Проблем с 2.0TDI, губи вода

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
veloceraptor
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот veloceraptor » Пет 11 сеп 2009 17:45


palikari написа:
veloceraptor написа:Явно нещата отиват към главата... Надухме радиатора на ЕГР-а, напълно здрав. Просто не остана какво друго да гледаме. Сега се чудя от къде да намеря частите. Мога да си взема окомплектована глава от Германия за около 400 евро (втора употреба), ама като няма как да я надуем и да видим дали е наред... Нямам идея още колко ще струва нова, от сервиза на VW увъртат нещо.


Прави ми впечатление, че изчезва повече вода когато карам с по-високи обороти, имам предвид ако я изрежа над 3500 до 4 000 оборота.

тука ти е отговора на проблемите,започни с отремонтиране на задкормилното устройство.


Не ми помогна особено с безмисления си пост. Не карам твоята кола, нито ти плащаш поддръжката на моята!
Освен това изобщо нямаш идея що за шофьор съм и как точно е каран автомобила. Все си мисля, че една кола е нормално да се ръчка понякога до максимума на оборотите за кратко, а понякога и не за толкова кратко, особено дизел. Прочети малко за така нареченото "продухване" на тези двигателчета и ще се светнеш за какво говоря.




Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот kondzhagyulo » Пет 11 сеп 2009 18:44


Според мен е гарнитура, ама тя би трябвало да е метална. И ако действително се окаже гарнитура и се подмени - всичко е 6+, но остава ГОЛЕМИЯ въпрос - каква е причината за издухването и?
Но аз не съм най-компетентния във форума. Нека колегата @ifidik си изкаже, иначе приказки много.....


veloceraptor
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот veloceraptor » Пет 11 сеп 2009 18:54


Ами аз имам съмнения от къде са всички тези проблеми. Колата беше с чип, който се оказа с твърде голямо предварение и заради това го махнах и сложих оригиналния софт на колата. С чипа колата вървеше адски много, но понякога се усещаше тресене от маховика и реших да не рискувам по-големи проблеми, ама май не ми се размина... Явно ще се отваря мотора и тогава всичко ще се види, какво що...


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот kondzhagyulo » Пет 11 сеп 2009 18:57


veloceraptor написа:Ами аз имам съмнения от къде са всички тези проблеми. Колата беше с чип, който се оказа с твърде голямо предварение и заради това го махнах и сложих оригиналния софт на колата. С чипа колата вървеше адски много, но понякога се усещаше тресене от маховика и реших да не рискувам по-големи проблеми, ама май не ми се размина... Явно ще се отваря мотора и тогава всичко ще се види, какво що...

Дааа... дано да няма поражения и под гарнитурата :да:


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот SACHO7803 » Пет 11 сеп 2009 20:56


veloceraptor написа:
palikari написа:
veloceraptor написа:Явно нещата отиват към главата... Надухме радиатора на ЕГР-а, напълно здрав. Просто не остана какво друго да гледаме. Сега се чудя от къде да намеря частите. Мога да си взема окомплектована глава от Германия за около 400 евро (втора употреба), ама като няма как да я надуем и да видим дали е наред... Нямам идея още колко ще струва нова, от сервиза на VW увъртат нещо.


Прави ми впечатление, че изчезва повече вода когато карам с по-високи обороти, имам предвид ако я изрежа над 3500 до 4 000 оборота.

тука ти е отговора на проблемите,започни с отремонтиране на задкормилното устройство.


Не ми помогна особено с безмисления си пост. Не карам твоята кола, нито ти плащаш поддръжката на моята!
Освен това изобщо нямаш идея що за шофьор съм и как точно е каран автомобила. Все си мисля, че една кола е нормално да се ръчка понякога до максимума на оборотите за кратко, а понякога и не за толкова кратко, особено дизел. Прочети малко за така нареченото "продухване" на тези двигателчета и ще се светнеш за какво говоря.

:D :D :D Ейвала колега за хубавите приказки.то това да не е голф2 или някоя версия на 3 че да не го пържиш :D мойто "бившо" А3-asv-мотор съм го пържил не моментно а доста продължително в или до "червения сектор"на оборотомера.и може би точно затова колцата беше сууууууупер отпушена.тия простотии дето ша търся аз въртящи моменти на 1900об. и простотии......айди остави.обичам като изпреварвам шума на излизащите изгорели газове от грънците да "гали"ухото :lol: който иска да си кара и под 2000об.но..........ТДИ-то си иска обороти за продухване на белия дроб :lol: :012: :012: :012:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот morfei1 » Пет 11 сеп 2009 21:27


Аз пък не съм съгласен. Т'ва да си режеш колата на първа и втора и да си мислеш, че я продухваш.... е заблуда.

Високите обороти са съпроводени и с по-голям разход на масло. Къде отива това масло.... в ауспуха при катализатора. Колкото повече се натоварва една турбина толкова по-бързо се амортизира. Като се счупи, вади всикото масло през ауспуха. Та така се запушват катализатори, а не от изгорели газове.....

Като имаме предвид че кошнищите в БГ за на по 300000+ км .....са строшили поне по една турбина или в най-добрия случай, оригиналната харчи достатйчно много масло.

Това си е моя теория.... всеки си преценя как да си строши колата най-добре.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот fox_vt » Пет 11 сеп 2009 21:30


morfei1 написа:всеки си преценя как да си строши колата най-добре.


:да: mhihi mhihi mhihi


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот SACHO7803 » Пет 11 сеп 2009 21:34


не бе човек......не на 1-ва и 2-ра...............от 3-та нататък.то е грехота на тия предавки да гониш....не става.пробвай ...покарай яката до червено поне седмица и после на ваг-ком си замери дюзите-показанията и ще се очудиш че числата са по-близо едно до друго. :wink: :wink:


veloceraptor
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот veloceraptor » Пет 11 сеп 2009 22:10


SACHO7803 написа:не бе човек......не на 1-ва и 2-ра...............от 3-та нататък.то е грехота на тия предавки да гониш....не става.пробвай ...покарай яката до червено поне седмица и после на ваг-ком си замери дюзите-показанията и ще се очудиш че числата са по-близо едно до друго. :wink: :wink:


На 1-ва и 2-ра няма какво толкова да се случи и разбира се е глупост да развърташ двигателя, точно така е, но аз имам още 4 предавки. Силата на дизела е в доускорението от 70- 80 км нагоре. А това за карането на дизел в ниски обороти и голямата икономия от това са глупости, поне за мотори помпа-дюза. Когато колата загрее не свалям под 2000 оборота, свалям предавки. Колегата явно е наясно за какв остава въпрос.
А по отношение на трошенето ... няма вечни неща, важното е да те кефят на макс докато ги имаш. Говоря за коли, жени и прочие... :D
Отклоняваме се от темата колеги.


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот theraven » Пет 11 сеп 2009 22:33


morfei1 написа:Къде отива това масло.... в ауспуха при катализатора.


Допълвам... и в двигателя и в двигателя отива mhihi На два пъти там го намирам и вече там ше го търся mhihi mhihi mhihi (да не чува опашатия) mhihi


veloceraptor
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот veloceraptor » Чет 17 сеп 2009 19:29


Проблема е намерен колеги. Свалихме главата, надуха я и от леглото на единия клапан започна да сълзи...
Главата замина за София при един мой приятел за да я види и реши дали подлежи на заваряване. За щастие няма никакви поражения по двигателя. Ще споделя скоро калко е струвал целия ремонт. Предполагам ще е полезна информация, защото този мотор се оказва доста проблемен. Има много сменени глави на двигатели 2.0 TDI 140 к.с.


Потребителски аватар
mitko66
Мнения: 429
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
Автомобил: MK8 eTSI DSG
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот mitko66 » Пет 18 сеп 2009 5:51


според самите ФВ, в началния период са имали "проблем в леярните" и затова са толкова много проблемите с пукнати глави на 2.0 тди, имам някакви смътни спомени, че дори да не си в гаранция вече, ФВ поема част от ремонта (това в белите държави, тук :?: )


Потребителски аватар
Deo
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот Deo » Пет 18 сеп 2009 9:27


veloceraptor написа:Проблема е намерен колеги. Свалихме главата, надуха я и от леглото на единия клапан започна да сълзи...
Главата замина за София при един мой приятел за да я види и реши дали подлежи на заваряване. За щастие няма никакви поражения по двигателя. Ще споделя скоро калко е струвал целия ремонт. Предполагам ще е полезна информация, защото този мотор се оказва доста проблемен. Има много сменени глави на двигатели 2.0 TDI 140 к.с.

И аз правих глава на моя, а едно момче, което работи във ФВ ми каза същото...че това е най-големия проблем на тоя двигател. Даже първоначално нова глава е била нещо от сорта на 5-6 хил., а в последствие като са видяли какво става са ги смъкнали и сега е 1800.

Последна промяна от Deo на Пет 18 сеп 2009 19:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот morfei1 » Пет 18 сеп 2009 18:25


Трява без пари да ги дават, защото си нямат представа колко TDI фенове отказаха с този мотор.


veloceraptor
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот veloceraptor » Пет 18 сеп 2009 21:00


morfei1 написа:Трява без пари да ги дават, защото си нямат представа колко TDI фенове отказаха с този мотор.


Трябва, ама ... Предложиха да ми удължат гаранцията и частите и труда се ползват с "голяма" отстъпка. Ремонта излиза над 2 500 лв., нова глава, всички гарнитури, гумички на клапаните и т.н.
МЕРСИ!
Едва ли ще си купя някога отново дизел. Преди Голфа имах Алфа 147 1.9JTD, 16 клапана 150 к.с. Прекрасен двигател, но капризно окачване и много твърдо. Въпреки това колата беше страхотна...
Сега съм меко казано разочарован! И отново подчертавам колеги, Голфа наистина е на 90 000 км.! Алфата беше на 250 000 км. пробег ... какво да говорим....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта