изолиране на клапа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
VALKOV
Мнения: 264
Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

изолиране на клапа

Мнениеот VALKOV » Вто 30 окт 2007 10:08


Не знам дали е точното име на това нещо, но се намира в ляво двг.Служи за нещо свързано с екологията. При смяна на консумативите, там беше омаслено и майстора сложи една съчма като изолира това нещо. Редно ли е, и ще повлияе ли на работата на двг. Може и да си внушавам но сякъш двг започна да работи по "твърдо", на празен ход. След вдигане на оборотите над 1000 вибрациите изчезват.ДВГ AVF 96KW.




Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Вто 30 окт 2007 10:47


Не няма , дори ще върви по-добре.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2702
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 30 окт 2007 13:40


Ето къде е темата за тази клапа.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=50901


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 31 окт 2007 1:25


за вси4ки мотори след 98г ,аз пък съм на мнение 4е механи4ното изолиране на Egr клапана влошава работата при някои режими-софтуерно да се бутне -да ,ама не и със сЪ4ми и тем подобни тенекиики
доста време съм загубил в наи разли4ни експерименти с наи разли4ни тди-та за да стигна до този извод,а всеки решава сам за себе си


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 31 окт 2007 2:58


Подкрепям мнението на Никс. При старите ТДИ-та номера с изолирането на ЕГР-а става, но при помпа-дюзите това се прави електронно пред ОБД порта.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Сря 31 окт 2007 5:52


Градски, на помпа-дюза не се изолира този клапан, нарича се е EGR клапан. По принцип не пипай АБСОЛЮТНО нищо по двигателя, нито махай катализатора. Има доста инфо по различните западни форуми, чети там, или питай тук, има някои наистина знаещи люде :)


VALKOV
Мнения: 264
Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот VALKOV » Сря 31 окт 2007 9:33


отивам веднага да я махам тая съчма! Благодаря!


VALKOV
Мнения: 264
Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот VALKOV » Сря 31 окт 2007 10:57


Колеги, бързам да споделя: В последно време при палене се появи едно чукане точно от страната на тази клапа, над 1000 оборота изчезваше,но беше доста осезаемо на празен ход.Притесних се да не е повдигач и мислеики че няма връзка с това изолиране. Сега 1 махнах тапата. 2 запалих това чукане се появи за момент и изчезна!! Изгасих и пак запалих НЯМАШЕ ГО!! ДВГ заработи тихо. Не че не вървеше и преди но сега имам ходене до Варна и ще видя как е. Още веднъж БЛАГОДАРЯ на колегите за съвета ,мисля че щях да имам голям и скъп проблем! Пожелавам дъли и безавариини и да не попадате на "майстори" като моя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта