Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот feikot » Пон 25 май 2009 4:39


Темпомата е екстра за 120 лв. все пак.Карал съм,доста, и в момента карам различни коли.Лагуна 2.0 бенз пълна инжекция-ами и тя много върви.Алфа 156 2.4---- е на това казвам дизел и страшна бегачка.136 коня,обачееее, има страшна разлика.Та това общо взето ми беше питането за нафтата че нямат проблеми тия мотори с нея.




Потребителски аватар
soxy__
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 03 май 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот soxy__ » Пет 29 май 2009 17:57


няма значение от мотора сипеш ли скапана нафта се преебаваш, скоро закъсахме с един Range rover 2008 година, който след зареждане не запали и изкара някво съобщение че има голям процент вода в нафтата. Затова взимаш пасат 86 година, той гори всичко :mrgreen:


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот The^Maniac » Пет 29 май 2009 20:38


soxy__ написа:няма значение от мотора сипеш ли скапана нафта се преебаваш, скоро закъсахме с един Range rover 2008 година, който след зареждане не запали и изкара някво съобщение че има голям процент вода в нафтата. Затова взимаш пасат 86 година, той гори всичко :mrgreen:


И 96-та година гори всичко. Аз имам Голф 3 АФН и смея да кажа, че този двигател е изключително непретенциозен към горивото. По принцип от както го имам (2 години) го карам само с нафта от туби. От няколко месеца взех да му сипвам по 20 литра промишлен газьол на резервоар (изпада ми за без пари) и доливам с нафта от туби. Никакви ядове. Върви си страшно. Пуши както преди (все пак е с чип).

Скоро реших ей така за опита на празен резервоар да сипя 10 литра Шел В-пауър дизел. Разлика във вървенето и пушенето няма никаква.

Моят съвет. Всички които карат дизели с по-стара технология от помпа-дюза - сипвайте каквото ви изпадне и хич да не ви пука. Тия мотори са всеяди.


Потребителски аватар
soxy__
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 03 май 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот soxy__ » Пет 29 май 2009 21:13


то като цяло колкото е по-стара колата и с по-малко електроника, толкова е по-здрава :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 30 май 2009 12:16


Не само че са в пъти по-непретенциозни ,ами просто ПД и КР нямат нищо общо с понтието дизел и непретенциозната и яка машина която се криеше зад него.Следващата ми кола със сигурност ще е бензин щото както спомена един колега скоро и АФН ще стане труден за откриване под 500к километра.


Потребителски аватар
soxy__
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 03 май 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот soxy__ » Съб 30 май 2009 12:51


е то като гледам и по-новите бензини са с некви нови технологии FSI(за нашата любима марка), така че предполагам че пак същото дърво


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 30 май 2009 14:01


FSI е доста рядка и честно да ти кажа незнам с каква техника е постигнато директното впръскване.По-принцип бензинките са по-капризни от старите дизели /най-малкото имат една запалителна уредба в повече,а и горивното отношение им иска повече датчици/,но на фона на това да сменяш скъпи дюзи ,помпи за адскии високо налягане ...... направо вече са цвете :( .
P.S.Иначе докато бях с 1З /колата от аватара/ гореше всичко и вървеше безспирно :)


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот feikot » Съб 30 май 2009 15:10


Еми аз съм с АФН ( АВГ е ) и му пера нафтата от тубата,и няма проблем.Осезаемо върви повече от тая от бензиностанцията,повтарям осезаемо, но иска една цедка.


Потребителски аватар
soxy__
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 03 май 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот soxy__ » Съб 30 май 2009 18:16


аз сипвам на омв премиум ама не осещам да има разлика от обикновената, сигурно идват от една цистерна но на различна цена :D :D


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот morfei1 » Съб 30 май 2009 19:46


Колеги дюзите, на четворките няма да са все по 1000лв. нито турбото нито съединителя.


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот theraven » Съб 30 май 2009 22:49


morfei1 написа:Колеги дюзите, на четворките няма да са все по 1000лв. нито турбото нито съединителя.

:bowdown :drunk :bowdown :drunk :bowdown :да:

Много на място!


Потребителски аватар
soxy__
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 03 май 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот soxy__ » Нед 31 май 2009 0:23


theraven написа:
morfei1 написа:Колеги дюзите, на четворките няма да са все по 1000лв. нито турбото нито съединителя.

:bowdown :drunk :bowdown :drunk :bowdown :да:

Много на място!


ние няма да се жениме за тия коли, а не вярвам в следващите 1 2 години да паднат цените


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 31 май 2009 1:12


morfei1 написа:Колеги дюзите, на четворките няма да са все по 1000лв. нито турбото нито съединителя.

Ми ПД има вече от 10 години - цените на дюзите не са паднали :? Турбините независимо за кое ТДИ се се въртят около 1200-1600 лева независимо колко е старо.Разликата е че вторите не се чупят под път и над път както първите :(


Iliqn4o0o
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia,Dianabad

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Iliqn4o0o » Нед 31 май 2009 3:53


Колега аз сум с АФН 110коня 97г и искам да ти кажа 4е съм много доволен от мотора 300лв ми струва смяната на вси4ки ремъци карам го само със Шел випалър и няма да пу6и да мени обототи нито ни6то тези мотори са златни пък и на 5-та със 100км като го настъпа и все едно съм на 3-та :) :) :) :drunk


Потребителски аватар
naiturseniq
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
Автомобил: VW Passat 2016
Двигател: 2000 TDI 150hp
Местоположение: varna

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот naiturseniq » Нед 31 май 2009 8:03


morfei1 написа:Колеги дюзите, на четворките няма да са все по 1000лв. нито турбото нито съединителя.

те отдавна не са по 1000 лева ... Това че в България се дере яко е друг въпрос...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho, ognqn и 58 госта