ico6304 написа:Здравйте пак. Днес ходих до Виктор от Бакърената. Погледна и той колата на VAG. И за него е дебитомера. Засега го почисти( каза че не е вадил до сега толкова гнус ) и каза да покарам така и ако продължи да му се обадя да я пробваме с друг дебитомер. Другото, което ме посъветва е да слагам по литър минерално масло на резервоар от време на време, за да може по хубаво да се смазва помпата. (Нашта нафта била много постна, както той се изрази.) Какво ще кажете за това ?
Не че нещо , ама малко се подразних !
" и внимателно завивал шоколада в станьола"
Ако имаше начин да му запиша думите преди около вече 3 години . Същото каза и за при мен и , че ми бил заминал електронния блок , но тои нямало от каде да вземе нов , а да сменим помпата . Е и това се случи , нали нищо не вдявах от дизели тогава , та историята е следната . Доверявам му се , защото в супер дизел искат 700лв "да сложат нов ел . блок , а аз намерих помпа за 350 лв. Сменяме я при Виктор , и колата нямаше същата мощност . Праща ме веднага , с новата помпа да се излагам в супер дизел да ги питам като ходих , на диагностика и при тях , какво са били пипали по турбото , защото колата за него се е била преебала след тяхната намеса . Отивам . Онея ме гледат като изпаднал от космоса , половин час ми обясняват че нищо не са пипали , дори че не знаели кода за логване на ваг ком (след време разбрах какво е това) и че няма как да стигнат с клщче 10 до гейта на турбото , без да разглобят половината кола . Накрая я закачиха на "уреда" и казаха че тази помпа нямала никаква центровка и постоянно излизала"някаква грешка" и не могат да я изчистят защото излиза веднага отново . Ми да , един -два зъба на помпата не бяха на място . А ваг кома на Виктор не можеше да вижда центровката . С една центровка и настроика на количеството гориво , щах да си карам с онази помпа и да си свиркам . Върна ми моята помпа , каза ми че съм за нов ел блок , че е много мръсен дебитомера :за пръв път виждал толкова мръсен " и да сипвам масло в нафтата на маже помпата . Взе ми 60лв. След това правих центровка в Хеед 91 и пак дадох пари , та смятайте колко се овътрих за нищо . Добре че успях да върна онази помпа . Преди това , пак там мерим налягане на турбото , с импровизиран буст метър . вади маркуча от всмукателя който отива в компютъра и караме и мерим "домати

" Вика

1.35 , заради това върви толкова много това Венто . Ми да , като е елиминирал компютъра който управлява N75 , ако бях с турбо VNT20 можеше над 1.5 бара да даде . Година по-късно си поправих моята помпа която беше за нов ел. блок сам , най-вече защото нов ел. блок не се продава .
Вярно , много дизели съм изпратил при Виктор (предимно Опели и БМВ ) , но понякога , като дойде някой при мен който е минал от каде ли не и не са му помогнали, през супер дизел и при виктор и като ми разкаже какво са му говорили , направо се дразня . Като последно един пич с един бус Форд , за 30 минути работа , беше тръгнал да купува чисто нова помпа с парите в джоба (това по крайната диагноза на пичовете от супер дизел).
Ивинявам се ако съм оакал репутацията на колегите но съм възмутен
