Не Пали. Помощ?!?! - РЕШЕНО :D

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Пон 17 ное 2008 23:34


Най-вероятно колегата Ифидик ще се окаже прав, отдавна се каня да го направя това почистване, имам чувството че колата върви на сила, все едно нещо я дави.




Потребителски аватар
ace_ventura
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мерсиии

Мнениеот ace_ventura » Пон 01 дек 2008 1:09


Много Ви благодарч пичове, тъкмо навреме сте пуснали тази тема, в петък моя ГОЛФ 1.9 TDI направи същия проблем неможа да запали. Въртя и аха да запали гасне и стара върти. С какви ли не майстори "експерти" се съветвах, поне 10 човека и чух 11 различни мнения и версий, само едно се доближаваше до истината, че проблема е някъде с въздуха (задръстен филтър, преебан дебитомер и въздух по маркучите бяха неговите твърдения). Сега ако може да попитам как се получава това запичане на клапата и трудно ли става почистването й? Проблем ли ще е ако я оставя нон-стоп отворена? И още нещо след 20-я път на неуспешно стартиране, се включи една жълта лампичка (триъгълник ограден със стралка) и за около 2 секунди нещо избижука и ми нулира километража и часовника. Ако може някой да ми каже какво е, страшно ли е, защо се включи и да не би нещо да съм преебал електрониката? Благодарско предварителноо...


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 01 дек 2008 7:13


Километража ти се е нулирал защото ти е паднал акумулатора, а лампата предполагам ти е Check Engine.
niks76 написа:на моите коли също е винаги отворена постоянно.....

:no-no Ники, ясно е , че не на теб трябва до го казвам , но за протокола, на мойта също я бях затапил отворена, но ако недай си боже скъсаш оста на турбината, маслото нахлува през кулера в двигателя, и имаш единствено две възможности да спасиш двигателя:
едната е да врътнеш ключа и именно тази клапа да ти угаси мотора.
втората е възможност е да набиеш спирачките СЛЕД като вече си на скорост. Обаче при проблем 1-та реакция е да натиснеш съединителят, а натиснеш ли го , вече няма пускане ! :bishop

Последна промяна от Dobromirski на Пон 01 дек 2008 13:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мерсиии

Мнениеот Luciano » Пон 01 дек 2008 13:02


ace_ventura написа:Сега ако може да попитам как се получава това запичане на клапата и трудно ли става почистването й?

На 1-ва страница съм написал мойта как я изчистих.
За 5 минутки работа.
:beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], w_smith и 72 госта