Може ли да се заварява спукана глава

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
radulski
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Може ли да се заварява спукана глава

Мнениеот radulski » Сря 06 юни 2007 22:36


Двигателят е 1.6 D JP. Главата е спукана между всмукателния и изпускателния клапан (на най-тясното място) и на четирите цилиндъра :(
Пукнатините се виждат добре т.е. не са съвсем малки.
Може ли да се завари и ако да - колко ще изкара после? Или да търся глава по моргите, или пък нова? Какви са цените за заварка, за втора употреба и на нова?




Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1031
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Сря 06 юни 2007 23:19


То май почти няма глава на дизел дето да е здрава там, но това според някой майстори не било толкова фатално. Номера е да не е спукана от цилиндър към маслена или водна магистрала.
Аз сменях глава на Исузу мотор. Имам 11 цепнатини от бренерите към водните магистрали + задължителните между клапаните и на 4-те цилиндъра. Майсторите твърдят, че не е рентабилно да се прави, но аз още я пазя. Все си мисля, че има някакъв шанс да стане :cry: .


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 07 юни 2007 8:54


колега, какъв ти е проблема с главата :?: тези цепни си ги имат всички дизели на vw, които са на повечко километри :wink: глави се заваряват :wink: мога да ти дам телефон и да ти обясня нъде се намира :wink: аз досега съм носил няколко глави там за заварка и до момента нямат проблем :wink:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 07 юни 2007 9:59


Хм, относно заваряването на главата при дизеляците , мисля да формулирам отговора така : Да колега , заварява се , защото как ще стигне колата до пазара , на който ще я продадеш , с бутане ? Ако си решил , че няма да я сменяш ( главата де ..)
Май това изчерпва всичко...... :lol:


radulski
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот radulski » Чет 07 юни 2007 22:44


Благодаря за информацията. Занесох главата в сервиз, където я надуха с компресор (6 атм) във вана с топла вода и за щастие от нито една пукнатина не излязоха мехурчета :) Главата е здрава! Дадох я на шлайф и остават само клапаните - водачи ако са износени и шлайф. Между другото в сервиза ми предложиха фрезоване на леглата и клапаните. Не съм решил още дали фрезоване или само шлайфане.


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1031
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Чет 07 юни 2007 23:24


Фрезоването на леглата и клапаните също е много важно за добрата и продължителна работа на мотора. Ако имаш вяра на някой майстор, дай му да погледне, да премери полетата и прави наред. Все пак главата е половината мотор и не се сваля всеки ден.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 108 госта