Благодаря и весело посрещане на новата 2009 година

GodLike написа:Моля някой да каже кой бушон е за подгряването на антифриза
Благодаря!
daniel_falin написа:тея митове за подгревните свещи на натифиза не ги ли разбихте ?
такива свещи имат колите които са правени за пазар с по-студен климат, а не зависи от годната на производство
гледам че през 3 поста се пита как се тестват, най-елементарния начин да се проверят дали работят е - махат им се лулите (контактите) и с една жица директно от + на акумолатора можете да "погалите" така да се каже върха не свеща, там където дава контак лулата, трябва да искрят съвлем леки и малки искрички, това е от лошия контакт и голямата консумация, няма искрички -> няма консумация -> свеща не работи, можете също да опитате, ако жицата от + на акумолатора е многожилна, оставете само една жила, едно косъмче от края който допирате до свеща, докоснете свеща, и ако работи косъмчето ще се нажежи до червено за 1 секунда.
3-тия мит който срещнах в темта- колата ми на дълго изстива, и не може дори да достигне 90С, не загрява, това не е вярно, просто при много ниски температури голямия кръг затваря, и течението на антифриза който минава покрай температурния датчик става мъртво, и постепенно водата там изстива, просто тя вече не върти от там, и отчита около 70С
двигателя ви е загрял, дизайна на датчика не позволява правилно отчитане на температурата когато циркулира само малкия кръг от охладителната система, освен разбира се в случаите когато имаме повреден термостат.
поздрави
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта