Реших да засиля малко моя ALH и ударих греда с аванса, доработките са следните
![arrow :arrow](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![arrow :arrow](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![arrow :arrow](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![arrow :arrow](./images/smilies/icon_arrow.gif)
По горивната система освен разръсквачите нищо друго не е пипано, помпата е обслужена и проверена на стенд, но си е заводската.
Качихме я на диното и видяхме, че търсен и реален аванс се разминават с над 5°
Измих сондата в резервоара и сложих нов горивен филтър Кнехт, имаше малко подобрение и почна да си гони авансите, но на 3000-3200 оборота измерения пак почва да изостава и пак стигаме до над 5° разлика на 4000 оборота - компа търси 15°, измерения по умна дюза е около 9,8-10°, въпреки че duti cycle на авансатора гони 100%.
Статичния аванс е 0,9-1° BTDC, може да и бутна още малко без да набива грешка, ама не вярвам от там да оправим 5° изоставане.
Предлагат ми да сложа подкачваща помпа в резервоара, но досега не съм чул някой да ми се е налагало да прави това за 170-180 коня на мотор.
Днес ще пробвам с нафта доректно от едно шише с маркуч директно в помпата. ама ако пак не става вече не знам какво да търся.