Здравейте,
колата е голф3 1.9 TDI
преди да загрее колата не работи много добре, не работи равномерно и доста по-различно се държи, по-рязко и падат оборотите, пуши сериозно,
и доста по-трудно се кара, иначе като загрее нещата малко по малко се нормализират. Има и едно особенно менене на оборотите, адски странно, явява се след 10ина минути след като е запалена колата студена. леко повишаване на оборотите след което леко понижаване, с честота около един херц, един път в секунда, на оборотомера не личи но се усеща по шума на мотора и по вибрациите, иначе оборотомера в този момент седи малко завишен, на около 1000 оборота.
гореизписаното ме накара да си взема кабел за обд2 и видях следната грешка:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-00 - Open or Short to B+
моля за помощ за разтълкуването на това което ми изплю комютъра и дали по-горните симптоми могат да са от този датчик. Всъщност кой е този датчик? На антифриза или някъде по мотора?
хиляди благодарности предварително.
поздрави
малко помощ - VAG-COM - и неравномерна работа незагряла
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега, проблема вероятно си е в датчика. За съжаление единствения начин да установиш това е ... с нов датчик. Ако се намери кой да ти предостави за проба - ще си напред. Ако ли не ... според мен няма да си дал парите си напразно. Изключително редки са случаите, когато "нещо се случва" по електрическата инсталация (кабелите).
ето описание на грешката
00522 Coolant temperature sender G62
Possible causes of fault
-Short circuit to earth
-Moisture in connector of G62
-Open circuit between G62 and J220
-Contact resistances between G62 & J220
-G62 faulty
-Input of G62 in J220 faulty (J220 faulty)
Possible effects
-Cold starting problems in very cold temperatures
-Driving faults during warm up phase
но както е написал колегата Rumen
най вераятно е дефектирал датчик.
дано съм бил полезен
00522 Coolant temperature sender G62
Possible causes of fault
-Short circuit to earth
-Moisture in connector of G62
-Open circuit between G62 and J220
-Contact resistances between G62 & J220
-G62 faulty
-Input of G62 in J220 faulty (J220 faulty)
Possible effects
-Cold starting problems in very cold temperatures
-Driving faults during warm up phase
но както е написал колегата Rumen
най вераятно е дефектирал датчик.
дано съм бил полезен

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здравейте,
от съветите ви смених датчика с нов оригинален 55лв, същият проблем си остана, грешката след като я изчистя почти веднага се появява пак.
от сервиза ми казаха че в този датчик са всъщност няколко датчика,
като извадя буксата от него проблема си е абсолщтно същият, с тази разлика че не ми отчита и стрелката за температурата, като върна буксата стрелката за температурата си работи
значи не е от датчика, ами е някой от варянтите за късо по жиците
дайте съвет за електротехник да ми прозвъни жиците,
мога ли да разбера от грешката коя точно жичка да проследя?
например това 30-00 short to B+ да не би да значи 3-то краче закъсено на маса? или нещо от сорта ?
благодаря предварително
поздрави
от съветите ви смених датчика с нов оригинален 55лв, същият проблем си остана, грешката след като я изчистя почти веднага се появява пак.
от сервиза ми казаха че в този датчик са всъщност няколко датчика,
като извадя буксата от него проблема си е абсолщтно същият, с тази разлика че не ми отчита и стрелката за температурата, като върна буксата стрелката за температурата си работи
значи не е от датчика, ами е някой от варянтите за късо по жиците
дайте съвет за електротехник да ми прозвъни жиците,
мога ли да разбера от грешката коя точно жичка да проследя?
например това 30-00 short to B+ да не би да значи 3-то краче закъсено на маса? или нещо от сорта ?
благодаря предварително
поздрави
Колега, ... чак почвам да се чуствам виновен
vaskoto1 може да ти прозвъни инсталацията, но защо ли нещо ме кара да си мисля, че проблема не е в инсталацията. Не казвам че е невъзможно, но това да се "протрие" и окъси кабел е 1 на 1000. Що не опиташ да посетиш офиц. сервиз ама не да им отидеш с готова диагностика и решение (щото напоследък са се научили не да ти решат проблема, а да направят това което клиента им каже), а да се направиш на леко чалнат и да им кажеш - те тфа е проблема - решете го.

vaskoto1 може да ти прозвъни инсталацията, но защо ли нещо ме кара да си мисля, че проблема не е в инсталацията. Не казвам че е невъзможно, но това да се "протрие" и окъси кабел е 1 на 1000. Що не опиташ да посетиш офиц. сервиз ама не да им отидеш с готова диагностика и решение (щото напоследък са се научили не да ти решат проблема, а да направят това което клиента им каже), а да се направиш на леко чалнат и да им кажеш - те тфа е проблема - решете го.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
аз намирам за тази грешка следното:
00522 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Break in wiring / short circuit to positive
Possible Symptoms
* Difficulties with starting a cold engine.
* Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
* RPM at idle is irregular.
* With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.
* With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.
* Bad acceleration during warming up.
o Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.
Possible Causes
* Wiring and/or connections faulty
* Moisture in wiring harness of G62
* Engine Coolant Sensor (G62) faulty
Possible Solutions
* Check wiring and connections
* Check / Replace Engine Coolant Sensor (G62)
което ме кара да мисля че има прекъснат кабел или късо, надали е от самия датчик, хубаво е добре да се замерят кабелите
00522 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Break in wiring / short circuit to positive
Possible Symptoms
* Difficulties with starting a cold engine.
* Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
* RPM at idle is irregular.
* With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.
* With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.
* Bad acceleration during warming up.
o Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.
Possible Causes
* Wiring and/or connections faulty
* Moisture in wiring harness of G62
* Engine Coolant Sensor (G62) faulty
Possible Solutions
* Check wiring and connections
* Check / Replace Engine Coolant Sensor (G62)
което ме кара да мисля че има прекъснат кабел или късо, надали е от самия датчик, хубаво е добре да се замерят кабелите
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София

Последна промяна от fichtenweg на Пет 11 яну 2008 19:30, променено общо 1 път.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
а ето тук още една тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=65267
която показва че след смяна на въпросния датчик незнайно защо трябва да се разменят кабели към клемите, новите с различен pinout ли ги правят ?!?!?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=65267
която показва че след смяна на въпросния датчик незнайно защо трябва да се разменят кабели към клемите, новите с различен pinout ли ги правят ?!?!?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 165 госта