Странен проблем при палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
titotrb
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Странен проблем при палене

Мнениеот titotrb » Пон 01 окт 2007 23:12


Здравейте на всички. Радва се, че открих този толкова интересен и полезен форум. Колата е Пасат 1.9 ТДИ 110 к.с 1998г. Въпросът ми е следния...Сутрин или когато е престояла по - дълго колата и е изстинала някои пъти прави 1-2 оборота докато запали. Това, което не мога да си обясня е, че не го прави редовно. Някой път си запалва веднага. Акумулаторът ми казаха, че зареждал идеално. Ще съм ви благодарен ако можете да помогнете. Поздрави на всички




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 01 окт 2007 23:17


не се притесняваи ,нормално е
а ако искаш да пали от 4етвърт ,сложи по мощен акумулатор


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 01 окт 2007 23:19


От инфото, което даваш, и от няколкото хиляди километра разстояние одма ти казвам - заминаващ си акумулатор. Разбира се, вероятността да греша е поне 75% :D
Кажи ни - пуши ли при запалване - бял/черен дим? Възмопжно е центровката на помпата да е мръднала малко. Свети ли check engine лампата? А да е светила някога? Айде и други да се включат в гадателската мисия :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 01 окт 2007 23:20


Ако е от акомулатора може да издържи още дълго стига да не те дразни.За твое успокоение иска от някой найстина читав акомулатор за пробата.


titotrb
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот titotrb » Вто 02 окт 2007 18:54


Благодаря за мненията. Дим като паля не съм виждал. Може наистина да пробвам с нов акумулатор. Но поне се успокоих, че не е нещо сериозно


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 02 окт 2007 21:28


купувам ти стария .даи цена :lol:


titotrb
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот titotrb » Чет 25 окт 2007 13:28


Здравейте. Тестваха ми акумулатора и си е наред. Натоварваха го, мариха го дали не окислява и се оказа тип топ. Казаха ми, че по принцип ако не е останало гориво в двигателя докато качи може да повърти повечко, което било нормало.
А може ли нещо да е по електричеството? - свещи, кабели...


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Чет 25 окт 2007 14:36


Колега нормално е нямаш повод за притеснение :).


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 25 окт 2007 14:39


Сега като чета се сещам че лошо палене не всеки път след престой се получава някоя от гумичките на клапаните ако пуска масло по-малко и като престой колата 1 ден се понапълва и след тва пали с зор и изпушва синйо /мойта е горе долу на същия хал ама няма време да сменя гуменетките на клапана/


titotrb
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот titotrb » Чет 25 окт 2007 18:10


Благодаря за успокоението, но и гумичките ще видя :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 25 окт 2007 19:00


titotrb написа:Благодаря за успокоението, но и гумичките ще видя :D

Гори ли ти масло?Мойта вече си хапва по 500-700 грама на смяна 10В40 - от там предполагам че е това.


titotrb
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот titotrb » Чет 25 окт 2007 21:19


Ами при предната смяна, което беше в зимния период долях 0,5л някъде на 8хиляди. Лятото на 5-6 още си беше на средата. Тия дни ще меря пак.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 25 окт 2007 22:55


:039:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта