Започни със смяна на абсолютно всички вакуумни маркучета,нищо че си ги проверявал.Почти съм сигурен,че от там ще излезне проблема,а и никога не е излишно да ги подмениш с НОВИ Геометрията може да я провериш като я откачиш от клапана и видиш дали задържа.
Как го провери актуатора ? Можеш за проба да намалиш хода на актуатора с 1/4 оборот.Като го направиш % ще са малко по големи и турбината по чуствителна в ниските.
Пуснах output test на 11 канал и гледах движението на актуатора през 5 секунди го отпуска и после го вдига вакуума. А като се запали колата трябва ли да опъне вакуума актуатора нагоре и колко. По въпроса с горивния филтър, колега сменен е преди 2 седмици, и май от тогава имам по големи проблеми по трудно пали, май ще го сменям пак.