Съединител на Б5.5 1.9ТДИ 96кВ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пон 01 дек 2008 14:46


Колеги незнам, но в Аутоплюс ремонтен комплект на Сакс с маховик за 1.9 TDI 96KW идва 1300лв. без отстъпки с ДДС.




Потребителски аватар
mopowah
Мнения: 324
Регистриран на: Пон 04 авг 2008 10:19
Автомобил: 2021 VW ID3 Pro Performance Max
Двигател:
Местоположение: DK

Мнениеот mopowah » Пон 01 дек 2008 14:48


Май е различно за 4motion


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пон 01 дек 2008 17:32


Комплект съединител - Сакс 610лв.
Маховик - Сакс 833лв.

Това е за 96KW, 4-motion, Passat 2004 :roll:


Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот van4ote » Пон 01 дек 2008 20:39


а някои знае ли колко струва съединител комплект за 1.9 101 коня пд? че ми е доста тежьк педала


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Пон 01 дек 2008 21:36


morfei1 написа:Комплект съединител - Сакс 610лв.
Маховик - Сакс 833лв.

Това е за 96KW, 4-motion, Passat 2004 :roll:


Като сложиш и трудът и става пак към 2 бинки.
Да са ни живи и здрави съединителите, това мога да пожелая на всички !
:D


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пон 01 дек 2008 22:09


И моят комплект струваше към 1200 лв с маховика, ама аз мушнах един недемферен за ВР6 на Захс за 350 лв и си свиркам. Верно разтропа ми се скоростната кутия малко, ама кво от това. Нищо и няма. Газ и това е. 800 лв за маховик ми се вижда като да ги хвърля на пътя. Не си представям да дам толкова пари за такова нещо.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пон 01 дек 2008 22:21


van4ote написа:а някои знае ли колко струва съединител комплект за 1.9 101 коня пд? че ми е доста тежьк педала


Колега и ти си на 1200лв.

Като заговорихме за маховици.... какъв е смисъла да се сменя, ако си е здрав? Феродов и притискателен и газ.... :Mr Green Fun

След като е толкова скъп едва ли идеята е да се сменя на всяка смяна на съеденител просто защото може да не изкара докато съединитела стане за смяна, който при различните стилове на каране и различната среда на каране се износва различно.

Примерно аз на старото ми Ауди направих 350000км. и нямаше абсолютно никакви признаци съеденитела да си заминава


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пон 01 дек 2008 22:22


van4ote написа:а някои знае ли колко струва съединител комплект за 1.9 101 коня пд? че ми е доста тежьк педала


Колега и ти си на 1200лв.

Като заговорихме за маховици.... какъв е смисъла да се сменя, ако си е здрав? Феродов и притискателен и газ.... :Mr Green Fun

След като е толкова скъп едва ли идеята е да се сменя на всяка смяна на съеденител просто защото може да не изкара докато съединитела стане за смяна, който при различните стилове на каране и различната среда на каране се износва различно.

Примерно аз на старото ми Ауди направих 350000км. и нямаше абсолютно никакви признаци съеденитела да си заминава.


Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот van4ote » Пет 05 дек 2008 19:43


morfei1 написа:
van4ote написа:а някои знае ли колко струва съединител комплект за 1.9 101 коня пд? че ми е доста тежьк педала


Колега и ти си на 1200лв.

Като заговорихме за маховици.... какъв е смисъла да се сменя, ако си е здрав? Феродов и притискателен и газ.... :Mr Green Fun

След като е толкова скъп едва ли идеята е да се сменя на всяка смяна на съеденител просто защото може да не изкара докато съединитела стане за смяна, който при различните стилове на каране и различната среда на каране се износва различно.

Примерно аз на старото ми Ауди направих 350000км. и нямаше абсолютно никакви признаци съеденитела да си заминава.
10x


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Нед 07 дек 2008 21:53


Имам въпрос относно маховика. . .

Винаги ли е задължително да се сменя или има вариант да си е запазен и да трябва да се вземат само притискателните дискове ?
Питам просто информативно, че маховика ми се вижда доста скъпичък :)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Нед 07 дек 2008 21:59


OvivO написа:Имам въпрос относно маховика. . .

Винаги ли е задължително да се сменя или има вариант да си е запазен и да трябва да се вземат само притискателните дискове ?


Според мен има вариант да си е запазен и да няма нужда от смяната му. Всичко зависи от това какъв е реалният пробег на колата и как е карана.


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Нед 07 дек 2008 22:33


Сега говорих с един познат и обсъждахме частите и като му казах колко би излезнала смяната на съединител и той се зачуди. СЛед това каза, че рядко се случва и маховика да е заминал, трябва човек до последно да кара с развален съединител и дисковете да са толкова изтрити, че да го надерат. Дано да е така и дано да не ми се налага да сменям съединител :-)


jas
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 19 фев 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jas » Пон 08 дек 2008 23:07


Проблемите с двумасов маховик идват от умора на материала на пружините. Километрите си казват думата.

Устройство
Износен маховик
Нов маховик


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 09 дек 2008 12:08


Като сменях моя съединител се чудех дали демпферния маховик трябва изобщо да има някакъв свободен ход и чак сега като гледам тези клипчета разбирам че е бил с една идея по-голям от на новия и много далече от износения-значи ще покара още :wink:


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Вто 09 дек 2008 19:06


Да, разликата на клипчето между нов и износен е доста малка !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], sklimoto, w_smith и 40 госта