


-19 С, с мъка , но запалих
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ябланица
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Ако щете вярвайте не бях палил голфа от 5-6 дена снощи към 20:30 (незнам колко градуса беше някаде около -20) След обилно поливане на едната врата я отворих.Подгрях го два пъти и след 2-3 секунди въртене запали без проблем и заработи нормално ,да не повярва човек. Голф 3 1Z
- martosac
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил / Велико Търново
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Вчера не успя, но за щастие днес с малко мъка Пасатора Б5 взе, че ме зарадва.
Черното петно обаче дето остави по снега под ауспуха, май не е добре
Черното петно обаче дето остави по снега под ауспуха, май не е добре

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Дам. Помпа или дюзи, компресията е последното нещо от което ще страда едно ТДИ.
Добре наобяд ходих и на сервиз да ми видат свещите и те са наред.... какво толкова го спират още -5 градуса, че на -5 пали без проблем,а на - 10 не иска вече ще се побъркам

Очаквам още предложения и съвети.
- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Днес в 6:30 сутринта ,в Пловдив , темепратура - 24° , не е пален от 2 дена, 1.9ТД пали от първия път само с 1 / едно / подгряване като естествено му е дръпнат авансатора. Няколко секунди след като е запалил го бутам и двигателя мърка. Нафтата е без добавки , без поливания на филтри и прочие... Какви са тези коли или по-точно какви са тези горива ,че коли 2000 г и нагоре палят едвам с НЯКОЛКО подгрева... баси , щом моя дърт пасат пали без проблеми не би трябвало другите камоли по-нови коли да имат проблеми
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: -19 С, с мъка , но запалих
То се видя от клиповете в някой теми, че като не иска да запали и 10 пъти да го подгрееш все тая. Затова се подгрява ВИНАГИ САМО 1 път, ако примерно нафтата е на желе това, че си подгрял 10 пъти изобщо няма да ти помогне. Подгряването повече от 1 път само съсипва свещите и акумулатора.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 30 юни 2007 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Тази сутрин в 7.20 в Димитровград беше -22 градуса.Подгрявам само един път /както винаги/ и взривявам.Колата е Пасат Б5 1.9tdi AHU/90к.с. Нафтата от туби с Кастрол тда,акумулатор Варта на 3-4 години,свещи Искра пак на толкова.Всяка година преди сезона си правя профилактика - акумулатор,зареждане,свещи,антифриз и т.н.
П.С. Абе то хубаво палим на точка,но колеги я кажете с какво разлеждате предния прозорец,че няма стъргане това нещо.Гледам някои пръскат с нещо като спрей...
Между другото Зафирата на бащата също пали без проблем тия дниллмай щи си променя мнението за тия Опели
П.С. Абе то хубаво палим на точка,но колеги я кажете с какво разлеждате предния прозорец,че няма стъргане това нещо.Гледам някои пръскат с нещо като спрей...

Между другото Зафирата на бащата също пали без проблем тия дниллмай щи си променя мнението за тия Опели

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Аз за палене паля от раз при -15 но след като колата поработи 10-15 минути почва да пуши бяло все едно димка съм запалил Пасат 131кс е колата
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Доста по-топло от -19, но все пак да кача клип от преди малко. Не ми хареса как запали този път, от понеделник не я палих когато беше -13 и беше запалила доста по-бързо. Май акумулатора няма да изкара дълго (дойде с колата и не му знам нито годините нито състоянието)
П. А и нафта нямам
П. А и нафта нямам

Re: -19 С, с мъка , но запалих
marianchev написа:Доста по-топло от -19, но все пак да кача клип от преди малко. Не ми хареса как запали този път, от понеделник не я палих когато беше -13 и беше запалила доста по-бързо. Май акумулатора няма да изкара дълго (дойде с колата и не му знам нито годините нито състоянието)
П. А и нафта нямам
А колега как така ти показва температурата вместо часовника?
- martosac
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил / Велико Търново
Re: -19 С, с мъка , но запалих
добре само моя ауспух ли е хвърлил черно петно на снега
П.С. като отиде да снимаш под ауспуха, заклевам се че ми замириса на нафта
П.С. като отиде да снимаш под ауспуха, заклевам се че ми замириса на нафта

Re: -19 С, с мъка , но запалих
на -20 днеска сди-то в 6 в софия пали пак без да се замисли.Само,че стъклото ми се беше замразило супер много и едвам го позастъргах имаше даже скреж и от вътрешната страна
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Как най лесно да разледим стъклото.От няколко зими се справям все по един и същ начин.В шише от препарат за стъкла от тези с пръскалото отгоре,наливам концентрат зимна течност моята е до -40 гр.Слизам долу, паля колата и след минутка пускам парното да духа към стъклото.Излизам от колата ,пръскам хубаво стъклото, отлепям чистачките ако са замръзнали и след още минутка ги пускам да изчистят.Справят се перфектно.
Днес моята количка запали без проблем, незнам какво беше тва вчера като днес беше още по студено.В 08:30 в Стара Загора беше -22 градуса.Вчера като се прибрах от работа пеша , не можах да намеря никой който да ми даде ток, и реших да се пробвам да запаля, и о чудо от първия път. Днес сутринта също от първия път с едно подгряване.Нафтата е на Петрол.Доволен съм !
Днес моята количка запали без проблем, незнам какво беше тва вчера като днес беше още по студено.В 08:30 в Стара Загора беше -22 градуса.Вчера като се прибрах от работа пеша , не можах да намеря никой който да ми даде ток, и реших да се пробвам да запаля, и о чудо от първия път. Днес сутринта също от първия път с едно подгряване.Нафтата е на Петрол.Доволен съм !
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: -19 С, с мъка , но запалих
martosac написа:добре само моя ауспух ли е хвърлил черно петно на снега
П.С. като отиде да снимаш под ауспуха, заклевам се че ми замириса на нафта
Като се стопли виж да ти проверят дюзите дали пикаят.
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: -19 С, с мъка , но запалих
martosac написа:добре само моя ауспух ли е хвърлил черно петно на снега
П.С. като отиде да снимаш под ауспуха, заклевам се че ми замириса на нафта
Споко колега и при мен е така

Конденз е. Пробвай ако те притеснява много , когато загрее , спри я на снежец някъде и подай газ , ще видиш че като е загряла няма да ти прави черно на земята..
още повече ,че има толкова много нагар по гърнетата и като сме махнали катализаторите няма как.
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: -19 С, с мъка , но запалих
ozaki написа:marianchev написа:Доста по-топло от -19, но все пак да кача клип от преди малко. Не ми хареса как запали този път, от понеделник не я палих когато беше -13 и беше запалила доста по-бързо. Май акумулатора няма да изкара дълго (дойде с колата и не му знам нито годините нито състоянието)
П. А и нафта нямам
А колега как така ти показва температурата вместо часовника?
На дясното лостче на кормилото има едно бутонче в края му и от там се сменя нагоре и надолу , какво искаш да ти се поаказва , моето е същото..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта