


Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Темпомата е екстра за 120 лв. все пак.Карал съм,доста, и в момента карам различни коли.Лагуна 2.0 бенз пълна инжекция-ами и тя много върви.Алфа 156 2.4---- е на това казвам дизел и страшна бегачка.136 коня,обачееее, има страшна разлика.Та това общо взето ми беше питането за нафтата че нямат проблеми тия мотори с нея.
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
няма значение от мотора сипеш ли скапана нафта се преебаваш, скоро закъсахме с един Range rover 2008 година, който след зареждане не запали и изкара някво съобщение че има голям процент вода в нафтата. Затова взимаш пасат 86 година, той гори всичко 

- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
soxy__ написа:няма значение от мотора сипеш ли скапана нафта се преебаваш, скоро закъсахме с един Range rover 2008 година, който след зареждане не запали и изкара някво съобщение че има голям процент вода в нафтата. Затова взимаш пасат 86 година, той гори всичко
И 96-та година гори всичко. Аз имам Голф 3 АФН и смея да кажа, че този двигател е изключително непретенциозен към горивото. По принцип от както го имам (2 години) го карам само с нафта от туби. От няколко месеца взех да му сипвам по 20 литра промишлен газьол на резервоар (изпада ми за без пари) и доливам с нафта от туби. Никакви ядове. Върви си страшно. Пуши както преди (все пак е с чип).
Скоро реших ей така за опита на празен резервоар да сипя 10 литра Шел В-пауър дизел. Разлика във вървенето и пушенето няма никаква.
Моят съвет. Всички които карат дизели с по-стара технология от помпа-дюза - сипвайте каквото ви изпадне и хич да не ви пука. Тия мотори са всеяди.
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
то като цяло колкото е по-стара колата и с по-малко електроника, толкова е по-здрава 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Не само че са в пъти по-непретенциозни ,ами просто ПД и КР нямат нищо общо с понтието дизел и непретенциозната и яка машина която се криеше зад него.Следващата ми кола със сигурност ще е бензин щото както спомена един колега скоро и АФН ще стане труден за откриване под 500к километра.
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
е то като гледам и по-новите бензини са с некви нови технологии FSI(за нашата любима марка), така че предполагам че пак същото дърво
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
FSI е доста рядка и честно да ти кажа незнам с каква техника е постигнато директното впръскване.По-принцип бензинките са по-капризни от старите дизели /най-малкото имат една запалителна уредба в повече,а и горивното отношение им иска повече датчици/,но на фона на това да сменяш скъпи дюзи ,помпи за адскии високо налягане ...... направо вече са цвете
.
P.S.Иначе докато бях с 1З /колата от аватара/ гореше всичко и вървеше безспирно

P.S.Иначе докато бях с 1З /колата от аватара/ гореше всичко и вървеше безспирно

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Еми аз съм с АФН ( АВГ е ) и му пера нафтата от тубата,и няма проблем.Осезаемо върви повече от тая от бензиностанцията,повтарям осезаемо, но иска една цедка.
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
аз сипвам на омв премиум ама не осещам да има разлика от обикновената, сигурно идват от една цистерна но на различна цена



Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Колеги дюзите, на четворките няма да са все по 1000лв. нито турбото нито съединителя.
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
morfei1 написа:Колеги дюзите, на четворките няма да са все по 1000лв. нито турбото нито съединителя.






Много на място!
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
theraven написа:morfei1 написа:Колеги дюзите, на четворките няма да са все по 1000лв. нито турбото нито съединителя.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Много на място!
ние няма да се жениме за тия коли, а не вярвам в следващите 1 2 години да паднат цените
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
morfei1 написа:Колеги дюзите, на четворките няма да са все по 1000лв. нито турбото нито съединителя.
Ми ПД има вече от 10 години - цените на дюзите не са паднали


-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia,Dianabad
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Колега аз сум с АФН 110коня 97г и искам да ти кажа 4е съм много доволен от мотора 300лв ми струва смяната на вси4ки ремъци карам го само със Шел випалър и няма да пу6и да мени обототи нито ни6то тези мотори са златни пък и на 5-та със 100км като го настъпа и все едно съм на 3-та





- naiturseniq
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
- Автомобил: VW Passat 2016
- Двигател: 2000 TDI 150hp
- Местоположение: varna
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
morfei1 написа:Колеги дюзите, на четворките няма да са все по 1000лв. нито турбото нито съединителя.
те отдавна не са по 1000 лева ... Това че в България се дере яко е друг въпрос...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 62 госта