резервоара е заплануван...
ще го отварям!
след малко ще го минем на кардиограма
а утре разглабям...
Заби и не пали...
- goderzi
- Мнения: 306
- Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
- Контакти:
...
разглабяме в момента и до тук:
1. обтяжна ролка на ангренажния
пружинката излязла(скъсана част от пластинката),
прехвърлила зъб на нафтовата помпа
и ремака на косъм да изплюе... снимки:
http://www.goderzi.snimka.bg/album.php?album_id=317508
2.Сменихме филтъра в него имаше бистро гориво
но,като зглобихме и запалихме видяхме,как лети по
шлаувката въздух,към помпата...
Та затова,като ми наближи стрелката минимума
започват забивките...
Заредих и въздуха изчезна
Ще се поровиме и в резервоара....
1. обтяжна ролка на ангренажния
пружинката излязла(скъсана част от пластинката),
прехвърлила зъб на нафтовата помпа
и ремака на косъм да изплюе... снимки:
http://www.goderzi.snimka.bg/album.php?album_id=317508
2.Сменихме филтъра в него имаше бистро гориво
но,като зглобихме и запалихме видяхме,как лети по
шлаувката въздух,към помпата...
Та затова,като ми наближи стрелката минимума
започват забивките...
Заредих и въздуха изчезна

Ще се поровиме и в резервоара....
Последна промяна от goderzi на Чет 11 дек 2008 16:12, променено общо 2 пъти.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Точно това предположение бях написал, но реших да не се обаждам и не го постнах. Преди има няма седмица смених ПОРЕДНАТА счупена обтяжна ролка на 20 000км (на бял сеат ибиза), ако не съм я изхвърлил ще пусна снимки. Мотора беше AGR.Можеби няква некачествена стока като "рувил" завладява пазара.
До сега с тези с който работя съм нямал рекламаций.
До сега с тези с който работя съм нямал рекламаций.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Zinoto написа:Ходих да видя колата. Няма центровка. Мисля, че се е разбила шпонката на коляновия вал, компютъра се опитва да компенсира и затова работи странно мотора. Даже се чува долу от страната на ремъците едно чукане. На ТДИ граф не показва нищо. Утре ще видим какво ще излезе.
Когато едно TDI е загаснало в движение, никога не се опитвам да го запаля и е супер вредно собственика му да се опита да го дърпа.
Центровка може да няма поради поне 3 причини.
Може да работи тракащо като на клапани пак поради поне 3 причини.
Първите стъпки винаги са две ако не знаеш какво се случва.
Проверка ангренаж, проверка колянов вал спрямо разпределителен и помпата.
Успех на всички майстори и през следващата година

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Ventoman написа:Точно това предположение бях написал, но реших да не се обаждам и не го постнах. Преди има няма седмица смених ПОРЕДНАТА счупена обтяжна ролка на 20 000км (на бял сеат ибиза), ако не съм я изхвърлил ще пусна снимки. Мотора беше AGR.Можеби няква некачествена стока като "рувил" завладява пазара.
До сега с тези с който работя съм нямал рекламаций.
А дали не се чупят и от грешно натягане - в неправилната посока???
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Andonov написа:Ventoman написа:Точно това предположение бях написал, но реших да не се обаждам и не го постнах. Преди има няма седмица смених ПОРЕДНАТА счупена обтяжна ролка на 20 000км (на бял сеат ибиза), ако не съм я изхвърлил ще пусна снимки. Мотора беше AGR.Можеби няква некачествена стока като "рувил" завладява пазара.
До сега с тези с който работя съм нямал рекламаций.
А дали не се чупят и от грешно натягане - в неправилната посока???
На този въпрос не мога да ти отговоря защото както казах, до сега рекламаций не съм имал, сменял съм счупени роки който са поставяни в рдуги сервизи.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Ventoman написа:Zinoto написа:Ходих да видя колата. Няма центровка. Мисля, че се е разбила шпонката на коляновия вал, компютъра се опитва да компенсира и затова работи странно мотора. Даже се чува долу от страната на ремъците едно чукане. На ТДИ граф не показва нищо. Утре ще видим какво ще излезе.
Когато едно TDI е загаснало в движение, никога не се опитвам да го запаля и е супер вредно собственика му да се опита да го дърпа.
Центровка може да няма поради поне 3 причини.
Може да работи тракащо като на клапани пак поради поне 3 причини.
Първите стъпки винаги са две ако не знаеш какво се случва.
Проверка ангренаж, проверка колянов вал спрямо разпределителен и помпата.
Успех на всички майстори и през следващата година
Колегата я беше палил няколко пъти преди да отида.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Andonov написа:Ventoman написа:Точно това предположение бях написал, но реших да не се обаждам и не го постнах. Преди има няма седмица смених ПОРЕДНАТА счупена обтяжна ролка на 20 000км (на бял сеат ибиза), ако не съм я изхвърлил ще пусна снимки. Мотора беше AGR.Можеби няква некачествена стока като "рувил" завладява пазара.
До сега с тези с който работя съм нямал рекламаций.
А дали не се чупят и от грешно натягане - в неправилната посока???
аз пък досега не съм видял ремък да преско4и когато ролката е натегната в правилната посока и то4но толкова колкото трябва.ролката се натяга по посока 4асовниковата стрелка(нагоре) и си има отметка къде да се стегне за да работи автомати4ния механизъм.
дано съм помогнал на "маисторите" ,които не знаят как то4но се прави;пове4ето от изтъкнатите дизелджии(визирам софииски) във форума не правят изклю4ение-само с теория и техни4ески термини работата не става както трябва
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ifidik написа:може би трябваше снимка на ролката като е на мотора преди да се извади.
както каза никс:стяга се по часовниковата стрелка
Тази ролка не съм я поставял аз, и не знам на каде е стягана, ела да видиш новата на каде съм я стегнал! Тази са я стягали майстори мисля от Хонда бях, нека момчето с белия сеат да каже!
А и се чудя що все се опитвате нещо да ме настъпите?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Ventoman написа:ifidik написа:може би трябваше снимка на ролката като е на мотора преди да се извади.
както каза никс:стяга се по часовниковата стрелка
Тази ролка не съм я поставял аз, и не знам на каде е стягана, ела да видиш новата на каде съм я стегнал! Тази са я стягали майстори мисля от Хонда бях, нека момчето с белия сеат да каже!
А и се чудя що все се опитвате нещо да ме настъпите?
До колкото разбрах от предният ти пост сниманата ролка ти си сменял (не казам поставял).
Би трябвало да видиш дали е в правилната посока.
Това искам да разбера(предполагам и другите) щом си попадал вече на няколко счупени.
Дали са ДЕФЕКТНИ или НЕправилно монтирани.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Просто ролките са боклук. Новата ролка си е донесе момчето като каза че я е взел и предишната от там и твърди че я взима за 40лв.
Това е оригиналния номер на ролката 038 109 243 проверете е колко струва и преценете дали може да я вземе на тази цена.
Ролката изглежда или поне ламарината отзад като правена в час по трудово. И е много тънка , няма нищо общо с тези който поставям.
Това е оригиналния номер на ролката 038 109 243 проверете е колко струва и преценете дали може да я вземе на тази цена.
Ролката изглежда или поне ламарината отзад като правена в час по трудово. И е много тънка , няма нищо общо с тези който поставям.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Merdin2004 и 66 госта