Голф 4 TDI 90

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 4 TDI 90

Мнениеот urbanwax » Пон 09 апр 2007 13:28


здравейте колеги,
Първо да се похваля, от най-многото и аз си купих количка Голф 4 ТДИ 90к.с. Карах два дена всичко ОК. но вчера бях малко на извънградско до Ботевград. По магистралата колата въобще не вървеше особено като видеше баир и направо спира. Повече от 130 не вървеше. Имам чувството че нямах турбо дали е възможно. Като се върнах в София спрях малко преди нас загасих и запалих колата отново и изведнъж вече имаше турбо. Моля ако някой има някаква идея за проблема да сподели. Или просто колата си е бавна не знам и аз..... не разбирам... :(




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 09 апр 2007 14:03


:welcome_to_group
Честита ти придобивка !
По твоя проблем има изписано МНОГО във форума - потърси & ще намериш. Ключови думи - дебитомер, клапан, свръхналягане на турбината и преминаване в "сервизен режим".
Успех !


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Пон 09 апр 2007 14:09


Благодаря за насоките почвам да търся :)


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 09 апр 2007 16:40


:welcome_to_group : vw fen РЕГУЛИРАНЕ НАЛЯГАНЕТО НА ТУРБОТО

На регулиращия клапан за налягане на турбонадувния агрегат се подава налягане от магнитния клапан за ограничаване налягането на надува N75. Клапанът N75 получава сигнали от ЕБУ. По такъв начин налягането на надува оказва влияние на характеристиката на двигателя.
Налягането на турбонадува се корегира от ЕБУ допълнително от температурата на смукателния колектор, като тя влияе на плътността на турбонадувния въздух. С помоща на датчика за височина се корегира зададената характеристика за налягане на турбонадува в зависимост от атмосферното налягане, така че двигателя да получава винаги еднакво количество въздух. Започвайки примерно от 1500 м надморска височина, налягането в турбонадува се намалява, за да се предотврати при по-разредения въздух превишаване на номиналните обороти на турбокомпресора. 90 % това ти е проблема,както каза колегата по горе има много изписано по темата.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Вто 10 апр 2007 10:38


Иди си на диагностика. Аз го имах същия проблем, най интересното при мене е че се оказа че това с рестартирането на компютъра е само внушение, защото се оказа че ми е разкачено управлението на турбото и въобще не съм го имал доста време.(Някакво пикливо маркуче за вакум, а аз си мислех че като дам няколко пъти на контакт се оправя и литва колата, ама после разбрах какво е да литне:) ) После колата найстина литна. Не се притеснявай, иди в Юнитрейд да ти направят една диагностика и ще разбереш от какво е:)


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 13 апр 2007 22:07


Ивооооооооо ке те закачиме при ваското1



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта