Г2 SB твърди маркучи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот hdn23 » Вто 08 яну 2013 19:45


може да ти се стори глупав въпроса но какво е г11 и г12 ?

Последна промяна от hdn23 на Сря 09 яну 2013 0:13, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот Iezekil » Вто 08 яну 2013 19:48


Антифризи по спецификация за нашите талиги...Колко му е литъра?


http://prodavalnik.com/antifriz-starlin ... -i13831331 я погледнете този изгоден ли е,да вземам да го сменя...

Последна промяна от Iezekil на Вто 08 яну 2013 20:02, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот stefan4o » Вто 08 яну 2013 19:56


Г11- син, по-стар
Г12 - по-съвременен, розов изглежда. Не е толкоз агресивен към метала, слага се на колите след средата на 90-те производство. Според писанките в нета е с по-добри качества от синия - експлоатационни.


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот hdn23 » Вто 08 яну 2013 20:20


мерси за отговора

ще ви кажа какъв е резултата след ремонта и някой друг километър


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот samo_pechka » Вто 08 яну 2013 20:36


Да добавя една малка особеност .Ако досега колата е била с..по-евтин антифриз да речем, при преминаването на Г12 има един малък риск да "протече" отнякъде ...Просто този антифриз има свойството да разтваря котл.камък,ръждата,окиси някакви други по метала и т.н.Не "търпи" мръсотия в системата. И евентуално ако отнякъде протече - се налага замяна на повредения елемент .


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот hdn23 » Вто 08 яну 2013 20:40


май ще си карам със син


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот Iezekil » Вто 08 яну 2013 20:53


Погледнете линка по-горе да ми кажете как е цената...що се отнася до забележката относно "щадящия" розов антифриз,значи да си взема за 2 пълненета.Първото ще е един вид промивка на системата и изчистване.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот genov1 » Сря 09 яну 2013 10:15


Той всеки антифриз трябва да има отмиващи свойства. И на мен ми направи впечатление че като си свалих радиатора на парното изтече невероятна мътнилка и се беше запушил, а антифриза като цяло ми е чист, промивал съм системата с оцет и с вода и с кво ли не, и само с антифриз карам и пак ръжда .. Най-добрия антифриз до колкото знам е на Феби, ама е скъпичък, към 15 лв за 1.5 л
Колега какво направихте по колата, с нова глава ли си


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот samo_pechka » Сря 09 яну 2013 10:33


Iezekil написа:Погледнете линка по-горе да ми кажете как е цената...що се отнася до забележката относно "щадящия" розов антифриз,значи да си взема за 2 пълненета.Първото ще е един вид промивка на системата и изчистване.

Нямам мнение по марката ( не съм я чувал и виждал :oops: ) Аз ползвам ей този ( дано не звучи като реклама :oops: ):
ACDelco_antifriz_4c5febeae2dcd.jpg
От него съм доволен , ценово ми се върти сумата 12-ина кинта лит.концентрат .
П.п. И защо ще купуваш за две пълненета ? Източваш стария промиваш с вода и наливаш новия (1:1 прим.) Според мен е излишен разход ,да се купува и сменя за толкова къс период ( с цел -промивка)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот Iezekil » Сря 09 яну 2013 10:35


На тоя не виждам да пише прословутото Г12.А за двете пълненета питах,понеже каза че отмивал боклуците.Не е ли по добре да ги източа,преди да са се утаили в новото ми радиаторче примерно?
Намерих и един К12,пише че отговарял на Г12 и е по-на сметка.За същите пари си купувш концентрат...дали е вярно?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот samo_pechka » Сря 09 яну 2013 10:46


Наистина се загледах ,че не пише Г12 :oops: Ей тук има малко инфо http://www.imahiju.com/bg/acdelco_antifreeze.html при мен се сменя на 3 години и никога не съм имал утайки и разни бози да излизат :)
Iezekil написа:..А за двете пълненета питах,понеже каза че отмивал боклуците.Не е ли по добре да ги източа,преди да са се утаили в новото ми радиаторче примерно?
Намерих и един К12,пише че отговарял на Г12 и е по-на сметка.За същите пари си купувш концентрат...дали е вярно?

Ами то там е работата ,че той просто не допуска да се получават утайки - просто се разтварят без следа .Не ги "носи" някъде си :)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот Iezekil » Чет 10 яну 2013 17:52


Аман,намерих и Валео 112 ама пусто го няма това Г12.На тея пък дето го имат не ми вдъхват доверие.Даже и български изкочи RED LONGLIFE.Сега се чудя то Валео ли,Starline К12 ли що ли.Уж такъв всеки кара,ама пусто на една туба не видях тази буква бе,Г.Ша зема да остана с моя си,то колкото съм изгнил за 8 години от вътре няма спасение...Чак радиаторчето се задръсти с ръжда.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот vwpnss » Чет 10 яну 2013 18:52


При производството на блока на даден двигател, дали прекарват през него (по охладителната му система) някакво защитно покритие, което предпазва от корозия. Или направо си остава от отливката както е?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот ktamen » Чет 10 яну 2013 19:06


Блока е от чугун, корозира само тънък слой и корозията спира дотам. Корозията е най-опасна за алуминиевите и стоманени елементи. Доколкото знам нямат никакво покритие, разчита се, че в системата ще има качествен антифриз.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот vwpnss » Чет 10 яну 2013 19:19


Може да не е свързано с темата ама да кажа :D
Миналата зима колата нямаше добро парно. При източване на антифриза (цвета му беше тъмно кафяв, защото е стар) имаше ситен пепел и дребни камъчета. После сменихме радиаторчето на парното и счупих старото, за да видя какво става вътре. Имаше 8 двойни тръбички (общо 16), в тях имаше и шнекчета, за да забавят антифриза и топлоотдаването да е по-голямо. Около 5 тръбички бяха запушени по цялата си дължина, а още 2-3 бяха запушени с някакви мазни боклуци на дължина около 3-4 см. Това радиаторче също беше сменяно преди 13 години.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 36 госта