Да, прав си. Трябва акъл. И в тази връзка за какво донапасване говориш? Ти би ли карал автомобила си с маслена магистрала която си я сгънал на 5 места за да се напасно. Маслените магистрали нямат една обща част - и в началото, и в края са коренно различни. Като дължина може би са близки. Но само толкова.
И не говорим дали може да стане с напасване или не. Твоето твърдение е цитирам - "Напално еднакви са.". А какво се оказа? Сега някакво напасване вкара. Нещо да кажеш относно това?



Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото
brum написа:Да, прав си. Трябва акъл. И в тази връзка за какво донапасване говориш? Ти би ли карал автомобила си с маслена магистрала която си я сгънал на 5 места за да се напасно. Маслените магистрали нямат една обща част - и в началото, и в края са коренно различни. Като дължина може би са близки. Но само толкова.
И не говорим дали може да стане с напасване или не. Твоето твърдение е цитирам - "Напално еднакви са.". А какво се оказа? Сега някакво напасване вкара. Нещо да кажеш относно това?
дам напално еднакви са при еднакво разположение на мотора са напално еднакви,това ми е твардението и продалжавам да го твардя.и не виждам никакав проблем да карам колата си сас такава маслена магистрала.да не би да е по добре да е спукана и да те4е маслото а.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото
gogovaseev написа:...при еднакво разположение на мотора са напално еднакви...
А така, виж как малко по малко почна да се съгласяваш с мен. Пасата е с надлъжен двигател, голфа е с напречен. Значи са различни

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта