Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот feikot » Сря 29 юли 2009 16:44


Преди време бях чел , че по добър дизел, от дизела на пежо нямало.Естествено като се гледа разход, консумативи,амортизация.....
Според мен JTD е най най.Не знам за другите,но съм карал,и съм се возил в Кайен турбо С,с 560 коня.И Алфа 156 2.4 дизел.И много други дизели,вкл А3 чипнато,и други и други. Единственото което се доближава до кайена е алфата.Това е единствената кола която мога да кажа че "върви яко".А тоя пич сега я е чипнал, обяснява ми че на 2ра като и смачкаш педала си мразела гумите.След няколко дена ще видя и аз :twisted: :twisted:




Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот vw_manqk » Сря 29 юли 2009 17:21


Има дизели кадето носят на бой(ръчка)като пд тези мотори издържат на яко натоварване.От както ми правиха турбото голфа го карам по различен начин.


thechief55
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 28 мар 2009 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот thechief55 » Сря 29 юли 2009 23:43


vw_manqk написа:Има дизели кадето носят на бой(ръчка)като пд тези мотори издържат на яко натоварване.От както ми правиха турбото голфа го карам по различен начин.

да те пд хубаво издържат на ръчкане ама моя от среден разход 5 и нещо отива на 10 и много като го ръчкам :d , иначе не съм забелязал да има проблем от ръчкането.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот ShoGo_GTI » Чет 30 юли 2009 0:02


Незнам за вас, но аз лично след като съм го ръчкал малко повече после го карам по кротичко 1 - 2 км преди да спра.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот myrshavija » Чет 30 юли 2009 3:32


tremendous написа:1 ,че не е хубаво за инжекторите и за помпата да работят на високи обороти. Бързо се скапват- според мен.
...

А за безиновите мотори това не важи ли?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 30 юли 2009 8:47


Golf_Diesel_ написа:Всички казват че дизела не трябва да се кара като бензина, тоест не трябва да се юрка здраво, да се кара в критичните и да се подава рязко газ.А какво ще стане ако дизела се кара като бензинова бегачка :?:

Не слушаи глупости.Я ги питаи тея същите къде в раководствата за експлоатация на бензиновите пише ,че тряя се карат само на газ до ламарината :lol: Тва колко го юркаш зависи от тебе - аз съм открил че колкото по го юркаш по-върви :lol: ма и гори.Единствената разлика е че дизела върви и без много да го натискаш ,а бензина за да тръгне иска натиск.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 30 юли 2009 8:52


feikot написа:Преди време бях чел , че по добър дизел, от дизела на пежо нямало.:

И аз съм го чувал тва /даже знам и че в тежки условия като пустини и т.н. само техните се карали/ ,ама то е за старите им дизели дет не се рравят от 10-15 години.Пък JTD-то е просто комън-рейл мотор /маи не си се качвал в толкоз много коли колкото пишеш/.Вярно 2.4 е добър щото е 5 цилиндара и дърпат ,ама аз съм с много кофти впечатления от 1.9 JTD /доста куца история спрямо АФН примерно/


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот stivenj » Чет 30 юли 2009 8:59


theraven написа:Чистия дизел ше надживее и Лили Иванова, така да се изразя mhihi

Златни ти уста колега ,затова минах на дизелак аз,че умялях да правя ремонти по бензинката .Сега започнах от чист дизел 1.9


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот feikot » Чет 30 юли 2009 9:20


Rabbit_TDI написа:
feikot написа:Преди време бях чел , че по добър дизел, от дизела на пежо нямало.:

И аз съм го чувал тва /даже знам и че в тежки условия като пустини и т.н. само техните се карали/ ,ама то е за старите им дизели дет не се рравят от 10-15 години.Пък JTD-то е просто комън-рейл мотор /маи не си се качвал в толкоз много коли колкото пишеш/.Вярно 2.4 е добър щото е 5 цилиндара и дърпат ,ама аз съм с много кофти впечатления от 1.9 JTD /доста куца история спрямо АФН примерно/



Качвал съм се,даже в доста.Говоря за 2.4 не за 1.9,макар че един с 1.9 много ми се точеше,но така и не се дърпахме.

Признавам си в 2.5тди не съм се возил,сигурно върви повече от алфата.А тя мисля че е 4 цилиндъра.Ауди А6 2.4 куатро с турбо карах извествно време,и пак ми се струваше че алфата по дъра.

Мерак ми е да дръпна АВГ-то с 1.9 JTD


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 30 юли 2009 11:17


feikot написа:
Rabbit_TDI написа:
feikot написа:Признавам си в 2.5тди не съм се возил,

Не я сравнявам с моита - щото моита е автоматик ,а аз карах Мареа 2.4 с ръчни.Просто съм останал с впечатление че е нищо повече от добър мотор/впроечем JTD е първия комън-рейл/.Цилиндрите са 5
Изображение


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот w_smith » Чет 30 юли 2009 11:49


feikot написа:Ауди А6 2.4 куатро с турбо карах извествно време,и пак ми се струваше че алфата по дъра.

Мерак ми е да дръпна АВГ-то с 1.9 JTD

И А6 2,4 е без турбо, освен ако това е било тунинговано. mhihi


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот feikot » Чет 30 юли 2009 12:11


Е, и продължава да бъде.От ЮСА е внасяно,с пълен хромов пакет (така ми каза авера дето е негово)


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот BeckoTDI » Чет 30 юли 2009 12:47


Какъв е смисъла дизел да се кара в 'лютеницата' след като до 4000 оборота получаваш супер тяга, той от 2000 дърпа доооста стабилно, така че дори и да го юркаш диапазона от 2000 до 4000 е напълно достатъчен. Поне аз моя си го понастъпвам, но не дигам над 4000об/мин, спазвам правилото докато не е вдигнал 70-75 градуса да не минавам 2000 оборота и всеки път преди да го изгася трака на място, така че хубаво масло охлаждайте турбините и си настъпвайте и свиркайте. Също така мисля, че е по вредно продължително каране на магистралата с 180 на 3800 оборота (примерно) отколкото едно настъпване на 2-ра от 2000 до 4000 об/мин и разбира се това са си някакви мои разсъждения на глас и не гарантирам, че са верни нито карам някой да се съобразява с мен ;)


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот koby » Чет 30 юли 2009 12:59


BeckoTDI написа:Какъв е смисъла дизел да се кара в 'лютеницата' след като до 4000 оборота получаваш супер тяга, той от 2000 дърпа доооста стабилно

зависи къв е дизела ако е турбиниран почва от 1800 тогава почва да набива турбото


Потребителски аватар
bucata88
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 23 юли 2009 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот bucata88 » Чет 30 юли 2009 13:45


Аз карам 4-ка 1.9тди 110 коня над 3800 оборота не я вкарвам и няма смисал, пика на турбото сваршва малко преди 3500, при превключване на 3500 оборота на следваща предавка колата осезаемо си поема по добре тъй като използваш максимално вартящият момент.Да я ръчкаш над тези обороти няам абсолутно никакав смисал, поне за мойта, друго ще говоря ако и сложа чип. :applause:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта