Как се изключва дизелов двигател?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Как се изключва дизелов двигател?
Малко тъп въпрос ама ми е интересно на най обикновен дизел какво му се прекъсва за да угасне
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
ами акумолатора на дизела трябва само за запалването след това тоци не трябват ( за старите дизели които са без електроника по двигателя) запали ли веднъж можеш и да откачиш акумолатора ( проверено
) но си нямам на идея как ще запали без ток особенно стар дизелов камион защото коляно мотовилковата група е МНОГО тежка обема на горивната камера голям и без подгряващи свещи и силен акумолатор за да завърти стартера просто е немислимо да запали освен ако нямаш друг камион или трактор с които да го закачиш за джуката и да го влачиш докато не благоволи да запали 


- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
но си нямам на идея как ще запали без ток особенно стар дизелов камион защото коляно мотовилковата група е МНОГО тежка
ако щеш вярвай колега , на младини един тип ме извика от пътя да бутнем една ИФА бяхме 4 човека и му казах , че се шегува и досега помня , че ми каза ( тогава ме обиди де


- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
В казармата бях механик водач на МТЛБ ( нещо като танк ).
Ето как се пали МТЛБ или САМОХОДНА ГАУБИЦА без акоумулатор :
1. Има само едно МТЛБ с акумулатор който пали идва тегли или бута и палиш.
2. Няма акумулатор в нито една машина. Събират се взвод войници или всички механик водачи и бутане само да мине 0.5 метра на 2'ра и пали от раз само да не е -24 С. Това е дизел без турбо колко кубика не се сещам но около 12 000 СС или по малко незнам.
Ето как се пали МТЛБ или САМОХОДНА ГАУБИЦА без акоумулатор :
1. Има само едно МТЛБ с акумулатор който пали идва тегли или бута и палиш.
2. Няма акумулатор в нито една машина. Събират се взвод войници или всички механик водачи и бутане само да мине 0.5 метра на 2'ра и пали от раз само да не е -24 С. Това е дизел без турбо колко кубика не се сещам но около 12 000 СС или по малко незнам.
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
juve написа:но си нямам на идея как ще запали без ток особенно стар дизелов камион защото коляно мотовилковата група е МНОГО тежка
ако щеш вярвай колега , на младини един тип ме извика от пътя да бутнем една ИФА бяхме 4 човека и му казах , че се шегува и досега помня , че ми каза ( тогава ме обиди де) " а бе няма да бутаме москвич бе , че бутнем дизелов камион ! ... както и да е ....3 ма бутащи и един заврял един лост в предната джанта , за да подеме все пак проклетата ифа да я бутахме 3 метра и запали барут..... за вас лъжа , за мене истина , ама на - стана....

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Стар дизел съм карал само трактори
.Имат си ръчка,дърпаш,спира му дизела и гасне.
Оххх като се сетя как съм карал един John Deere на поне 30-40 години без светлини,мигачи,чистачка,огледала
,ужасТ.Загубих му ключа за стартера,но понеже беше толкова стар и на никого не му пукаше за него (в Англия се развиват нещата) го палехме като му допрем плюса на котвата на стартера с другия плюс,като операцията се извършваше с едно ръждясало желязо
,хвърчаха искри...с една дума ужас.
Когато се качих на първия си стар трактор (преди ми бяха давали едни новички New Holland и John Deere-мноо 'убави трактори по принцип,особено от 6-та серия нагоре-типтроник,ала-бала,ееех) се чудех защо пущината не пали,пък то клапана за дизела му не бил върнат


Оххх като се сетя как съм карал един John Deere на поне 30-40 години без светлини,мигачи,чистачка,огледала




Когато се качих на първия си стар трактор (преди ми бяха давали едни новички New Holland и John Deere-мноо 'убави трактори по принцип,особено от 6-та серия нагоре-типтроник,ала-бала,ееех) се чудех защо пущината не пали,пък то клапана за дизела му не бил върнат



- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Мисля че тези мерцедеси се гасят със едно вакуумно клапанче . На един приятел му се беше прецакало това клапанче на буса (МБ) и то на връщане от Германия , и човека какво да прави прекарал един маркуч в кабината и като реши да гаси смукне маркуча и буса гасне , това добре ама като го видяли това на австрииската граница митничарите събрала се цялата митница и му бяха е...и мамата от палене , гасене и смучене
общо взето сеир 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro_hack и 131 госта