Не Пали. Помощ?!?! - РЕШЕНО :D
- ace_ventura
- Мнения: 63
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 23:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мерсиии
Много Ви благодарч пичове, тъкмо навреме сте пуснали тази тема, в петък моя ГОЛФ 1.9 TDI направи същия проблем неможа да запали. Въртя и аха да запали гасне и стара върти. С какви ли не майстори "експерти" се съветвах, поне 10 човека и чух 11 различни мнения и версий, само едно се доближаваше до истината, че проблема е някъде с въздуха (задръстен филтър, преебан дебитомер и въздух по маркучите бяха неговите твърдения). Сега ако може да попитам как се получава това запичане на клапата и трудно ли става почистването й? Проблем ли ще е ако я оставя нон-стоп отворена? И още нещо след 20-я път на неуспешно стартиране, се включи една жълта лампичка (триъгълник ограден със стралка) и за около 2 секунди нещо избижука и ми нулира километража и часовника. Ако може някой да ми каже какво е, страшно ли е, защо се включи и да не би нещо да съм преебал електрониката? Благодарско предварителноо...
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Километража ти се е нулирал защото ти е паднал акумулатора, а лампата предполагам ти е Check Engine.
Ники, ясно е , че не на теб трябва до го казвам , но за протокола, на мойта също я бях затапил отворена, но ако недай си боже скъсаш оста на турбината, маслото нахлува през кулера в двигателя, и имаш единствено две възможности да спасиш двигателя:
едната е да врътнеш ключа и именно тази клапа да ти угаси мотора.
втората е възможност е да набиеш спирачките СЛЕД като вече си на скорост. Обаче при проблем 1-та реакция е да натиснеш съединителят, а натиснеш ли го , вече няма пускане !
niks76 написа:на моите коли също е винаги отворена постоянно.....

едната е да врътнеш ключа и именно тази клапа да ти угаси мотора.
втората е възможност е да набиеш спирачките СЛЕД като вече си на скорост. Обаче при проблем 1-та реакция е да натиснеш съединителят, а натиснеш ли го , вече няма пускане !

Последна промяна от Dobromirski на Пон 01 дек 2008 13:06, променено общо 1 път.
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мерсиии
ace_ventura написа:Сега ако може да попитам как се получава това запичане на клапата и трудно ли става почистването й?
На 1-ва страница съм написал мойта как я изчистих.
За 5 минутки работа.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 36 госта