Пушииииииииии

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Major
Мнения: 104
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 0:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Пушииииииииии

Мнениеот Major » Сря 19 дек 2007 1:22


Здравейте колеги, имам въпросче за пасат б4 19тди/1з двигател.
Значи прпоблема е следния, сутрин като запаля и независимо колко карам все си пуши някав прозрачен пушек.Това нормално ли е - само когато е студено виждам тоя пушек, а иначе лятото го нямаше и есента (от както стана под 0 градуса почна да пуши така) иначе проблеми при паленето при -10 градуса нямам, пали от раз.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 дек 2007 1:24


Като за начало я закачи на ВАГ-Ком и виж центровката.


bobsan
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobsan » Сря 19 дек 2007 8:54


Колега а като дишаш зимата излиза ли ти бял пушек от устата.
Щото на мене да.
И това чудо неземно се нарича въглероден диоксид- сутрин на студен двигател се намира в излишък в изгорелите газове.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 19 дек 2007 8:56


обади се на дани 94 да ти я закачи на вага


bobsan
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobsan » Сря 19 дек 2007 9:03


Абе хора стига сте се ебавали с хората кви центровки какъв VAG-COM,
аз не съм чувал за кола на студено време и особено на студен мотор да не излиза "пара"(въглероден двуокис+водни пари) от аспуха.
И колкото е по студено толкова повече.
Аз карам 2.0 тди на 30000 км и е същотото. Така че колега споко това е абсолютно нормално. Виж като колата загрее(90) трябва да намалее и почти да изчезне.


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Сря 19 дек 2007 9:39


bobsan написа:Абе хора стига сте се ебавали с хората кви центровки какъв VAG-COM,
аз не съм чувал за кола на студено време и особено на студен мотор да не излиза "пара"(въглероден двуокис+водни пари) от аспуха.
И колкото е по студено толкова повече.
Аз карам 2.0 тди на 30000 км и е същотото. Така че колега споко това е абсолютно нормално. Виж като колата загрее(90) трябва да намалее и почти да изчезне.
:да:


Major
Мнения: 104
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 0:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот Major » Сря 19 дек 2007 14:43


така става, неска ходих до търново и спря да пуши като загря :) мерси за мненията


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 19 дек 2007 17:59


проблема е в карането на къси разстояния.конденза се натрупва и ако не караш на дълго (докато температурите са под "0")може и да се запуши гърнето напълно


Потребителски аватар
npu3pak
Мнения: 1292
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
Автомобил: VW Passat B6 4Motion
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот npu3pak » Сря 19 дек 2007 18:11


Нормално е да пуши сутрин на студен двигател. Няма за какво да се притесняваш!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта