Моля ви за инфо че го закъсах яко

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
speederrr
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 29 май 2006 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Моля ви за инфо че го закъсах яко

Мнениеот speederrr » Нед 11 мар 2007 7:44


Колеги извинявам се,че повдигам въпроса във форума на VW,аз също имам и съм имал VW-та,но сега го закъсах страшно много с една Астра 1.7 DTL 1996,моля ви ако имате някаква информация по моя проблем да я споделите,въпреки че въпросите са 100% Опелски.Моля ви кажете разпределителния вал същия ли е като на Кадетовия мотор и горе долу колко струва нов и 2-ра ръка и другия ми проблем е свързан с ГНП-то,установи се,че ми е прецакана някаква джаджа която се намира в черна пластмасова кутийка в задния край на помпата над тръбичките и в нея влизат 3 кабела.Това винтил ли е и има ли начин да се оправи,замени-изобщо търся някакъв изход.
Мерси!




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 11 мар 2007 9:35


оффтопик: Добре бе колега , как мислиш, ако от Опелския форум не могат да ти отговорят как ще стане тук при твоето подробно описнаие на проблема ? Ако пък не си го задал там - задай го ....... но като чета обяснението за " кутйката с някаквите маркучи" мисля , че си по скоро за професионални услуги ;) Нищо лично. Дано се оправиш .... и успех :)


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Re: Моля ви за инфо че го закъсах яко

Мнениеот versace » Нед 11 мар 2007 11:01


speederrr написа:Колеги извинявам се,че повдигам въпроса във форума на VW,аз също имам и съм имал VW-та,но сега го закъсах страшно много с една Астра 1.7 DTL 1996,моля ви ако имате някаква информация по моя проблем да я споделите,въпреки че въпросите са 100% Опелски.Моля ви кажете разпределителния вал същия ли е като на Кадетовия мотор и горе долу колко струва нов и 2-ра ръка и другия ми проблем е свързан с ГНП-то,установи се,че ми е прецакана някаква джаджа която се намира в черна пластмасова кутийка в задния край на помпата над тръбичките и в нея влизат 3 кабела.Това винтил ли е и има ли начин да се оправи,замени-изобщо търся някакъв изход.
Мерси!

Двигателя ти на Опел ли е или на Исузу?
А това за ГНП-то си е за професионлист да го види


speederrr
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 29 май 2006 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот speederrr » Нед 11 мар 2007 19:02


Двигателя е Опел.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 11 мар 2007 21:51


Малий DTL ! Имах такова нещо и като се сетя за него още ми настръхва косата-голямо нещастие :evil: Каквото нямаше вътре това не се счупи :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 11 мар 2007 22:33


еи в тая 4ерна кутиика ти е имобилаизера за помпата :wink:


speederrr
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 29 май 2006 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот speederrr » Вто 13 мар 2007 0:47


Точно там е проблема,защото контактния ми ключ е разглобен та даже и липсват части,днес купих нов обаче тази част с имобилайзера или управлението(това което трябва да е горе при контактния ключ естествено го няма :!: ,кофти работа,има ли начин да го "прескоча или заблудя"този имобилайзер и да си запаля колицата?
Мерси!


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 13 мар 2007 22:19


има начин-ама ти трябва точния човек за четене на ПИН кода на имобилайзера.И след това да ти се програмира нов чип в новия ключ.Аз например си знам ПИН-а на имобилайзера -за да не става така.Ако не намериш точния човек/сам се досещаш от коя "професия" / само в оторизиран сервиз-ама скъпо излиза там,около 300 лв доколкото съм чувал.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 13 мар 2007 22:24


a moже и аут на иммото-по български без него :wink:


speederrr
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 29 май 2006 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот speederrr » Вто 13 мар 2007 23:41


Meрси за отговорите,дадохме "+" директно на винтила и айде готово,БГ работа ама ше си кара и без имобилайзер :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 14 мар 2007 1:27


:да: можело зна4и


speederrr
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 29 май 2006 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот speederrr » Сря 14 мар 2007 7:45


Колеги,в мен остана само въпроса-какво е това и по-точно за какво служи и какво го управлява-http://www.snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2391933
Някакаъв винтил е,ама за какво точно става въпрос,че и на него ще трябва да му връзвам кабелче от някъде,поне да знам къде да го търся.
Мерси!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 75 госта