Стъпки след рециклиране на турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
irregular
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот irregular » Чет 10 дек 2009 8:11


Проблема на колата ми беше,че след като настъпя примерно на 4та от 1500обр. и забиваше муцуната.....та...Турбото(GT1749VB) не_знам къде го правеха,дадох го на познат,той на друг и така.Като цяло проблема му беше в някакъв клапан,направо беше зациклил и не помръдваше.След отварянето й и лагерите й бяха заминали, виеше като стара мома и пренадуваше - това бяха думи на колега от форума и наистина беше така...тъпо.След скромния ремонт от 800лв(рециклирах я напълно,че евентуално да не я свалям пак за нещо друго),монтирах,смених маркученца някакви,ново масло,прочетох оттук било хубаво..диагностика и яко газ.
Чета тука,правите логове на дебитомери,дюзи искам и аз...но не знам към кой да се обърна?
Просто след поставянето на рециклираното турбо не_можах да си позная колата и така вече 10000км пак не_мога да я позная :D




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот Dobromirski » Чет 10 дек 2009 9:09


Dorian написа:
morfei1 написа:N75 прецаква турбото с неправилно управление, което най-често се изразява в пренадуване.

:да:
Бих добавил само че и нова турбина да сложиш,ако N75 не е читав той издува турбината на макс и така след редовното и изпомпване до последно(2бара примерно,а тя е направена да държи до 1,3-1,5)я хвърляш на боклука mhihi

ECU-то да не е заспало ? mhihi
200mba разлика и кранчето на тунджата се затваря :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот Andonov » Чет 10 дек 2009 13:17


Dobromirski написа:ECU-то да не е заспало ? mhihi
200mba разлика и кранчето на тунджата се затваря :wink:


To не спи ама си има време, за което трябва да се задържи това налягане.

А пиковете няма как да ги хване поради същата причина.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта