За мен изобщо не ти работи като трактор мотора,просто тези мотори с роторна помпа са си малко по шумни,особено когато са свалени и корите му ,и центровката е към предварение както ти е сега нагласена.Към закъснение ще ти работи по-меко мотора,но е по-добре да е малко към предварение. Аз карам такъв голф с ARG двигател-90кс над 100000км вече ,и центровката съм я направил малко към предварение между синята и зелената около 60-62....имам и пусната тема за центровката.В момента моята центровка е едно към едно със твоята,но зимата не пали както лятото само при подаване на ключа,в смисъл ,че с една идея повече върти докато запали,за което си мисля,че е напълно нормално.
Колегата vanesto е много прав за това което казва,и аз съм го установил това положение когато BTDC е малко над 2 (2.4)
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Нормален е звука ти колега. Така е, работят по-добре на предварение, особено в ниските - по-бързо качват обороти, иначе са много мудни. Аз и още един колега назад в темата сме го установили това, но някои хора не ни вярват. За разхода мога да кажа, че няма никаква разлика.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Значи няма да я пипам въобще. Остава си само проблема с топлия старт, но той е ясен. Благодаря ви за съветите 

- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
при мен пък пуши леко и мирише тежко може ли някой да каже каква е оптималната настройка при,която миризмата и пушенето намалява мотора е AGR нали цифрата на милиграмите беше колкото по-малака толкова повече гориво моите са под 4 дали ако ги направя над 4 ще намалее пушенето
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
tdi fen,опитай да намалиш малко стойността на Start of Injection,и виж дали ще пуши така.Колко е при теб сега?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
При мен пушеше и миришеше, като беше запушен катализатора. Махнах го, затапих ЕГР-а със съчма и сега не пуши. Милиграмите ми са 2,4, мисля че не е от тях.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
При малки стойности на този параметър, реалното дозиране на горивото е завишено и обратно
. Обаче не мисля, че този "метод на тунинг" позволява да се завиши толкова горивото, че осезаемо да пуши много. Има малък диапазон в който може да се намалява стойността на инжекцията при празен ход и ако се намали още моторът се ускорява самоволно и оборотите не могат да се контролират от компютъра поради механични причини в ГНП. Мисълта ми е че по този начин не може да се излъже помпата да дозира значително по-голямо количество гориво. Пушенето сигурно има друга причина
.


- Ma7r1x
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Popovo / Frankfurt am Main
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте,и аз имам проблем с гнп на AHF.Аванса ми е на 67 по към предварение,но ЕКУ иска 1.3 а колата дава 2.0-2.2,когато намаля аванса на 62 към закъснение пада даденото на 1.5-1.8 BTDC,мисълта ми е как да си нагласа и двете на 1.3 колкото ми иска компа?От толкова четене разбрах че се мести от колелото а не от помпата,дали ще стане ако разхлабя 3-те болта на гнп и да превъртя леко от шайбата на коляновия вал?не ми се сваля ангренажа.Интересното е че когато смъкна аванса на 0 и всичко си идва на 1.3 искано и дадено 1.3,а мен ми се иска да си я направа така само че аванса да ми е на 65-67.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ако сега е така 1.8 е добре, Не пипай повече, че с тия теории с това 67... 

- Ma7r1x
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Popovo / Frankfurt am Main
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ето го и крайният резултат
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колеги някой ако може да ме посъветват иска ли баране още центровката мотора е 1з
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Няма нужда, следи я от време на време, че при твоя мотор понякога почва да бяга надолу.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Забелязах го това преди беше така и сякаш повече вървеше и разхода беше по малък
Тези промени на какво се дължат?-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Толкова малка разлика не можеш да я усетиш в разхода или във вървежа. А "бяга" защото разбива зъбното ангренажно колело на коляновия вал. Задължително трябва да се сменя с ново качествено при смяна на ремъците. А за разхода и вървежа може да се подобри, като се регулира помпата. На първи канал там където ти показва 4,2 мг. ако се направи на 3,2 ще усетиш положителна разлика.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
В момента е 2.6 актуални са първите снимки преди е билo 4.2 ще го направя на 3.2 от адаптация тия дни.На първите снимки 4 канал втората колона знаеш ли защо е 1.7ATDC а на третата 0.3 BTDC (като гледам други снимки на колегите и на двете е BTDC) и как компа само с 3.1 % аванс достига такава голяма разлика в стойностите.На какво може да се дължи това? Колега благодаря за информацията и отделеното време
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта