Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот GodLike » Пет 14 авг 2009 16:35


Koksan написа:
Някой знае ли ориентировъчна цена на датчика за температурата, че по показанията на VAG COM температурата не се вдига над 77,2 С , а по табло са си 90 С ?? което кара двигателя на празен ход да работи на 903об/мин, което пък от своя страна е извън нормите според VAG COM :shock


Датчика си е добре. И при мен на 78 градуса по ваг-ком стрелката на уреда се изправя на 90 градуса. Това означава, че температурата на мотора е нормална.




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот Koksan » Пет 14 авг 2009 16:51


GodLike написа:
Koksan написа:
Някой знае ли ориентировъчна цена на датчика за температурата, че по показанията на VAG COM температурата не се вдига над 77,2 С , а по табло са си 90 С ?? което кара двигателя на празен ход да работи на 903об/мин, което пък от своя страна е извън нормите според VAG COM :shock


Датчика си е добре. И при мен на 78 градуса по ваг-ком стрелката на уреда се изправя на 90 градуса. Това означава, че температурата на мотора е нормална.


Това сигурно ли е?? Айде някой друг колега да го провери при него как е!?! Че накрая верно ще се окаже нормално!


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот Koksan » Пет 14 авг 2009 16:54


Имам и друго интересно питане:

на какво се дължи омасдляването на EGR-a .... доста е стабилно, в смисъл ... като го забърша и след 200-300км се омаслява пак от едното болтче, аз лесно ще сменя гарнитурата и няма да тече, ама това масло не е ли прекалено много?


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот Vanich » Пет 14 авг 2009 19:25


При мен също над седемдесет и няколко градуса изправя стрелката на 90. Моят ЕГР се омаслява само когато е запушен с пластина през лятото, като го отпуша няма омасляване.
Разбра ли каква е причината да ти замине дебитомера /спортен филтър или нещо др.?/


Потребителски аватар
vwghost
Мнения: 193
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот vwghost » Съб 15 авг 2009 17:12


Koksan написа:
Това сигурно ли е?? Айде някой друг колега да го провери при него как е!?! Че накрая верно ще се окаже нормално!


При мен температурата според VAG-COM e 86.4 при показание на приборите 90 градуса .Дали не зависи от мотора :?: Моя е ATD .


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот kok12 » Съб 15 авг 2009 17:55


Тук ми мирише на същия проблем като моя
От време на време го прави само при студен двигател. Имаше подозрения от кофти нафта; маховик, като чели работи на 3 цилиндъра. За разлика от колегата, при дебитомера е добре, но маховика явно ще е причината при мен, но засега е недеказуемо.
Просто я карам и не я мисля много


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот morfei1 » Съб 15 авг 2009 19:02


kok12 написа:Тук ми мирише на същия проблем като моя
От време на време го прави само при студен двигател. Имаше подозрения от кофти нафта; маховик, като чели работи на 3 цилиндъра. За разлика от колегата, при дебитомера е добре, но маховика явно ще е причината при мен, но засега е недеказуемо.
Просто я карам и не я мисля много


Усещаш сериозни вибрации..... а в момента на палене-гасене усещаш ли, че купето се клати?


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот kok12 » Нед 16 авг 2009 15:16


Да човече усещам ги


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот morfei1 » Нед 16 авг 2009 18:12


Провери си тампоните на двигателя, като започнеш с този на скорстната кутия (под въздушния филтър).


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот kok12 » Нед 16 авг 2009 18:53


замислял съм се, но пък и Иво не е споменал за това


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот Luciano » Нед 16 авг 2009 19:04


Моя изглеждаше добре, но уви. Дори се получаваше вибриране във волана при спиране все едно са криви дисковете. Също и колата ми почна да тресе чат-пат, както беше преди да си сменя маховика при леко спиране. С новия тампон всичко е 6.


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот kok12 » Нед 16 авг 2009 21:09


Някой спомена тампона долу на скоростите ли ?
Luciano чак и до маховик ли стигна


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот morfei1 » Нед 16 авг 2009 21:26


Значи тампона на двигателя, който се пада от лявата страна на колата, точно под кутията за въдух на филтъра, всъщност се води тампон на скоростна кутия.

Аз съм имал ядове с него и то много големи, та затова ти казвам. @Luciano също се убеди каква е разликата с нов такъв :) .


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот Luciano » Нед 16 авг 2009 21:32


kok12 написа:Някой спомена тампона долу на скоростите ли ?
Luciano чак и до маховик ли стигна

Март месец сменях маховик и съеденител ;)
А morfei1 е прав. Разликата е голяма. Най-малкото при палене е различно. След смяната му стоях и си палех и си газех като откачен :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)

Мнениеот kok12 » Нед 16 авг 2009 21:58


Вашата препоръка за марка и как да съм сигурен, че именно там ми е проблема или да стрелям направо в целта със замяната му



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта