Как се изключва дизелов двигател?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Как се изключва дизелов двигател?

Мнениеот Winner25 » Вто 01 май 2007 10:32


Малко тъп въпрос ама ми е интересно на най обикновен дизел какво му се прекъсва за да угасне




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 01 май 2007 10:33


Притока на нафта с ел. клапан, намира се на помпата.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 01 май 2007 12:36


Разправяли са ми че старите дизелови камиони можели да палят без акумулатор. Това възможно ли е?


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Вто 01 май 2007 12:52


ми на един пич на 190-ката му се прецакал алтернатора и акомулатора и той умрял за нула време - няма фарове ама мотора си бачка като пич :lol:


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Вто 01 май 2007 18:08


ами акумолатора на дизела трябва само за запалването след това тоци не трябват ( за старите дизели които са без електроника по двигателя) запали ли веднъж можеш и да откачиш акумолатора ( проверено :) ) но си нямам на идея как ще запали без ток особенно стар дизелов камион защото коляно мотовилковата група е МНОГО тежка обема на горивната камера голям и без подгряващи свещи и силен акумолатор за да завърти стартера просто е немислимо да запали освен ако нямаш друг камион или трактор с които да го закачиш за джуката и да го влачиш докато не благоволи да запали :twisted:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 01 май 2007 18:25


То принципно и бензиновия двигател като запали не му трябва акумулатор. Въпроса ми е ако приемем че двигателя до скоро е работел и е топъл може ли да запали на скорост без акумулатор.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 01 май 2007 19:17


но си нямам на идея как ще запали без ток особенно стар дизелов камион защото коляно мотовилковата група е МНОГО тежка

ако щеш вярвай колега , на младини един тип ме извика от пътя да бутнем една ИФА бяхме 4 човека и му казах , че се шегува и досега помня , че ми каза ( тогава ме обиди де ;) ) " а бе няма да бутаме москвич бе , че бутнем дизелов камион ! ... както и да е ....3 ма бутащи и един заврял един лост в предната джанта , за да подеме все пак проклетата ифа да я бутахме 3 метра и запали барут..... за вас лъжа , за мене истина , ама на - стана.... :!:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 02 май 2007 9:05


В казармата бях механик водач на МТЛБ ( нещо като танк ).
Ето как се пали МТЛБ или САМОХОДНА ГАУБИЦА без акоумулатор :

1. Има само едно МТЛБ с акумулатор който пали идва тегли или бута и палиш.

2. Няма акумулатор в нито една машина. Събират се взвод войници или всички механик водачи и бутане само да мине 0.5 метра на 2'ра и пали от раз само да не е -24 С. Това е дизел без турбо колко кубика не се сещам но около 12 000 СС или по малко незнам.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 02 май 2007 9:51


juve написа:
но си нямам на идея как ще запали без ток особенно стар дизелов камион защото коляно мотовилковата група е МНОГО тежка

ако щеш вярвай колега , на младини един тип ме извика от пътя да бутнем една ИФА бяхме 4 човека и му казах , че се шегува и досега помня , че ми каза ( тогава ме обиди де ;) ) " а бе няма да бутаме москвич бе , че бутнем дизелов камион ! ... както и да е ....3 ма бутащи и един заврял един лост в предната джанта , за да подеме все пак проклетата ифа да я бутахме 3 метра и запали барут..... за вас лъжа , за мене истина , ама на - стана.... :!:
:shock Възможно е не съм видял не споря при мен имаше един друг случаи , бутахме един дизелов ситруен сигурно половин километър го бутахме трима човека направо се убихме и добре че го засилихме по една стръмна улица за да запали , а иначе МТЛБ-то е със 8литров мотор


Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Сря 02 май 2007 14:44


Темата е леко тъпичка :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 02 май 2007 15:51


Дизелов двигател, на старите дизелови камиони, се гаси като се включи на висока предавка, и се пусне рязко съединителя. Така двигателя от само себе си гаси.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 02 май 2007 17:36


Стар дизел съм карал само трактори :oops: .Имат си ръчка,дърпаш,спира му дизела и гасне.
Оххх като се сетя как съм карал един John Deere на поне 30-40 години без светлини,мигачи,чистачка,огледала :shock ,ужасТ.Загубих му ключа за стартера,но понеже беше толкова стар и на никого не му пукаше за него (в Англия се развиват нещата) го палехме като му допрем плюса на котвата на стартера с другия плюс,като операцията се извършваше с едно ръждясало желязо :shock :shock :shock ,хвърчаха искри...с една дума ужас.
Когато се качих на първия си стар трактор (преди ми бяха давали едни новички New Holland и John Deere-мноо 'убави трактори по принцип,особено от 6-та серия нагоре-типтроник,ала-бала,ееех) се чудех защо пущината не пали,пък то клапана за дизела му не бил върнат mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Сря 02 май 2007 23:44


hamann написа:ми на един пич на 190-ката му се прецакал алтернатора и акомулатора и той умрял за нула време - няма фарове ама мотора си бачка като пич :lol:

Не може според мен съвсем да му е умрял акумулатора,щото ако е умрял съвсем няма да има какво да дава ток на въпросното клапанче и ще изгасне!


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Чет 03 май 2007 9:18


Мисля че тези мерцедеси се гасят със едно вакуумно клапанче . На един приятел му се беше прецакало това клапанче на буса (МБ) и то на връщане от Германия , и човека какво да прави прекарал един маркуч в кабината и като реши да гаси смукне маркуча и буса гасне , това добре ама като го видяли това на австрииската граница митничарите събрала се цялата митница и му бяха е...и мамата от палене , гасене и смучене :lol: общо взето сеир :)


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Чет 03 май 2007 10:45


dobrinb написа:Дизелов двигател, на старите дизелови камиони, се гаси като се включи на висока предавка, и се пусне рязко съединителя. Така двигателя от само себе си гаси.


Задължително натискаш и спирачката. Това ако ням амоторна спирачка, иначе се гаси от нея. Тя спира притока на гориво :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 153 госта