Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот AmW » Съб 05 юни 2010 18:34


Ами по ефективен ми се струва, за разлика от това с ръчкането.
Нали като го срежат го заваряват, не би трябвало да има проблеми ?!




Потребителски аватар
plamen_iv
Мнения: 87
Регистриран на: Нед 25 май 2008 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот plamen_iv » Нед 14 ное 2010 10:36


sasho_mf написа:
KORANDE написа:гледаи как става

това е най-добрия начин според мен.И при мен са така нещата вече почти две години.

И няма нужда от резонаторно гърне? Че ми предстои махане на катализатора и на мен.Спрял съм се на този начин и аз.


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот sasho_mf » Нед 14 ное 2010 10:57


Не няма нужда.Звука на колата не се променя.Единствено турбината се счува как свисти в ниските обороти.Което всъщност е голям Кеф.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот drago_tr » Нед 14 ное 2010 11:54


sasho_mf написа:
AmW написа:Режат, вадят, заваряват. Това ли е операцията?

Точно така.На мен за това в Пловдив ми взеха 40 лв.


Къде в Пловдив?


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот PagocmuH » Нед 14 ное 2010 12:01


AmW написа:Ами по ефективен ми се струва, за разлика от това с ръчкането.
Нали като го срежат го заваряват, не би трябвало да има проблеми ?!



Аз съм много доволен,няма следи от рязане и заваряне.

Културно си свалих всичко,после чук и секач и катализатора в турбичката.

Тук е писано писано и преписано viewtopic.php?f=24&t=32636

Малко търсачка и си готов :да:


Потребителски аватар
plamen_iv
Мнения: 87
Регистриран на: Нед 25 май 2008 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот plamen_iv » Нед 14 ное 2010 16:05


Значи тези дни ще мина през тази процедура,ама с чука,няма да режа. :applause:


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот kondzhagyulo » Нед 14 ное 2010 20:24


Колегата с чука дали има на идея, как точно ще извърши тази операция без да сваля катализатора? Аз преминах с другата процедура - сваляне - рязане - заваряване - качване. Бях само истински кибик и "вливах много акъл", щото нямам ни канал, ни подемник,но ако не изпълнявах тази функция "майстора" беше тръгнал да сваля полуоската. То и без това цялата тази процедура е доста мъчна.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот PagocmuH » Нед 14 ное 2010 21:00


Без да се сваля не става.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот vaskog » Нед 14 ное 2010 21:16


Най - добре е да се свали да се изкорми и затвори или да се сложи тръба. Без сваляне и отваряне няма да може да излезне както трябва!


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот PagocmuH » Нед 14 ное 2010 21:33


Мамооо мамооо как да не излиза,направо се чуди какво се случва и бяга та се къса.

По темата е писано много,много,много viewtopic.php?f=24&t=32636

Свалиш ли катализатора от колата всичко може без рязане и заваряне.

При дизелите само го думкаш с чука и секача и да го няма.
На това ако му казвате,че не може да излезне на пълно :twisted:

Kat-1.jpg
Kat-3.jpg
Kat-4.jpg
Kat-5.jpg
Kat-6.jpg


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот fox_vt » Сря 17 ное 2010 21:16


Наистина има си тема дълга и предълга за ката но накратко за тези които не са разбрали-ако има чалъм(то винаги има де )не се режи а се изтърбушва щото ако не знаете там дето мине заварката започва ръждата и после чао гърне.След това за катализатор НАПЪЛНО отрязан и свален от колата и сложено на негово място тръба ако ката остане в сервиза на собственика се ДАВАТ пари а не му се взимат.Ако си го вземеш ще си плащаш за работата,ако е натрошен принципно пак ги купуват но по евтино.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот vaskog » Чет 18 ное 2010 14:53


fox_vt написа:Наистина има си тема дълга и предълга за ката но накратко за тези които не са разбрали-ако има чалъм(то винаги има де )не се режи а се изтърбушва щото ако не знаете там дето мине заварката започва ръждата и после чао гърне.След това за катализатор НАПЪЛНО отрязан и свален от колата и сложено на негово място тръба ако ката остане в сервиза на собственика се ДАВАТ пари а не му се взимат.Ако си го вземеш ще си плащаш за работата,ако е натрошен принципно пак ги купуват но по евтино.


добре де а ако заварката е направена с електроди неръждавейка :?:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот nasko1978 » Чет 18 ное 2010 14:56


При мен е така 4-та година и няма проблем! :banana


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот PagocmuH » Чет 18 ное 2010 16:35


Няма смисъл от рязане и заваряне...излишно е.
Но в крайна сметка всеки си избира сам. :beer


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди

Мнениеот fox_vt » Съб 20 ное 2010 20:32


vaskog написа:
fox_vt написа:Наистина има си тема дълга и предълга за ката но накратко за тези които не са разбрали-ако има чалъм(то винаги има де )не се режи а се изтърбушва щото ако не знаете там дето мине заварката започва ръждата и после чао гърне.След това за катализатор НАПЪЛНО отрязан и свален от колата и сложено на негово място тръба ако ката остане в сервиза на собственика се ДАВАТ пари а не му се взимат.Ако си го вземеш ще си плащаш за работата,ако е натрошен принципно пак ги купуват но по евтино.


добре де а ако заварката е направена с електроди неръждавейка :?:



Ако гърнето ти е от неръждаема стомана няма проблем да заваряваш с елетроди от неръждавейка но масовите гърнета са от алуминизирана ламарина а най евтините от обикновенна черна поцинкована ламарина.Съответно при заваряне алуминия или цинка изгарят независимо с какъв електрод се заварява (то принципно не се заварява с електрожен и електроди а с телоподаващо ама айде) и почва корозията.Това е на теория но в практиката се кара наред включително и кърпенето на купето тук там :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта