nebeto написа:тази вечер правих замервания дали ЕКУто има захранване.Замерваничта съм ги правил на самата букса на ЕКУто без самото ЕКУ.Всички маси са налични, всички +12в след даване на контакт, без Engine Control Relay. Може ли зарати това Engine Control Relay да не мога да се свържа с диагностиката?
Привет.Човек докато е изморен допуска елементарни грешки. Без ЕКУто нормално е да нямам захраване от реле "Engine Control Relay". След като закачих ЕКУто към буксата и пак направих замершания си дойде въпросното захранване. Извода е,че си ги има всички маси и +12в до ЕКУто като захранване тези,които са след контакт.
Днес измерих самия кабел на OBDто за комуникацията от буксата OBD до буксата на ЕКУто - здрав си е. На OBDто също така си има +12в и маса. Много ми е интерсно защо не мога да се свържа с ЕКУто?
Ако кажем,че имаме думнало ЕКУ, защо тогава не мога да се свържа с ABS, Immo, климатроника? Те нали са различни устройства с обща комуникация към OBDто.
При подаване на +12в към клапана за спиране на горивото на самото ГНП ПАК НЕ ПАЛИ. Чува се,че щтрака.Самото ЕКУто не пуска +12в към клапана, явно си има някакви логики, които трябва да се изпълнят за да подаде +12в, явно и не само там.