


Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Ако нивото на маслото е добре,тогава защо го прави,закачиха на компютър - нищо не показва,всичко излиза нормално?
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Ниско ниво на маслото (поне на мойта кутия - 01М) не се хваща при компютърна диагностика.
При мен проверката е по следния начин:
- загряваш маслото до 30-40 градуса (по ваг ком)
- оставяш двигателя да работи
- отваряш пробката от долу
- като почнеш да наливаш през горната дупка трябва да почне да тече от долу
оставя се да се изтече, навива се пробката и тогава се гаси двигателя.
Всъщност това което отвиваш отдолу е нещо като преливник.
Има си тръбичка която определя нивото.
При теб не знам как е.
Също така е възможно проблема да не е от нивото на маслото...
При мен проверката е по следния начин:
- загряваш маслото до 30-40 градуса (по ваг ком)
- оставяш двигателя да работи
- отваряш пробката от долу
- като почнеш да наливаш през горната дупка трябва да почне да тече от долу
оставя се да се изтече, навива се пробката и тогава се гаси двигателя.
Всъщност това което отвиваш отдолу е нещо като преливник.
Има си тръбичка която определя нивото.
При теб не знам как е.
Също така е възможно проблема да не е от нивото на маслото...
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
rmk написа:Ниско ниво на маслото (поне на мойта кутия - 01М) не се хваща при компютърна диагностика.
При мен проверката е по следния начин:
- загряваш маслото до 30-40 градуса (по ваг ком)
- оставяш двигателя да работи
- отваряш пробката от долу
- като почнеш да наливаш през горната дупка трябва да почне да тече от долу
оставя се да се изтече, навива се пробката и тогава се гаси двигателя.
Всъщност това което отвиваш отдолу е нещо като преливник.
Има си тръбичка която определя нивото.
При теб не знам как е.
Също така е възможно проблема да не е от нивото на маслото...
Какъв може да е другия проблем
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Ами от 100 неща може да е. Помпата, запушени маслени пътща, заял клапан.
Така по форума трудно ще се диагностицира.
Така по форума трудно ще се диагностицира.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
rmk написа:Ниско ниво на маслото (поне на мойта кутия - 01М) не се хваща при компютърна диагностика.
При мен проверката е по следния начин:
- загряваш маслото до 30-40 градуса (по ваг ком)
- оставяш двигателя да работи
- отваряш пробката от долу
- като почнеш да наливаш през горната дупка трябва да почне да тече от долу
оставя се да се изтече, навива се пробката и тогава се гаси двигателя.
Всъщност това което отвиваш отдолу е нещо като преливник.
Има си тръбичка която определя нивото.
При теб не знам как е.
Също така е възможно проблема да не е от нивото на маслото...
и като проте4е на типтроника не му стигат 2-2.5литра масло до нормата

и какво става

- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
В крайна сметка как се разбира/определя необходимото количество масло в кутията?
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
niks76 написа:и като проте4е на типтроника не му стигат 2-2.5литра масло до нормата![]()
и какво става
1. Писъл съм горе, че това е за моята кутия - 01М
2. До колкото виждам човека е писал, че неговата не е типтроник.
Колега The^Maniac,
Уточни за каква кутия говориш. Ако е за 4 степенните автомати съм го написал.
На по старите 4 степенни (096 им беше кода) дори имат пръчка както е на двигателя (отчита се при запален двигател).
За типтрониците - нямам представа.
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
rmk написа:Колега The^Maniac,
Уточни за каква кутия говориш. Ако е за 4 степенните автомати съм го написал.
На по старите 4 степенни (096 им беше кода) дори имат пръчка както е на двигателя (отчита се при запален двигател).
За типтрониците - нямам представа.
За 5-степенните типтроници имам предвид. Понеже знам, че niks76 кара такава, за това питам. Насочил съм се към Пасат с такава кутия, та за това се интересувам.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
The^Maniac написа:В крайна сметка как се разбира/определя необходимото количество масло в кутията?
нивото няма как де се види,но при смяната с нов филтър трябва да се вкара 7.6литра масло ,а ако се изто4и и маслото от радиатора се слагат 8литра

п.с има и много по лесен на4ин за пълненето на типтроник и мултитроник от традиционния отдолу през пробката,а и си хваща нормата;отдолу през пробката е по4ти невъзможно да вкараш пове4е от 6литра

-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Здравите.зна4и колегата rmk е напално прав за на4ина на палнене.А за 5 степенна типтроник се пални пак така само 4е колата се вдига на подемник и се вклу4ва на директна при палненето.Зна4и преди месец тук вав испания сменях на едно ауди а4 такива скорости.като ходих до ауди да взема масло и филтар ми казаха за типтроник 4е сабира 8.9 литра масло.сипва се парво 5 литра пали се колата да загрее до 40 градуса и после се вклу4ва директна и налива6 до 8.9литра.поздрави на вси4ки и без авариино от мен.
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Тук ще споделя само-традиционното пълнене от долу е най-сигурно и има значение в таблиците има обикновенно 2 стойности когато се сменя и когато се (цепи)- ремонтира кутията.Жена ми кара Г 3 с ТДИ и маслото се сменя така като и на мултитроник от долу.
Не забравяйте, че колата има и задна!При пълнене на кутията се редят всички предавки!
AVB е добър мотор според мен моят е на 390 000 км карам я от 120 000-130 000.Но плаче за 170hp-PD!
Не забравяйте, че колата има и задна!При пълнене на кутията се редят всички предавки!
AVB е добър мотор според мен моят е на 390 000 км карам я от 120 000-130 000.Но плаче за 170hp-PD!
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
niks76 написа:...п.с има и много по лесен на4ин за пълненето на типтроник и мултитроник от традиционния отдолу през пробката,а и си хваща нормата;отдолу през пробката е по4ти невъзможно да вкараш пове4е от 6литра
Може ли малко повече информация по въпроса?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 20 юли 2009 17:30
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1997
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
СПЕШНО.....
може ли някой да даде някаква идея..... имам същия проблем като колегата, но с малки разлики - моята скоростна кутия е с 5 предавки и е тип троник .....има ли някакво значение това? Колата е закачана на диагностика, но нищо не отчита , а проблем има....с времето става по - зле..... Как мога да разбера колко масло има в скоростната кутия.....

- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Ами малко по-горе е обяснено как се прави на 5 скоростните типтроници.
gogovaseev ти го е написал, ама като гледам ще трябват двама човека
Иди на сервиз да я погледна все пак, може и да не е това проблема.
gogovaseev ти го е написал, ама като гледам ще трябват двама човека

Иди на сервиз да я погледна все пак, може и да не е това проблема.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
rmk написа:Ами малко по-горе е обяснено как се прави на 5 скоростните типтроници.
gogovaseev ти го е написал, ама като гледам ще трябват двама човека
Иди на сервиз да я погледна все пак, може и да не е това проблема.
Отиваш да ти сменят маслото (не че е сигурно че е от това ,но ако не знаеш нищо за маслото със сигурност трябва да го смениш - процедурата е 250 лева).Оттам нататък се гледат турбината и софта.Отделно проблема може да е от това че имаш чип.