
Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 08 яну 2011 1:00
- Автомобил: Passat B8 Rline
- Двигател: 2_0 TDI DFGA
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Здравейте колеги, карам Б8 2019 2.0. 150 коня DFGA със спряно адблу. Карам я предимно извънградско и регенерира през 600-700 км, което мисля, че е нормално, но регенерациите продължават много дълго по 60,70,80 км въпреки, че я държа на 3к обороти извънградско.
Според мен това не е нормално. При вас как е и къде бъркам...
Според мен това не е нормално. При вас как е и къде бъркам...
- samo_pechka
- Мнения: 8972
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Вече на няколко пъти сме писали в тази тема, че регенерациите е добре да стават в диапазона обороти 2000 +-.
При 3000 се удължава ( ДПФ-а трудно поддържа необходимата температура за самия процес, преохлажда се в повече)
При 3000 се удължава ( ДПФ-а трудно поддържа необходимата температура за самия процес, преохлажда се в повече)
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
group® написа:group® написа:
Инжекторите не се рециклират. Само Бош ги правят, като запазват само черупката.
Опциите са от Порше - 930лв на брой с отстъпка.
Директно от Бош - към 500лв с отстъпка и към 170лв депозит за връщабе на старите. Тоест ако не ги одобрят става към 670лв.
Колега, може ли да дадеш отзив как се държат дюзите вече 4 години по-късно и колко километра навъртя с тях?
И каква разлика има преди и след замяната?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта