gergeto написа:Krasi 76,достатъчно се начетох на ''компетентнте ти мнения'',пак повтарям-тази тема е за фенове на дизел.Относно ''саждите,които дишаш'',прочети малко информация в нета -в последните години всички производители на автомобили инвестираха милиарди евра в разработки на суперекологични и икономични дизелови агрегати,отговарящи на най-строгите регламенти-ЕВРО-3,4, 5 И Т.Н.Сам си направи извода от факта защо катализаторите за дизел са много по -скъпи от бензиновите-пак по същата причина огромни инвестиции в разработки,заплати на инженери и вложени скъпи компоненти като платина и др.Относно Щатите и култа към бензина отново не съм напълно съгласен-след 2007-2008г.в USA,под влияние на ширещата се икономическа криза се наблюдава все по-голям интерес и внос на мощни дизелови автомобили,главно пикапите на TOYOTA,NISSAN и др.До тогава разхода на гориво в USA се измерваше в галони.Всичко ,което ви казвам цитирам по памет от медии,или от разговори с приятели пребивавали в USA от много години. Относно вървежа на дизела-карам 1,9ТДИ 110 к.с. с променлива геометрия ако е от значение и качвам прословутия'' Девненски баир''пo магистралата за Варна с над 150км/ч.Лично за мен тази скорост нагоре за дизел е повече от отколкото имам нужда,така че никой не може да ме убеди че дизела не върви.Напротив -лети.Благодаря ви.
Ти го качваш с 150 км/ч , а аз моето ТДИ същото като твоето, качвам баира с над 170 км-та на 5-та предавка последната

.Относно ''саждите,които дишаш'',прочети малко информация в нета -в последните години всички производители на автомобили инвестираха милиарди евра в разработки на суперекологични и икономични дизелови агрегати,отговарящи на най-строгите регламенти-ЕВРО-3,4, 5 И Т.Н.Сам си направи извода от факта защо катализаторите за дизел са много по -скъпи от бензиновите-пак по същата причина огромни инвестиции в разработки,заплати на инженери и вложени скъпи компоненти като платина и др.Относно Щатите и култа към бензина отново не съм напълно съгласен-след 2007-2008г.в USA,под влияние на ширещата се икономическа криза се наблюдава все по-голям интерес и внос на мощни дизелови автомобили,главно пикапите на TOYOTA,NISSAN и др.До тогава разхода на гориво в USA се измерваше в галони.Всичко ,което ви казвам цитирам по памет от медии,или от разговори с приятели пребивавали в USA от много години. Относно вървежа на дизела-карам 1,9ТДИ 110 к.с. с променлива геометрия ако е от значение и качвам прословутия'' Девненски баир''пo магистралата за Варна с над 150км/ч.Лично за мен тази скорост нагоре за дизел е повече от отколкото имам нужда,така че никой не може да ме убеди че дизела не върви.Напротив -лети.Благодаря ви.



