изолиране на клапа
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
изолиране на клапа
Не знам дали е точното име на това нещо, но се намира в ляво двг.Служи за нещо свързано с екологията. При смяна на консумативите, там беше омаслено и майстора сложи една съчма като изолира това нещо. Редно ли е, и ще повлияе ли на работата на двг. Може и да си внушавам но сякъш двг започна да работи по "твърдо", на празен ход. След вдигане на оборотите над 1000 вибрациите изчезват.ДВГ AVF 96KW.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
за вси4ки мотори след 98г ,аз пък съм на мнение 4е механи4ното изолиране на Egr клапана влошава работата при някои режими-софтуерно да се бутне -да ,ама не и със сЪ4ми и тем подобни тенекиики
доста време съм загубил в наи разли4ни експерименти с наи разли4ни тди-та за да стигна до този извод,а всеки решава сам за себе си
доста време съм загубил в наи разли4ни експерименти с наи разли4ни тди-та за да стигна до този извод,а всеки решава сам за себе си
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колеги, бързам да споделя: В последно време при палене се появи едно чукане точно от страната на тази клапа, над 1000 оборота изчезваше,но беше доста осезаемо на празен ход.Притесних се да не е повдигач и мислеики че няма връзка с това изолиране. Сега 1 махнах тапата. 2 запалих това чукане се появи за момент и изчезна!! Изгасих и пак запалих НЯМАШЕ ГО!! ДВГ заработи тихо. Не че не вървеше и преди но сега имам ходене до Варна и ще видя как е. Още веднъж БЛАГОДАРЯ на колегите за съвета ,мисля че щях да имам голям и скъп проблем! Пожелавам дъли и безавариини и да не попадате на "майстори" като моя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 135 госта