Джета 1.6д JP проблем с мотора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Чет 05 апр 2007 23:28


Ами днес свалях капаците и пак презацепих ремъка и шайбата на разп. вал и наистина малко беше не намясто.Печката заработи малко по-меко,но вървенето не се промени никак!Май на гарнитура намерисва!Един познат ми спомена,че имал подобен случай с някакяв голф дето духал между 2-3 цилиндър,но пък не работел равномерно и прекъсвал.Та не ми се вярва да духа между цилиндрите!?Единственото което ми остана да ида и на компресия и ако и там всичко е наред....незнам!




Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 09 апр 2007 16:00


а спря ли да гори масло? / след смяната на гарнитурата/


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 10 апр 2007 21:15


Ами масло не гореше и преди,а пускаше между блока и главата.Само затова смених гарнитурат,а излязаха такива проблеми....


Потребителски аватар
ivoj
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 04 апр 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivoj » Чет 12 апр 2007 19:25


колега моят съвет е щом колата си е влошила работата след смяната на гарнитурата най-напред да си намериш друг майстор :twisted: и да започнеш цялата процедура отначало. Като не пропуснеш да измериш колко излизат буталата над блока за да определиш точно коя гарнитура е за твоят двигател (доколкото разбрах не си запазил оригиналната).като свалите главата провери с нафта дали клапаните затварят добре. Успех.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Чет 12 апр 2007 20:14


И аз така мисля да направя.Благодаря все пак!А дали може някой да ми препоръча добър майстор дизелджия във Варна,че не сам от тук?По-малко от година живея тук и още не сам ги разучил?


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Чет 19 апр 2007 18:22


Днес мерих компресия и :shock ,невероятно!34-32-29-32 :?: :!: .Нямам си на идея как след 300к км тоя мотор има толкова компресия!Уреда с които е измерена компресията е много добър и не мога да се осъмня в точноста му-върху куфарчето пише Volkswagen.Въпреки всичко колата е съпната!????


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Пет 20 апр 2007 21:18


vladitdrv колега я кажи сега какъв ти е разхода щото и аз съм със същия двигател и моя ми се струва висок но с риск да се по изложа компресията на двигателя ми е 1 - 30 2-10 3-10 4-10 и ми харчи градско около 6,5


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пет 20 апр 2007 21:45


Колега,тая компресия 10 е несъвместима с живота при дизела! :wink: Няма да е лошо да измериш комп при някой с по-истински уред че так по блъска на бензинов мотор.А иначе разхода ми се струва много добре на фона на моя дето е към 8-9 и чак не знам как го постигам!?(гедах дори да не тече от някъде :lol:)


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Съб 21 апр 2007 10:21


ами "майстора" който ми я замерва се води за един от "най-добрите" в Добрич и пак ми се иска да отида при човек който наистина си разбира от работата



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58, Цецо78 и 137 госта