Колеги извинявам се,че повдигам въпроса във форума на VW,аз също имам и съм имал VW-та,но сега го закъсах страшно много с една Астра 1.7 DTL 1996,моля ви ако имате някаква информация по моя проблем да я споделите,въпреки че въпросите са 100% Опелски.Моля ви кажете разпределителния вал същия ли е като на Кадетовия мотор и горе долу колко струва нов и 2-ра ръка и другия ми проблем е свързан с ГНП-то,установи се,че ми е прецакана някаква джаджа която се намира в черна пластмасова кутийка в задния край на помпата над тръбичките и в нея влизат 3 кабела.Това винтил ли е и има ли начин да се оправи,замени-изобщо търся някакъв изход.
Мерси!
Моля ви за инфо че го закъсах яко
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
оффтопик: Добре бе колега , как мислиш, ако от Опелския форум не могат да ти отговорят как ще стане тук при твоето подробно описнаие на проблема ? Ако пък не си го задал там - задай го ....... но като чета обяснението за " кутйката с някаквите маркучи" мисля , че си по скоро за професионални услуги
Нищо лично. Дано се оправиш .... и успех 


- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
Re: Моля ви за инфо че го закъсах яко
speederrr написа:Колеги извинявам се,че повдигам въпроса във форума на VW,аз също имам и съм имал VW-та,но сега го закъсах страшно много с една Астра 1.7 DTL 1996,моля ви ако имате някаква информация по моя проблем да я споделите,въпреки че въпросите са 100% Опелски.Моля ви кажете разпределителния вал същия ли е като на Кадетовия мотор и горе долу колко струва нов и 2-ра ръка и другия ми проблем е свързан с ГНП-то,установи се,че ми е прецакана някаква джаджа която се намира в черна пластмасова кутийка в задния край на помпата над тръбичките и в нея влизат 3 кабела.Това винтил ли е и има ли начин да се оправи,замени-изобщо търся някакъв изход.
Мерси!
Двигателя ти на Опел ли е или на Исузу?
А това за ГНП-то си е за професионлист да го види
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Точно там е проблема,защото контактния ми ключ е разглобен та даже и липсват части,днес купих нов обаче тази част с имобилайзера или управлението(това което трябва да е горе при контактния ключ естествено го няма
,кофти работа,има ли начин да го "прескоча или заблудя"този имобилайзер и да си запаля колицата?
Мерси!

Мерси!
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
има начин-ама ти трябва точния човек за четене на ПИН кода на имобилайзера.И след това да ти се програмира нов чип в новия ключ.Аз например си знам ПИН-а на имобилайзера -за да не става така.Ако не намериш точния човек/сам се досещаш от коя "професия" / само в оторизиран сервиз-ама скъпо излиза там,около 300 лв доколкото съм чувал.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: freewaynikolay и 61 госта