проблем с картера и скоростна Кутия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

проблем с картера и скоростна Кутия

Мнениеот patzo » Пон 20 авг 2007 14:49


Здравейте колеги,

преди няколко месеца бях споменал че поодарих колата след като ми бяха срязали предната гума
та тогава минах през един тротоар и спуках картер
наложи се нова гарнитура която както предполагам знаете е една по специфична от обикновенните защото върви с нещо наподобяващо на корито метално с много отвори по него.. (или поне при ААЗ мотора ми)
било то да не се плиска маслото..
но въпроса ми е, възможно ли е майстора които го монтира да не е стегнал добре въпреки че има поне 10 болта отдолу, т.к. картера е постоянно омаслен, а нагоре двг не е.. вижда се че е тече от картера/гарнитурата.. ?

и още нещо.. след същия този удър имам едно чукане което преди се усещаше от време на време а вече стана почти постоянно..
но никой не може да ми каже какво е.. на пръв поглед всичко отдолу си е здраво и нормално, но продалжавам да си усещам едно периодично чукане/хлопчене наподобяващо закачане някаде..
няколко майстора ми казват различни работи..
един ми каза каре, друг лагер на главината, треди даже ми казва че сигурно от скоростната кутия е това тропане.. .
някой случайно да се е сблъскал с подобен проблем? или поне някой да ме насочи т.к. това почна да ме притеснява силно.. не знам какво да сменям

само да добавя че най-добре го усещам когато се засиля и пусна по енерция, като натисна леко спирачката продажва да си чука.. колата има перфектен реглаж, не дърпа дори на спирачка, не се усеща на волана, а долу в краката на педалите.. иначе чукането го усещам от дяснтата страна

извинявам се за дългото и замотано обяснение..

Последна промяна от patzo на Вто 21 авг 2007 7:42, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
mr_bush
Мнения: 3523
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
Автомобил: Vw Transporter T6
Двигател: 2016
Местоположение: Bg

Мнениеот mr_bush » Пон 20 авг 2007 20:28


Колега теча от картера може да е от самата гарнитура :!:

Чукането не е от карето нито от скоростната кутия :!:
Най-вероятно някой лагер :wink:


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Вто 21 авг 2007 7:41


с притягане на картера май нищо не стана.. ?!? идеи как да я оправя ?

Колеги оказа се че съм изправен пред сериозен проблем.
Вчера вечерта подпряхме на канал единият носач на колата с трупче така че да може да върти едното колело на скорост.
оказа се че наистина е от скоростната кутия, тропа дрънка, че пушек се вдига. Като се стои до нея се чува все едно съм изсипал 1 шепа гайки вътре и ги меля :(
Може би при удъра за който споменах нещо се е набило или счупило при деференциала, как мислите?
Моля дайте ми съвет да се занимавам ли да я правя или направо да си намеря някоя нова употребявана кутия.
Ако трябва да се търси кутия същата ли да търся или има по-добро решение от друга модификация на мотора?
моят е 1,9 ТД ААЗ

благодаря предварително

П.п.: само да добавя че иначе колата си върви както обикновенно, ако не е този шум/чукане няма забележки, скоростите си влизат нормално без проблеми


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 21 авг 2007 8:36


А масло вътре има ли ?


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Вто 21 авг 2007 9:03


еми трябва да има, сленял съм маслото на кутията и двг преди малко повече от 2000 км, едва ли е изтекло, а и не си личи да има течове от кутията


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Вто 21 авг 2007 16:48


никой ли не може да каже кое е по-добре, да правя скоростната или да търся друга ?
има ли по добър вариянт от стандартната за мотора ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 21 авг 2007 16:50


Кутия читава по моргите не е много лесно да намериш :( Най-добре е да търсиш същата ,ако не смяташ на мотора да му дигаш 20-30 коня поне.За да разбереш дали си струва ремонта трябва да се свали кутията и да се огледа-повредите може да са от някой лагер или колело до цялата кутия на кайма :cry:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 21 авг 2007 17:20


patzo написа:никой ли не може да каже кое е по-добре, да правя скоростната или да търся друга ?
има ли по добър вариянт от стандартната за мотора ?
направо търси друга;може да се сложи и от Г2 дизел, само не знам дали ще ти пасне стартера :wink:


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Вто 21 авг 2007 17:31


niks76 написа:
patzo написа:никой ли не може да каже кое е по-добре, да правя скоростната или да търся друга ?
има ли по добър вариянт от стандартната за мотора ?
направо търси друга;може да се сложи и от Г2 дизел, само не знам дали ще ти пасне стартера :wink:


благодаря ти niks, това исках да разбера
а можеш ли да ми кажеш дали има смисъл да търся скоростна от друга модификациа дизелов мотор .. ? имам предвид дали с друга ще върви повече, по добро ускорение или по голям "топ спеед"


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 22 авг 2007 8:30


търси си от AAZ мотор Голф, Сеат, венто - еднакви са.
Това са с най-дълги предвателни числа.При голф2 дизел са същите като тип(020).Гледай да е от турбо дизелов голф2.Но не знам как стои въпроса с километража - При голф2 дизела е с жило при теб не.
И гледай да не те метнат със скорости от Пасат с AAZ мотор - там е тип 02А - двете кутии нямат нищо общо!


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Чет 23 авг 2007 7:33


WasteLand_TD написа:търси си от AAZ мотор Голф, Сеат, венто - еднакви са.
Това са с най-дълги предвателни числа.При голф2 дизел са същите като тип(020).Гледай да е от турбо дизелов голф2.Но не знам как стои въпроса с километража - При голф2 дизела е с жило при теб не.
И гледай да не те метнат със скорости от Пасат с AAZ мотор - там е тип 02А - двете кутии нямат нищо общо!


благодаря ти много
мисля че няма да ги сбъркам, те и визуално нямат нищо общо, и разположението им е различно .. и както казваш ти .. въобще нищо общо



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], dafi_dimo и 143 госта