проблеми с оптегача на генераторния ремък на AFN
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
проблеми с оптегача на генераторния ремък на AFN
Здравейте съфорумци.Имам голф 3 ТДИ 110коня.Проблемът му е,че оптегача или успокоителя на генераторния ремък се разби.Моля ви даите някакво решение,ако някои от вас се е сблъскал с подобен проблем.и изобщо има ли начин да се преправи този дефектен възел, тъй като чух, че това е слабата част на АFN мотора, а като се сменя този оптегач варвял с цялата алуминиева планка и бил доста скъп и не достатъчно надежден.
- buller
- Мнения: 2192
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Защо не пробва в дизеловия раздел?
Виж: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37177&highlight=%EE%E1%F2%E5%E3%E0%F7
Дано ти е от полза
Виж: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37177&highlight=%EE%E1%F2%E5%E3%E0%F7
Дано ти е от полза

-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вибрира доста, а най много на празен ход и при голяма консумация на ток(при включени фарове и др.) и ремъка свири което значи че приплъзва Сложих по къс ремък с надеждата, че ще се оправи но уви това не стана. Забравих да уточня, че има и клима тик, което допълнително усложнява ситуацията.
Идеята ми е дали не може да се присади друг подобен обтегач,че тоя е голяма беля и води до големи поражения от коментарите които съм чул до сега(какъвто и ремонт да му се направи резултата е временен).
Истината май е,че това е най слабия възел на AFN мотора като изключим проблемите с вакуум управлението барабар с електрониката за която почти няма компетентни спецялисти а само ентусиасти и експериментьори за чужда сметка.
Идеята ми е дали не може да се присади друг подобен обтегач,че тоя е голяма беля и води до големи поражения от коментарите които съм чул до сега(какъвто и ремонт да му се направи резултата е временен).
Истината май е,че това е най слабия възел на AFN мотора като изключим проблемите с вакуум управлението барабар с електрониката за която почти няма компетентни спецялисти а само ентусиасти и експериментьори за чужда сметка.
- passatdriver
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Радомир
проблеми с оптегача на генераторния ремък на AFN
При мен се скъса пружината на обтегача ,купих нова 117лв,взех и нова ролка 34лв смених ги ,но пак има малки вибрации.
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София


- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Стига глупости бе хора . Обтегач 107 лв (при мен ) и хубава ролка 40лв. (при мен ) и работа 15лв. = 162лв. и възелът е готов .
Втулки няма да трябва да се сменят , а за да се избият и набият нови , трябва да се свали лапата . Втулките са около 2лв бр.
(при мен) означава , че купувам на хората хубави части на по-ниски цени .
Доста хора взимат части чрез мен ! Могат даже да си кажат тези който са от форума .
Втулки няма да трябва да се сменят , а за да се избият и набият нови , трябва да се свали лапата . Втулките са около 2лв бр.
(при мен) означава , че купувам на хората хубави части на по-ниски цени .
Доста хора взимат части чрез мен ! Могат даже да си кажат тези който са от форума .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, pe6o__, TheEx0rcist и 190 госта