Според мен JTD е най най.Не знам за другите,но съм карал,и съм се возил в Кайен турбо С,с 560 коня.И Алфа 156 2.4 дизел.И много други дизели,вкл А3 чипнато,и други и други. Единственото което се доближава до кайена е алфата.Това е единствената кола която мога да кажа че "върви яко".А тоя пич сега я е чипнал, обяснява ми че на 2ра като и смачкаш педала си мразела гумите.След няколко дена ще видя и аз
Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Преди време бях чел , че по добър дизел, от дизела на пежо нямало.Естествено като се гледа разход, консумативи,амортизация.....
Според мен JTD е най най.Не знам за другите,но съм карал,и съм се возил в Кайен турбо С,с 560 коня.И Алфа 156 2.4 дизел.И много други дизели,вкл А3 чипнато,и други и други. Единственото което се доближава до кайена е алфата.Това е единствената кола която мога да кажа че "върви яко".А тоя пич сега я е чипнал, обяснява ми че на 2ра като и смачкаш педала си мразела гумите.След няколко дена ще видя и аз

Според мен JTD е най най.Не знам за другите,но съм карал,и съм се возил в Кайен турбо С,с 560 коня.И Алфа 156 2.4 дизел.И много други дизели,вкл А3 чипнато,и други и други. Единственото което се доближава до кайена е алфата.Това е единствената кола която мога да кажа че "върви яко".А тоя пич сега я е чипнал, обяснява ми че на 2ра като и смачкаш педала си мразела гумите.След няколко дена ще видя и аз
- vw_manqk
- Мнения: 1136
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Има дизели кадето носят на бой(ръчка)като пд тези мотори издържат на яко натоварване.От както ми правиха турбото голфа го карам по различен начин.
-
thechief55
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 28 мар 2009 9:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
vw_manqk написа:Има дизели кадето носят на бой(ръчка)като пд тези мотори издържат на яко натоварване.От както ми правиха турбото голфа го карам по различен начин.
да те пд хубаво издържат на ръчкане ама моя от среден разход 5 и нещо отива на 10 и много като го ръчкам :d , иначе не съм забелязал да има проблем от ръчкането.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Незнам за вас, но аз лично след като съм го ръчкал малко повече после го карам по кротичко 1 - 2 км преди да спра.
-
myrshavija
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
tremendous написа:1 ,че не е хубаво за инжекторите и за помпата да работят на високи обороти. Бързо се скапват- според мен.
...
А за безиновите мотори това не важи ли?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Golf_Diesel_ написа:Всички казват че дизела не трябва да се кара като бензина, тоест не трябва да се юрка здраво, да се кара в критичните и да се подава рязко газ.А какво ще стане ако дизела се кара като бензинова бегачка
Не слушаи глупости.Я ги питаи тея същите къде в раководствата за експлоатация на бензиновите пише ,че тряя се карат само на газ до ламарината
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
feikot написа:Преди време бях чел , че по добър дизел, от дизела на пежо нямало.:
И аз съм го чувал тва /даже знам и че в тежки условия като пустини и т.н. само техните се карали/ ,ама то е за старите им дизели дет не се рравят от 10-15 години.Пък JTD-то е просто комън-рейл мотор /маи не си се качвал в толкоз много коли колкото пишеш/.Вярно 2.4 е добър щото е 5 цилиндара и дърпат ,ама аз съм с много кофти впечатления от 1.9 JTD /доста куца история спрямо АФН примерно/
-
stivenj
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
theraven написа:Чистия дизел ше надживее и Лили Иванова, така да се изразя
Златни ти уста колега ,затова минах на дизелак аз,че умялях да правя ремонти по бензинката .Сега започнах от чист дизел 1.9
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Rabbit_TDI написа:feikot написа:Преди време бях чел , че по добър дизел, от дизела на пежо нямало.:
И аз съм го чувал тва /даже знам и че в тежки условия като пустини и т.н. само техните се карали/ ,ама то е за старите им дизели дет не се рравят от 10-15 години.Пък JTD-то е просто комън-рейл мотор /маи не си се качвал в толкоз много коли колкото пишеш/.Вярно 2.4 е добър щото е 5 цилиндара и дърпат ,ама аз съм с много кофти впечатления от 1.9 JTD /доста куца история спрямо АФН примерно/
Качвал съм се,даже в доста.Говоря за 2.4 не за 1.9,макар че един с 1.9 много ми се точеше,но така и не се дърпахме.
Признавам си в 2.5тди не съм се возил,сигурно върви повече от алфата.А тя мисля че е 4 цилиндъра.Ауди А6 2.4 куатро с турбо карах извествно време,и пак ми се струваше че алфата по дъра.
Мерак ми е да дръпна АВГ-то с 1.9 JTD
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
feikot написа:Rabbit_TDI написа:feikot написа:Признавам си в 2.5тди не съм се возил,
Не я сравнявам с моита - щото моита е автоматик ,а аз карах Мареа 2.4 с ръчни.Просто съм останал с впечатление че е нищо повече от добър мотор/впроечем JTD е първия комън-рейл/.Цилиндрите са 5

- w_smith
- Мнения: 2325
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
feikot написа:Ауди А6 2.4 куатро с турбо карах извествно време,и пак ми се струваше че алфата по дъра.
Мерак ми е да дръпна АВГ-то с 1.9 JTD
И А6 2,4 е без турбо, освен ако това е било тунинговано.

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Е, и продължава да бъде.От ЮСА е внасяно,с пълен хромов пакет (така ми каза авера дето е негово)
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Какъв е смисъла дизел да се кара в 'лютеницата' след като до 4000 оборота получаваш супер тяга, той от 2000 дърпа доооста стабилно, така че дори и да го юркаш диапазона от 2000 до 4000 е напълно достатъчен. Поне аз моя си го понастъпвам, но не дигам над 4000об/мин, спазвам правилото докато не е вдигнал 70-75 градуса да не минавам 2000 оборота и всеки път преди да го изгася трака на място, така че хубаво масло охлаждайте турбините и си настъпвайте и свиркайте. Също така мисля, че е по вредно продължително каране на магистралата с 180 на 3800 оборота (примерно) отколкото едно настъпване на 2-ра от 2000 до 4000 об/мин и разбира се това са си някакви мои разсъждения на глас и не гарантирам, че са верни нито карам някой да се съобразява с мен 
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
BeckoTDI написа:Какъв е смисъла дизел да се кара в 'лютеницата' след като до 4000 оборота получаваш супер тяга, той от 2000 дърпа доооста стабилно
зависи къв е дизела ако е турбиниран почва от 1800 тогава почва да набива турбото
- bucata88
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 23 юли 2009 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Аз карам 4-ка 1.9тди 110 коня над 3800 оборота не я вкарвам и няма смисал, пика на турбото сваршва малко преди 3500, при превключване на 3500 оборота на следваща предавка колата осезаемо си поема по добре тъй като използваш максимално вартящият момент.Да я ръчкаш над тези обороти няам абсолутно никакав смисал, поне за мойта, друго ще говоря ако и сложа чип. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта

