Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот brum » Сря 10 мар 2010 15:08


Да, прав си. Трябва акъл. И в тази връзка за какво донапасване говориш? Ти би ли карал автомобила си с маслена магистрала която си я сгънал на 5 места за да се напасно. Маслените магистрали нямат една обща част - и в началото, и в края са коренно различни. Като дължина може би са близки. Но само толкова.

И не говорим дали може да стане с напасване или не. Твоето твърдение е цитирам - "Напално еднакви са.". А какво се оказа? Сега някакво напасване вкара. Нещо да кажеш относно това?




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот gogovaseev » Чет 11 мар 2010 8:09


brum написа:Да, прав си. Трябва акъл. И в тази връзка за какво донапасване говориш? Ти би ли карал автомобила си с маслена магистрала която си я сгънал на 5 места за да се напасно. Маслените магистрали нямат една обща част - и в началото, и в края са коренно различни. Като дължина може би са близки. Но само толкова.

И не говорим дали може да стане с напасване или не. Твоето твърдение е цитирам - "Напално еднакви са.". А какво се оказа? Сега някакво напасване вкара. Нещо да кажеш относно това?

дам напално еднакви са при еднакво разположение на мотора са напално еднакви,това ми е твардението и продалжавам да го твардя.и не виждам никакав проблем да карам колата си сас такава маслена магистрала.да не би да е по добре да е спукана и да те4е маслото а.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот brum » Чет 11 мар 2010 9:17


gogovaseev написа:...при еднакво разположение на мотора са напално еднакви...


А така, виж как малко по малко почна да се съгласяваш с мен. Пасата е с надлъжен двигател, голфа е с напречен. Значи са различни :) .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта