1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Jonkata_v » Пон 21 сеп 2015 9:00


За мен изобщо не ти работи като трактор мотора,просто тези мотори с роторна помпа са си малко по шумни,особено когато са свалени и корите му ,и центровката е към предварение както ти е сега нагласена.Към закъснение ще ти работи по-меко мотора,но е по-добре да е малко към предварение. Аз карам такъв голф с ARG двигател-90кс над 100000км вече ,и центровката съм я направил малко към предварение между синята и зелената около 60-62....имам и пусната тема за центровката.В момента моята центровка е едно към едно със твоята,но зимата не пали както лятото само при подаване на ключа,в смисъл ,че с една идея повече върти докато запали,за което си мисля,че е напълно нормално.
Колегата vanesto е много прав за това което казва,и аз съм го установил това положение когато BTDC е малко над 2 (2.4)




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vanesto » Пон 21 сеп 2015 9:12


Нормален е звука ти колега. Така е, работят по-добре на предварение, особено в ниските - по-бързо качват обороти, иначе са много мудни. Аз и още един колега назад в темата сме го установили това, но някои хора не ни вярват. За разхода мога да кажа, че няма никаква разлика.


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Stoyanov_Vw » Пон 21 сеп 2015 12:11


Значи няма да я пипам въобще. Остава си само проблема с топлия старт, но той е ясен. Благодаря ви за съветите :beer


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот tdi fen » Пон 21 сеп 2015 17:16


при мен пък пуши леко и мирише тежко може ли някой да каже каква е оптималната настройка при,която миризмата и пушенето намалява мотора е AGR нали цифрата на милиграмите беше колкото по-малака толкова повече гориво моите са под 4 дали ако ги направя над 4 ще намалее пушенето


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Пон 21 сеп 2015 17:32


tdi fen,опитай да намалиш малко стойността на Start of Injection,и виж дали ще пуши така.Колко е при теб сега?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vanesto » Пон 21 сеп 2015 18:19


При мен пушеше и миришеше, като беше запушен катализатора. Махнах го, затапих ЕГР-а със съчма и сега не пуши. Милиграмите ми са 2,4, мисля че не е от тях.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот milmar » Сря 23 сеп 2015 9:50


При малки стойности на този параметър, реалното дозиране на горивото е завишено и обратно :th_up . Обаче не мисля, че този "метод на тунинг" позволява да се завиши толкова горивото, че осезаемо да пуши много. Има малък диапазон в който може да се намалява стойността на инжекцията при празен ход и ако се намали още моторът се ускорява самоволно и оборотите не могат да се контролират от компютъра поради механични причини в ГНП. Мисълта ми е че по този начин не може да се излъже помпата да дозира значително по-голямо количество гориво. Пушенето сигурно има друга причина :th_up .


Потребителски аватар
Ma7r1x
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Popovo / Frankfurt am Main

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Ma7r1x » Пет 30 окт 2015 18:38


Здравейте,и аз имам проблем с гнп на AHF.Аванса ми е на 67 по към предварение,но ЕКУ иска 1.3 а колата дава 2.0-2.2,когато намаля аванса на 62 към закъснение пада даденото на 1.5-1.8 BTDC,мисълта ми е как да си нагласа и двете на 1.3 колкото ми иска компа?От толкова четене разбрах че се мести от колелото а не от помпата,дали ще стане ако разхлабя 3-те болта на гнп и да превъртя леко от шайбата на коляновия вал?не ми се сваля ангренажа.Интересното е че когато смъкна аванса на 0 и всичко си идва на 1.3 искано и дадено 1.3,а мен ми се иска да си я направа така само че аванса да ми е на 65-67.
11852688_1099397206756716_1269324570_o.jpg


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Съб 31 окт 2015 10:47


Ако сега е така 1.8 е добре, Не пипай повече, че с тия теории с това 67... :dummy


Потребителски аватар
Ma7r1x
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Popovo / Frankfurt am Main

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Ma7r1x » Съб 31 окт 2015 17:19


Ето го и крайният резултат
Untitled1.jpg

Untitled2.jpg


rusev272
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 20 апр 2014 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот rusev272 » Сря 06 яну 2016 16:13


Колеги някой ако може да ме посъветват иска ли баране още центровката мотора е 1з
2016-01-06_143452.png
2016-01-06_143418.png
2016-01-06_143339.png


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Сря 06 яну 2016 16:40


Няма нужда, следи я от време на време, че при твоя мотор понякога почва да бяга надолу.


rusev272
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 20 апр 2014 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот rusev272 » Сря 06 яну 2016 18:26


Забелязах го това преди беше така и сякаш повече вървеше и разхода беше по малък
2015-02-14 13.17.01.jpg
2015-02-14 13.14.29.jpg
2015-02-14 13.13.30.jpg
Тези промени на какво се дължат?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Пет 08 яну 2016 19:52


Толкова малка разлика не можеш да я усетиш в разхода или във вървежа. А "бяга" защото разбива зъбното ангренажно колело на коляновия вал. Задължително трябва да се сменя с ново качествено при смяна на ремъците. А за разхода и вървежа може да се подобри, като се регулира помпата. На първи канал там където ти показва 4,2 мг. ако се направи на 3,2 ще усетиш положителна разлика.


rusev272
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 20 апр 2014 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот rusev272 » Съб 09 яну 2016 12:29


В момента е 2.6 актуални са първите снимки преди е билo 4.2 ще го направя на 3.2 от адаптация тия дни.На първите снимки 4 канал втората колона знаеш ли защо е 1.7ATDC а на третата 0.3 BTDC (като гледам други снимки на колегите и на двете е BTDC) и как компа само с 3.1 % аванс достига такава голяма разлика в стойностите.На какво може да се дължи това? Колега благодаря за информацията и отделеното време



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта