Заби и не пали...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

...

Мнениеот goderzi » Сря 10 дек 2008 17:33


резервоара е заплануван...
ще го отварям!
след малко ще го минем на кардиограма
а утре разглабям...

Последна промяна от goderzi на Сря 10 дек 2008 22:51, променено общо 1 път.




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 10 дек 2008 22:09


Ходих да видя колата. Няма центровка. Мисля, че се е разбила шпонката на коляновия вал, компютъра се опитва да компенсира и затова работи странно мотора. Даже се чува долу от страната на ремъците едно чукане. На ТДИ граф не показва нищо. Утре ще видим какво ще излезе.


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

...

Мнениеот goderzi » Чет 11 дек 2008 10:38


разглабяме в момента и до тук:
1. обтяжна ролка на ангренажния
пружинката излязла(скъсана част от пластинката),
прехвърлила зъб на нафтовата помпа
и ремака на косъм да изплюе... снимки:
http://www.goderzi.snimka.bg/album.php?album_id=317508
2.Сменихме филтъра в него имаше бистро гориво
но,като зглобихме и запалихме видяхме,как лети по
шлаувката въздух,към помпата...
Та затова,като ми наближи стрелката минимума
започват забивките...
Заредих и въздуха изчезна :?
Ще се поровиме и в резервоара....

Последна промяна от goderzi на Чет 11 дек 2008 16:12, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 11 дек 2008 15:51


Точно това предположение бях написал, но реших да не се обаждам и не го постнах. Преди има няма седмица смених ПОРЕДНАТА счупена обтяжна ролка на 20 000км (на бял сеат ибиза), ако не съм я изхвърлил ще пусна снимки. Мотора беше AGR.Можеби няква некачествена стока като "рувил" завладява пазара.
До сега с тези с който работя съм нямал рекламаций.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 11 дек 2008 16:01


Zinoto написа:Ходих да видя колата. Няма центровка. Мисля, че се е разбила шпонката на коляновия вал, компютъра се опитва да компенсира и затова работи странно мотора. Даже се чува долу от страната на ремъците едно чукане. На ТДИ граф не показва нищо. Утре ще видим какво ще излезе.


Когато едно TDI е загаснало в движение, никога не се опитвам да го запаля и е супер вредно собственика му да се опита да го дърпа.

Центровка може да няма поради поне 3 причини.
Може да работи тракащо като на клапани пак поради поне 3 причини.

Първите стъпки винаги са две ако не знаеш какво се случва.

Проверка ангренаж, проверка колянов вал спрямо разпределителен и помпата.

Успех на всички майстори и през следващата година :D


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 11 дек 2008 16:01


Ventoman написа:Точно това предположение бях написал, но реших да не се обаждам и не го постнах. Преди има няма седмица смених ПОРЕДНАТА счупена обтяжна ролка на 20 000км (на бял сеат ибиза), ако не съм я изхвърлил ще пусна снимки. Мотора беше AGR.Можеби няква некачествена стока като "рувил" завладява пазара.
До сега с тези с който работя съм нямал рекламаций.


А дали не се чупят и от грешно натягане - в неправилната посока???


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 11 дек 2008 16:03


Andonov написа:
Ventoman написа:Точно това предположение бях написал, но реших да не се обаждам и не го постнах. Преди има няма седмица смених ПОРЕДНАТА счупена обтяжна ролка на 20 000км (на бял сеат ибиза), ако не съм я изхвърлил ще пусна снимки. Мотора беше AGR.Можеби няква некачествена стока като "рувил" завладява пазара.
До сега с тези с който работя съм нямал рекламаций.


А дали не се чупят и от грешно натягане - в неправилната посока???


На този въпрос не мога да ти отговоря защото както казах, до сега рекламаций не съм имал, сменял съм счупени роки който са поставяни в рдуги сервизи.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Чет 11 дек 2008 19:30


Ventoman написа:
Zinoto написа:Ходих да видя колата. Няма центровка. Мисля, че се е разбила шпонката на коляновия вал, компютъра се опитва да компенсира и затова работи странно мотора. Даже се чува долу от страната на ремъците едно чукане. На ТДИ граф не показва нищо. Утре ще видим какво ще излезе.


Когато едно TDI е загаснало в движение, никога не се опитвам да го запаля и е супер вредно собственика му да се опита да го дърпа.

Центровка може да няма поради поне 3 причини.
Може да работи тракащо като на клапани пак поради поне 3 причини.

Първите стъпки винаги са две ако не знаеш какво се случва.

Проверка ангренаж, проверка колянов вал спрямо разпределителен и помпата.

Успех на всички майстори и през следващата година :D

Колегата я беше палил няколко пъти преди да отида.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 11 дек 2008 21:51


Andonov написа:
Ventoman написа:Точно това предположение бях написал, но реших да не се обаждам и не го постнах. Преди има няма седмица смених ПОРЕДНАТА счупена обтяжна ролка на 20 000км (на бял сеат ибиза), ако не съм я изхвърлил ще пусна снимки. Мотора беше AGR.Можеби няква некачествена стока като "рувил" завладява пазара.
До сега с тези с който работя съм нямал рекламаций.


А дали не се чупят и от грешно натягане - в неправилната посока???

аз пък досега не съм видял ремък да преско4и когато ролката е натегната в правилната посока и то4но толкова колкото трябва.ролката се натяга по посока 4асовниковата стрелка(нагоре) и си има отметка къде да се стегне за да работи автомати4ния механизъм.
дано съм помогнал на "маисторите" ,които не знаят как то4но се прави;пове4ето от изтъкнатите дизелджии(визирам софииски) във форума не правят изклю4ение-само с теория и техни4ески термини работата не става както трябва


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 12 дек 2008 0:58


Ники, под надсмешката с която визираш Софийските майстори се надявам че намаш в предвид мен. Достатъчно ремъци и ролки съм сменил за да нямам нужда дори да използвам аутодата :wink:


Ето за това говоря, боклуците на нашия пазар

Изображение


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 12 дек 2008 1:26


имена не съм посо4вал,а това с аутодатата е малко антиреклама;аз ли4но понякога хващам хора даже и преводи да ми правят за да разбера какво става( не разбирам италиански и нямам много опит с ламборджини :oops:но важното е краиния ефект )


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 12 дек 2008 8:00


може би трябваше снимка на ролката като е на мотора преди да се извади :lol: .
както каза никс:стяга се по часовниковата стрелка


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 12 дек 2008 8:26


ifidik написа:може би трябваше снимка на ролката като е на мотора преди да се извади :lol: .
както каза никс:стяга се по часовниковата стрелка


Тази ролка не съм я поставял аз, и не знам на каде е стягана, ела да видиш новата на каде съм я стегнал! Тази са я стягали майстори мисля от Хонда бях, нека момчето с белия сеат да каже!

А и се чудя що все се опитвате нещо да ме настъпите?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 12 дек 2008 9:45


Ventoman написа:
ifidik написа:може би трябваше снимка на ролката като е на мотора преди да се извади :lol: .
както каза никс:стяга се по часовниковата стрелка


Тази ролка не съм я поставял аз, и не знам на каде е стягана, ела да видиш новата на каде съм я стегнал! Тази са я стягали майстори мисля от Хонда бях, нека момчето с белия сеат да каже!

А и се чудя що все се опитвате нещо да ме настъпите?


До колкото разбрах от предният ти пост сниманата ролка ти си сменял (не казам поставял).
Би трябвало да видиш дали е в правилната посока.
Това искам да разбера(предполагам и другите) щом си попадал вече на няколко счупени.
Дали са ДЕФЕКТНИ или НЕправилно монтирани.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 12 дек 2008 10:09


Просто ролките са боклук. Новата ролка си е донесе момчето като каза че я е взел и предишната от там и твърди че я взима за 40лв.
Това е оригиналния номер на ролката 038 109 243 проверете е колко струва и преценете дали може да я вземе на тази цена.

Ролката изглежда или поне ламарината отзад като правена в час по трудово. И е много тънка , няма нищо общо с тези който поставям.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 36 госта