AFN - Прекъсване - различни менения след диагностика ???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 24 юли 2007 6:37


georgeo написа:.... ляво от двигателя някакъв клапан ли е..незнам издаваше звук като съскане на импулси...


Провери маркучето което управлява турбото. Май се е протрило някъде !




Потребителски аватар
georgeo
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот georgeo » Вто 24 юли 2007 10:52


Благодаря, просто трябва да намеря сервиз, на който да се доверя:)


Потребителски аватар
ico6304
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico6304 » Пет 27 юли 2007 13:16


Здравйте пак. Днес ходих до Виктор от Бакърената. Погледна и той колата на VAG. И за него е дебитомера. Засега го почисти( каза че не е вадил до сега толкова гнус ) и каза да покарам така и ако продължи да му се обадя да я пробваме с друг дебитомер. Другото, което ме посъветва е да слагам по литър минерално масло на резервоар от време на време, за да може по хубаво да се смазва помпата. (Нашта нафта била много постна, както той се изрази.) Какво ще кажете за това ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 27 юли 2007 15:45


Тва за нафтата съм го чувал и има логика ,ама не схващам смисала щото след като я изгориш тая нафта пак си караш на сухо щото маслото трябва се задържи по помпата :cry:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 27 юли 2007 23:17


ico6304 написа:Здравйте пак. Днес ходих до Виктор от Бакърената. Погледна и той колата на VAG. И за него е дебитомера. Засега го почисти( каза че не е вадил до сега толкова гнус ) и каза да покарам така и ако продължи да му се обадя да я пробваме с друг дебитомер. Другото, което ме посъветва е да слагам по литър минерално масло на резервоар от време на време, за да може по хубаво да се смазва помпата. (Нашта нафта била много постна, както той се изрази.) Какво ще кажете за това ?


Не че нещо , ама малко се подразних !

" и внимателно завивал шоколада в станьола"

Ако имаше начин да му запиша думите преди около вече 3 години . Същото каза и за при мен и , че ми бил заминал електронния блок , но тои нямало от каде да вземе нов , а да сменим помпата . Е и това се случи , нали нищо не вдявах от дизели тогава , та историята е следната . Доверявам му се , защото в супер дизел искат 700лв "да сложат нов ел . блок , а аз намерих помпа за 350 лв. Сменяме я при Виктор , и колата нямаше същата мощност . Праща ме веднага , с новата помпа да се излагам в супер дизел да ги питам като ходих , на диагностика и при тях , какво са били пипали по турбото , защото колата за него се е била преебала след тяхната намеса . Отивам . Онея ме гледат като изпаднал от космоса , половин час ми обясняват че нищо не са пипали , дори че не знаели кода за логване на ваг ком (след време разбрах какво е това) и че няма как да стигнат с клщче 10 до гейта на турбото , без да разглобят половината кола . Накрая я закачиха на "уреда" и казаха че тази помпа нямала никаква центровка и постоянно излизала"някаква грешка" и не могат да я изчистят защото излиза веднага отново . Ми да , един -два зъба на помпата не бяха на място . А ваг кома на Виктор не можеше да вижда центровката . С една центровка и настроика на количеството гориво , щах да си карам с онази помпа и да си свиркам . Върна ми моята помпа , каза ми че съм за нов ел блок , че е много мръсен дебитомера :за пръв път виждал толкова мръсен " и да сипвам масло в нафтата на маже помпата . Взе ми 60лв. След това правих центровка в Хеед 91 и пак дадох пари , та смятайте колко се овътрих за нищо . Добре че успях да върна онази помпа . Преди това , пак там мерим налягане на турбото , с импровизиран буст метър . вади маркуча от всмукателя който отива в компютъра и караме и мерим "домати :lol: " Вика :shock 1.35 , заради това върви толкова много това Венто . Ми да , като е елиминирал компютъра който управлява N75 , ако бях с турбо VNT20 можеше над 1.5 бара да даде . Година по-късно си поправих моята помпа която беше за нов ел. блок сам , най-вече защото нов ел. блок не се продава .

Вярно , много дизели съм изпратил при Виктор (предимно Опели и БМВ ) , но понякога , като дойде някой при мен който е минал от каде ли не и не са му помогнали, през супер дизел и при виктор и като ми разкаже какво са му говорили , направо се дразня . Като последно един пич с един бус Форд , за 30 минути работа , беше тръгнал да купува чисто нова помпа с парите в джоба (това по крайната диагноза на пичовете от супер дизел).

Ивинявам се ако съм оакал репутацията на колегите но съм възмутен :evil:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 27 юли 2007 23:42


Ventoman написа:Ивинявам се ако съм оакал репутацията на колегите но съм възмутен :evil:


Ти не я оака ами направо му е..а бойната слава :)) Ако недай си боже ми се наложат такива интервенций май няма да ида при него :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта