Kuncavia написа:......... за 1-2 минути изтича към 300 мл масло. От какво може да е....
Поздрави.
Колега имаше ли някакви симптоми за "отиващо " турбо - виене, свирене, загуба на мощност преди да се скапе?
Колко ти беше разхода на масло ?
Kuncavia написа:......... за 1-2 минути изтича към 300 мл масло. От какво може да е....
Поздрави.

djdaka написа:Kuncavia написа:......... за 1-2 минути изтича към 300 мл масло. От какво може да е....
Поздрави.
Колега имаше ли някакви симптоми за "отиващо " турбо - виене, свирене, загуба на мощност преди да се скапе?
Колко ти беше разхода на масло ?
djdaka написа:Kuncavia написа:......... за 1-2 минути изтича към 300 мл масло. От какво може да е....
Поздрави.
Колега имаше ли някакви симптоми за "отиващо " турбо - виене, свирене, загуба на мощност преди да се скапе?
Колко ти беше разхода на масло ?

Kuncavia написа:djdaka написа:Kuncavia написа:......... за 1-2 минути изтича към 300 мл масло. От какво може да е....
Поздрави.
Колега имаше ли някакви симптоми за "отиващо " турбо - виене, свирене, загуба на мощност преди да се скапе?
Колко ти беше разхода на масло ?
Ми по пътя нямаше ядове, единствено преди тва губеше компресия и хвърляше масло през картерните газове и имаше съмнение за сегменти, но май турбото испревари... Чака в Петък ще я прегледа "доктора"

nasko1978 написа:..........Сигурно всичко ти е в масло- въздуховоди,кулер и накрая турбото, което изкарва всичко през ауспуха.А ако сложиш ново турбо и не се оправи????![]()
..rado_mit написа:nasko1978 написа:..........Сигурно всичко ти е в масло- въздуховоди,кулер и накрая турбото, което изкарва всичко през ауспуха.А ако сложиш ново турбо и не се оправи????![]()
.. колега .. попадне ли масло в цилиндъра при загрял двигател се детонира заедно с нафтата и става "салата"..

Andonov написа:Хората карат с трансформаторно мосло но подаването му е контролеруемо.

nasko1978 написа:И това ли ти е отговора на проблема на колегата, а??? А как хората карат с трансформаторно масло и не им експлоадират колите.Аз не съм майстор, ама малко ме дразнят такива надути отговорчета:
- Мисля,че е турбото...........и толкова.Колегата търсии решение!

GT1749VB (VNT17) – Това е турбина от ARL (150 коня ПД) или BPX (160 коня ПД) мотор.
Тази турбина държи натоварване до 1.7 бара (дори повече). Намира се много рядко и се произвежда само с отляти колектори.
GT2056V (VNT20) – Това е турбина от 2.5 ТДИ V6 мотор. Класика е при много напомпаните ТДИ тунинг мотори. Държи си спокойно на 1.6 бара налягане.
Ако е 1 от тези 2-те поне ще е играчка, ще има доста освежаване да му се направи 
