Двигател 1Z при форсиране до 3500 об. започва да прекъсва и гасне.При опит за палене върти без компресия и не пали.След 2 минути пали и работи нормално до следващо форсиране.
ПОМАГАЙТЕ
Двигател 1Z губи компресия над 3500 об.
Двигател 1Z губи компресия над 3500 об.
Последна промяна от spols на Пон 15 окт 2007 23:00, променено общо 2 пъти.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Погледни в тази тема. Това за което ти говориш според мен не е загуба на компресия, а на мощност, която се дължи най-вероятно на недостиг на нафта. Помпата, или дърпа въздух от някъде, са най-вероятните причини. Огледай маркучетата дали при подаване на газ няма въздух вътре, също и кабелчетата по помпата. Най - добре диагностика при майстор. Успех
П.П: Следващия път преди да пуснеш тема, ползвай търсачката за дискутиране вече сходни проблеми.

П.П: Следващия път преди да пуснеш тема, ползвай търсачката за дискутиране вече сходни проблеми.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Е такова нещо досега не бях чувал-внезапна загуба на компресия и възстановяването и след 2мин.
Според мен загубиш ли наистина компресия и след 2000002 мин. няма да си дойде
Проблема определено е друг, но ако искаш да си сигурен иди го паркирай на някой голям наклон без ръчна и ако тръгне надолу тогава значи или клапаните не затварят или си за смяна на сигменти!


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колеги,четете това което е написано.На празен ход налягането на маслото е около 4 bar.При форсиране се увеличава до 6,5 bar до сработването на байпасния клапан на помпата.Вследстие на което клапаните наистина остават отворени докато не намалее налягането в повдигачите.1Z до 2000 г. има ограничител на налягане на маслото към главата и е монтиран в стойката на масления филтър.Сменен е с втора употреба.Единственото обяснение за момента е само в пружините на клапаните.Наистина очаквам мнение за проблема,а не за това кой какво е чувал.Благодаря отново.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
колега spols,ако тоя проблем беше на следващото поколение двигатели знам къде е проблема,за подобен слу4аи при 1 Z само съм 4увал но направете един експеримент:за мен не е от пружините на клапаните но не го изклю4вам-извадете марку4а на EGR клапана и го запушете и после даваи пак газ според мен това проблемният елемент
и ако има развитие пиши ми 


Проблема се оказа следния:Спукан маркуч на разтоварващия клапан на турбото.Над 3500 об. става свръхпълнене ,което в комбинация с налягане на маслената помпа 8 бара и демонтиран ограничител на налягането на маслото към главата води до препълване на повдигачите и всмукателните клапани остават отворени.Двигателя губи компресия и гасне.Съответно докато не спадне налягането в повдигачите не иска и да пали.Вследствие на спукан маркуч и на датчика за налягане на турбото компютъра не хваща грешка в налягането и отчита нормални стойности.След монтиране на нова маслена помпа,ограничител на налягането на маслото и оправяне на всички маркучи и клапани по турбото двигателя няма проблеми.Благодаря за съдействието и ако някой желае нека да направи по-добро описание и да остане като важна тема за да се спестят мъките, ако друг се сблъска с подобен проблем.
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
точно за това ти говори колегата-добре че е само мъркуча а не клапана-а и колегата по горе ти каза че има писано по този проблем-клапани пружини-алла-бала,нали ако останат отворени ще срещнат буталата като върти мотора по твои думи.Такава измислица няма,затова чети малко.niks76 написа:колега spols,ако тоя проблем беше на следващото поколение двигатели знам къде е проблема,за подобен слу4аи при 1 Z само съм 4увал но направете един експеримент:за мен не е от пружините на клапаните но не го изклю4вам-извадете марку4а на EGR клапана и го запушете и после даваи пак газ според мен това проблемният елементи ако има развитие пиши ми
Ти въобще знаеш ли разликата между EGR(рециркулация на изгорелите газове) и разтоварващ клапан на турбото?Ако щеш вярвай клапаните наистина остават отворени ,но само в диапазона на пренапълване на повдигачите.И го споделям за да спестя главоболия и на други.А тези които не вярват си е техен проблем.Благодаря
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта