-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
hanks
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот hanks » Сря 01 фев 2012 13:05


Ако щете вярвайте не бях палил голфа от 5-6 дена снощи към 20:30 (незнам колко градуса беше някаде около -20) След обилно поливане на едната врата я отворих.Подгрях го два пъти и след 2-3 секунди въртене запали без проблем и заработи нормално ,да не повярва човек. Голф 3 1Z




Потребителски аватар
martosac
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил / Велико Търново

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот martosac » Сря 01 фев 2012 13:07


Вчера не успя, но за щастие днес с малко мъка Пасатора Б5 взе, че ме зарадва.
Черното петно обаче дето остави по снега под ауспуха, май не е добре :?


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот lozan_87 » Сря 01 фев 2012 13:27


Дам. Помпа или дюзи, компресията е последното нещо от което ще страда едно ТДИ.

Добре наобяд ходих и на сервиз да ми видат свещите и те са наред.... какво толкова го спират още -5 градуса, че на -5 пали без проблем,а на - 10 не иска вече ще се побъркам :banghead: . Утре майстора обеща да дойде сутринта да види дали не се губи някъде нафтата докато стигне до двигателя, дали отива ток до всички подгревни свещи и как ще запали... ако стане изобщо без ток от друга кола. (Ще заредя тази вечер и акомулатора хубаво)
Очаквам още предложения и съвети.


Потребителски аватар
tremendous
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
Автомобил: Passat
Двигател: AAZ
Местоположение: Пловдив

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот tremendous » Сря 01 фев 2012 13:31


Днес в 6:30 сутринта ,в Пловдив , темепратура - 24° , не е пален от 2 дена, 1.9ТД пали от първия път само с 1 / едно / подгряване като естествено му е дръпнат авансатора. Няколко секунди след като е запалил го бутам и двигателя мърка. Нафтата е без добавки , без поливания на филтри и прочие... Какви са тези коли или по-точно какви са тези горива ,че коли 2000 г и нагоре палят едвам с НЯКОЛКО подгрева... баси , щом моя дърт пасат пали без проблеми не би трябвало другите камоли по-нови коли да имат проблеми


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Zinoto » Сря 01 фев 2012 13:48


То се видя от клиповете в някой теми, че като не иска да запали и 10 пъти да го подгрееш все тая. Затова се подгрява ВИНАГИ САМО 1 път, ако примерно нафтата е на желе това, че си подгрял 10 пъти изобщо няма да ти помогне. Подгряването повече от 1 път само съсипва свещите и акумулатора.


dinkov_a6
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот dinkov_a6 » Сря 01 фев 2012 14:08


Тази сутрин в 7.20 в Димитровград беше -22 градуса.Подгрявам само един път /както винаги/ и взривявам.Колата е Пасат Б5 1.9tdi AHU/90к.с. Нафтата от туби с Кастрол тда,акумулатор Варта на 3-4 години,свещи Искра пак на толкова.Всяка година преди сезона си правя профилактика - акумулатор,зареждане,свещи,антифриз и т.н.
П.С. Абе то хубаво палим на точка,но колеги я кажете с какво разлеждате предния прозорец,че няма стъргане това нещо.Гледам някои пръскат с нещо като спрей... :?
Между другото Зафирата на бащата също пали без проблем тия дниллмай щи си променя мнението за тия Опели mhihi


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот KirilGeorgiev » Сря 01 фев 2012 14:14


Аз за палене паля от раз при -15 но след като колата поработи 10-15 минути почва да пуши бяло все едно димка съм запалил Пасат 131кс е колата


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот marianchev » Сря 01 фев 2012 14:16


Доста по-топло от -19, но все пак да кача клип от преди малко. Не ми хареса как запали този път, от понеделник не я палих когато беше -13 и беше запалила доста по-бързо. Май акумулатора няма да изкара дълго (дойде с колата и не му знам нито годините нито състоянието)


П. А и нафта нямам :mrgreen:


Потребителски аватар
ozaki
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 12 яну 2012 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот ozaki » Сря 01 фев 2012 14:31


marianchev написа:Доста по-топло от -19, но все пак да кача клип от преди малко. Не ми хареса как запали този път, от понеделник не я палих когато беше -13 и беше запалила доста по-бързо. Май акумулатора няма да изкара дълго (дойде с колата и не му знам нито годините нито състоянието)


П. А и нафта нямам :mrgreen:


А колега как така ти показва температурата вместо часовника?


Потребителски аватар
martosac
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил / Велико Търново

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот martosac » Сря 01 фев 2012 14:34


добре само моя ауспух ли е хвърлил черно петно на снега
П.С. като отиде да снимаш под ауспуха, заклевам се че ми замириса на нафта :lol:


bigdady
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 1:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот bigdady » Сря 01 фев 2012 14:47


на -20 днеска сди-то в 6 в софия пали пак без да се замисли.Само,че стъклото ми се беше замразило супер много и едвам го позастъргах имаше даже скреж и от вътрешната страна


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот ДАНЧО » Сря 01 фев 2012 15:15


Как най лесно да разледим стъклото.От няколко зими се справям все по един и същ начин.В шише от препарат за стъкла от тези с пръскалото отгоре,наливам концентрат зимна течност моята е до -40 гр.Слизам долу, паля колата и след минутка пускам парното да духа към стъклото.Излизам от колата ,пръскам хубаво стъклото, отлепям чистачките ако са замръзнали и след още минутка ги пускам да изчистят.Справят се перфектно.

Днес моята количка запали без проблем, незнам какво беше тва вчера като днес беше още по студено.В 08:30 в Стара Загора беше -22 градуса.Вчера като се прибрах от работа пеша , не можах да намеря никой който да ми даде ток, и реших да се пробвам да запаля, и о чудо от първия път. Днес сутринта също от първия път с едно подгряване.Нафтата е на Петрол.Доволен съм !


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Zinoto » Сря 01 фев 2012 16:15


martosac написа:добре само моя ауспух ли е хвърлил черно петно на снега
П.С. като отиде да снимаш под ауспуха, заклевам се че ми замириса на нафта :lol:

Като се стопли виж да ти проверят дюзите дали пикаят.


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Marto_VN » Сря 01 фев 2012 16:16


martosac написа:добре само моя ауспух ли е хвърлил черно петно на снега
П.С. като отиде да снимаш под ауспуха, заклевам се че ми замириса на нафта :lol:



Споко колега и при мен е така :mrgreen:
Конденз е. Пробвай ако те притеснява много , когато загрее , спри я на снежец някъде и подай газ , ще видиш че като е загряла няма да ти прави черно на земята..
още повече ,че има толкова много нагар по гърнетата и като сме махнали катализаторите няма как.


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Marto_VN » Сря 01 фев 2012 16:21


ozaki написа:
marianchev написа:Доста по-топло от -19, но все пак да кача клип от преди малко. Не ми хареса как запали този път, от понеделник не я палих когато беше -13 и беше запалила доста по-бързо. Май акумулатора няма да изкара дълго (дойде с колата и не му знам нито годините нито състоянието)


П. А и нафта нямам :mrgreen:


А колега как така ти показва температурата вместо часовника?


На дясното лостче на кормилото има едно бутонче в края му и от там се сменя нагоре и надолу , какво искаш да ти се поаказва , моето е същото..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта