Съединител на Б5.5 1.9ТДИ 96кВ
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И моят комплект струваше към 1200 лв с маховика, ама аз мушнах един недемферен за ВР6 на Захс за 350 лв и си свиркам. Верно разтропа ми се скоростната кутия малко, ама кво от това. Нищо и няма. Газ и това е. 800 лв за маховик ми се вижда като да ги хвърля на пътя. Не си представям да дам толкова пари за такова нещо.
van4ote написа:а някои знае ли колко струва съединител комплект за 1.9 101 коня пд? че ми е доста тежьк педала
Колега и ти си на 1200лв.
Като заговорихме за маховици.... какъв е смисъла да се сменя, ако си е здрав? Феродов и притискателен и газ....

След като е толкова скъп едва ли идеята е да се сменя на всяка смяна на съеденител просто защото може да не изкара докато съединитела стане за смяна, който при различните стилове на каране и различната среда на каране се износва различно.
Примерно аз на старото ми Ауди направих 350000км. и нямаше абсолютно никакви признаци съеденитела да си заминава
van4ote написа:а някои знае ли колко струва съединител комплект за 1.9 101 коня пд? че ми е доста тежьк педала
Колега и ти си на 1200лв.
Като заговорихме за маховици.... какъв е смисъла да се сменя, ако си е здрав? Феродов и притискателен и газ....

След като е толкова скъп едва ли идеята е да се сменя на всяка смяна на съеденител просто защото може да не изкара докато съединитела стане за смяна, който при различните стилове на каране и различната среда на каране се износва различно.
Примерно аз на старото ми Ауди направих 350000км. и нямаше абсолютно никакви признаци съеденитела да си заминава.
10xmorfei1 написа:van4ote написа:а някои знае ли колко струва съединител комплект за 1.9 101 коня пд? че ми е доста тежьк педала
Колега и ти си на 1200лв.
Като заговорихме за маховици.... какъв е смисъла да се сменя, ако си е здрав? Феродов и притискателен и газ....![]()
След като е толкова скъп едва ли идеята е да се сменя на всяка смяна на съеденител просто защото може да не изкара докато съединитела стане за смяна, който при различните стилове на каране и различната среда на каране се износва различно.
Примерно аз на старото ми Ауди направих 350000км. и нямаше абсолютно никакви признаци съеденитела да си заминава.
OvivO написа:Имам въпрос относно маховика. . .
Винаги ли е задължително да се сменя или има вариант да си е запазен и да трябва да се вземат само притискателните дискове ?
Според мен има вариант да си е запазен и да няма нужда от смяната му. Всичко зависи от това какъв е реалният пробег на колата и как е карана.
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Сега говорих с един познат и обсъждахме частите и като му казах колко би излезнала смяната на съединител и той се зачуди. СЛед това каза, че рядко се случва и маховика да е заминал, трябва човек до последно да кара с развален съединител и дисковете да са толкова изтрити, че да го надерат. Дано да е така и дано да не ми се налага да сменям съединител 

Проблемите с двумасов маховик идват от умора на материала на пружините. Километрите си казват думата.
Устройство
Износен маховик
Нов маховик
Устройство
Износен маховик
Нов маховик