
Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 08 яну 2011 1:00
- Автомобил: Passat B8 Rline
- Двигател: 2_0 TDI DFGA
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Здравейте колеги, карам Б8 2019 2.0. 150 коня DFGA със спряно адблу. Карам я предимно извънградско и регенерира през 600-700 км, което мисля, че е нормално, но регенерациите продължават много дълго по 60,70,80 км въпреки, че я държа на 3к обороти извънградско.
Според мен това не е нормално. При вас как е и къде бъркам...
Според мен това не е нормално. При вас как е и къде бъркам...
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Вече на няколко пъти сме писали в тази тема, че регенерациите е добре да стават в диапазона обороти 2000 +-.
При 3000 се удължава ( ДПФ-а трудно поддържа необходимата температура за самия процес, преохлажда се в повече)
При 3000 се удължава ( ДПФ-а трудно поддържа необходимата температура за самия процес, преохлажда се в повече)
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
group® написа:group® написа:
Инжекторите не се рециклират. Само Бош ги правят, като запазват само черупката.
Опциите са от Порше - 930лв на брой с отстъпка.
Директно от Бош - към 500лв с отстъпка и към 170лв депозит за връщабе на старите. Тоест ако не ги одобрят става към 670лв.
Колега, може ли да дадеш отзив как се държат дюзите вече 4 години по-късно и колко километра навъртя с тях?
И каква разлика има преди и след замяната?
- group®
- Темерут
- Мнения: 10081
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Някъде съм 40000км да съм минал оттогава, като в последните почти 2г не я карам почти.
Разлика от смяната няма. Няма как да има. Нито са ми били чак толкова зле предишните, нито е нещо да се усети (вървеж, разход).
Просто съм спокоен, че не правят някоя мизерия те. Защото проблемите с тях се хващат твърде късно.
Разлика от смяната няма. Няма как да има. Нито са ми били чак толкова зле предишните, нито е нещо да се усети (вървеж, разход).
Просто съм спокоен, че не правят някоя мизерия те. Защото проблемите с тях се хващат твърде късно.
- Traytor
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Пак е малко “това е моето обяснение”. Моята е на 8000км вече, не ми е бутнала маслото, а е била на лонг лайф 150 000км. Съмнява ме от ЕА288 до ЕА288 евро да са направили кардинални промени. Проблема е вероятно многофакторен, другите пасати в нашия блок, както и супърбите са еа288 и ако се вярва на комшиите, не горят масло. Пасатите са битурбо и трите, шкодичките са 150 катъра, общото е че всичките са взети от дилър на реални километри под и около 200 000. Със сигурност е “по-слаб” материала от колкото беше при 1.9тди, но да не забравяме и че има една купчина еко нормативи изсипани в допълнение. Ама пак, не съм майстор и не го работя постоянно, та личните ми наблюдения са много ограничени. Моя майстор също много ги плюе.
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Те са 5-6 сервиза в социалните мрежи освен този и Криско, всеки ден пускат клипове за нови вагове с нужда от основен ремонт заради нещо малко. Явно им се услажда да работят със заможни клиенти.
- Traytor
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Пак мои си разсъждения, ама увредени стени на цилиндрите ми бие по-скоро на автомобили предимно карани в градски условия. Тогава вече комбинацията от постоянни активни регенерации=нафта в маслото в комбинация с 2 години между смяна, си идват на място нещата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта