Здравейте колеги,
преди няколко месеца бях споменал че поодарих колата след като ми бяха срязали предната гума
та тогава минах през един тротоар и спуках картер
наложи се нова гарнитура която както предполагам знаете е една по специфична от обикновенните защото върви с нещо наподобяващо на корито метално с много отвори по него.. (или поне при ААЗ мотора ми)
било то да не се плиска маслото..
но въпроса ми е, възможно ли е майстора които го монтира да не е стегнал добре въпреки че има поне 10 болта отдолу, т.к. картера е постоянно омаслен, а нагоре двг не е.. вижда се че е тече от картера/гарнитурата.. ?
и още нещо.. след същия този удър имам едно чукане което преди се усещаше от време на време а вече стана почти постоянно..
но никой не може да ми каже какво е.. на пръв поглед всичко отдолу си е здраво и нормално, но продалжавам да си усещам едно периодично чукане/хлопчене наподобяващо закачане някаде..
няколко майстора ми казват различни работи..
един ми каза каре, друг лагер на главината, треди даже ми казва че сигурно от скоростната кутия е това тропане.. .
някой случайно да се е сблъскал с подобен проблем? или поне някой да ме насочи т.к. това почна да ме притеснява силно.. не знам какво да сменям
само да добавя че най-добре го усещам когато се засиля и пусна по енерция, като натисна леко спирачката продажва да си чука.. колата има перфектен реглаж, не дърпа дори на спирачка, не се усеща на волана, а долу в краката на педалите.. иначе чукането го усещам от дяснтата страна
извинявам се за дългото и замотано обяснение..
проблем с картера и скоростна Кутия
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
проблем с картера и скоростна Кутия
Последна промяна от patzo на Вто 21 авг 2007 7:42, променено общо 1 път.
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
с притягане на картера май нищо не стана.. ?!? идеи как да я оправя ?
Колеги оказа се че съм изправен пред сериозен проблем.
Вчера вечерта подпряхме на канал единият носач на колата с трупче така че да може да върти едното колело на скорост.
оказа се че наистина е от скоростната кутия, тропа дрънка, че пушек се вдига. Като се стои до нея се чува все едно съм изсипал 1 шепа гайки вътре и ги меля
Може би при удъра за който споменах нещо се е набило или счупило при деференциала, как мислите?
Моля дайте ми съвет да се занимавам ли да я правя или направо да си намеря някоя нова употребявана кутия.
Ако трябва да се търси кутия същата ли да търся или има по-добро решение от друга модификация на мотора?
моят е 1,9 ТД ААЗ
благодаря предварително
П.п.: само да добавя че иначе колата си върви както обикновенно, ако не е този шум/чукане няма забележки, скоростите си влизат нормално без проблеми
Колеги оказа се че съм изправен пред сериозен проблем.
Вчера вечерта подпряхме на канал единият носач на колата с трупче така че да може да върти едното колело на скорост.
оказа се че наистина е от скоростната кутия, тропа дрънка, че пушек се вдига. Като се стои до нея се чува все едно съм изсипал 1 шепа гайки вътре и ги меля

Може би при удъра за който споменах нещо се е набило или счупило при деференциала, как мислите?
Моля дайте ми съвет да се занимавам ли да я правя или направо да си намеря някоя нова употребявана кутия.
Ако трябва да се търси кутия същата ли да търся или има по-добро решение от друга модификация на мотора?
моят е 1,9 ТД ААЗ
благодаря предварително
П.п.: само да добавя че иначе колата си върви както обикновенно, ако не е този шум/чукане няма забележки, скоростите си влизат нормално без проблеми
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niks76 написа:направо търси друга;може да се сложи и от Г2 дизел, само не знам дали ще ти пасне стартераpatzo написа:никой ли не може да каже кое е по-добре, да правя скоростната или да търся друга ?
има ли по добър вариянт от стандартната за мотора ?
благодаря ти niks, това исках да разбера
а можеш ли да ми кажеш дали има смисъл да търся скоростна от друга модификациа дизелов мотор .. ? имам предвид дали с друга ще върви повече, по добро ускорение или по голям "топ спеед"
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
търси си от AAZ мотор Голф, Сеат, венто - еднакви са.
Това са с най-дълги предвателни числа.При голф2 дизел са същите като тип(020).Гледай да е от турбо дизелов голф2.Но не знам как стои въпроса с километража - При голф2 дизела е с жило при теб не.
И гледай да не те метнат със скорости от Пасат с AAZ мотор - там е тип 02А - двете кутии нямат нищо общо!
Това са с най-дълги предвателни числа.При голф2 дизел са същите като тип(020).Гледай да е от турбо дизелов голф2.Но не знам как стои въпроса с километража - При голф2 дизела е с жило при теб не.
И гледай да не те метнат със скорости от Пасат с AAZ мотор - там е тип 02А - двете кутии нямат нищо общо!
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
WasteLand_TD написа:търси си от AAZ мотор Голф, Сеат, венто - еднакви са.
Това са с най-дълги предвателни числа.При голф2 дизел са същите като тип(020).Гледай да е от турбо дизелов голф2.Но не знам как стои въпроса с километража - При голф2 дизела е с жило при теб не.
И гледай да не те метнат със скорости от Пасат с AAZ мотор - там е тип 02А - двете кутии нямат нищо общо!
благодаря ти много
мисля че няма да ги сбъркам, те и визуално нямат нищо общо, и разположението им е различно .. и както казваш ти .. въобще нищо общо
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта