Ами по ефективен ми се струва, за разлика от това с ръчкането.
Нали като го срежат го заваряват, не би трябвало да има проблеми ?!



Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
- plamen_iv
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
sasho_mf написа:KORANDE написа:гледаи как става
това е най-добрия начин според мен.И при мен са така нещата вече почти две години.
И няма нужда от резонаторно гърне? Че ми предстои махане на катализатора и на мен.Спрял съм се на този начин и аз.
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
Не няма нужда.Звука на колата не се променя.Единствено турбината се счува как свисти в ниските обороти.Което всъщност е голям Кеф.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
sasho_mf написа:AmW написа:Режат, вадят, заваряват. Това ли е операцията?
Точно така.На мен за това в Пловдив ми взеха 40 лв.
Къде в Пловдив?
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
AmW написа:Ами по ефективен ми се струва, за разлика от това с ръчкането.
Нали като го срежат го заваряват, не би трябвало да има проблеми ?!
Аз съм много доволен,няма следи от рязане и заваряне.
Културно си свалих всичко,после чук и секач и катализатора в турбичката.
Тук е писано писано и преписано viewtopic.php?f=24&t=32636
Малко търсачка и си готов

- plamen_iv
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
Значи тези дни ще мина през тази процедура,ама с чука,няма да режа. 

- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
Колегата с чука дали има на идея, как точно ще извърши тази операция без да сваля катализатора? Аз преминах с другата процедура - сваляне - рязане - заваряване - качване. Бях само истински кибик и "вливах много акъл", щото нямам ни канал, ни подемник,но ако не изпълнявах тази функция "майстора" беше тръгнал да сваля полуоската. То и без това цялата тази процедура е доста мъчна.
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
Без да се сваля не става.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
Най - добре е да се свали да се изкорми и затвори или да се сложи тръба. Без сваляне и отваряне няма да може да излезне както трябва!
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
Мамооо мамооо как да не излиза,направо се чуди какво се случва и бяга та се къса.
По темата е писано много,много,много viewtopic.php?f=24&t=32636
Свалиш ли катализатора от колата всичко може без рязане и заваряне.
При дизелите само го думкаш с чука и секача и да го няма.
На това ако му казвате,че не може да излезне на пълно
По темата е писано много,много,много viewtopic.php?f=24&t=32636
Свалиш ли катализатора от колата всичко може без рязане и заваряне.
При дизелите само го думкаш с чука и секача и да го няма.
На това ако му казвате,че не може да излезне на пълно

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
Наистина има си тема дълга и предълга за ката но накратко за тези които не са разбрали-ако има чалъм(то винаги има де )не се режи а се изтърбушва щото ако не знаете там дето мине заварката започва ръждата и после чао гърне.След това за катализатор НАПЪЛНО отрязан и свален от колата и сложено на негово място тръба ако ката остане в сервиза на собственика се ДАВАТ пари а не му се взимат.Ако си го вземеш ще си плащаш за работата,ако е натрошен принципно пак ги купуват но по евтино.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
fox_vt написа:Наистина има си тема дълга и предълга за ката но накратко за тези които не са разбрали-ако има чалъм(то винаги има де )не се режи а се изтърбушва щото ако не знаете там дето мине заварката започва ръждата и после чао гърне.След това за катализатор НАПЪЛНО отрязан и свален от колата и сложено на негово място тръба ако ката остане в сервиза на собственика се ДАВАТ пари а не му се взимат.Ако си го вземеш ще си плащаш за работата,ако е натрошен принципно пак ги купуват но по евтино.
добре де а ако заварката е направена с електроди неръждавейка

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
При мен е така 4-та година и няма проблем! 

- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
Няма смисъл от рязане и заваряне...излишно е.
Но в крайна сметка всеки си избира сам.
Но в крайна сметка всеки си избира сам.

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за катализатор на б5.5 1.9тди
vaskog написа:fox_vt написа:Наистина има си тема дълга и предълга за ката но накратко за тези които не са разбрали-ако има чалъм(то винаги има де )не се режи а се изтърбушва щото ако не знаете там дето мине заварката започва ръждата и после чао гърне.След това за катализатор НАПЪЛНО отрязан и свален от колата и сложено на негово място тръба ако ката остане в сервиза на собственика се ДАВАТ пари а не му се взимат.Ако си го вземеш ще си плащаш за работата,ако е натрошен принципно пак ги купуват но по евтино.
добре де а ако заварката е направена с електроди неръждавейка
Ако гърнето ти е от неръждаема стомана няма проблем да заваряваш с елетроди от неръждавейка но масовите гърнета са от алуминизирана ламарина а най евтините от обикновенна черна поцинкована ламарина.Съответно при заваряне алуминия или цинка изгарят независимо с какъв електрод се заварява (то принципно не се заварява с електрожен и електроди а с телоподаващо ама айде) и почва корозията.Това е на теория но в практиката се кара наред включително и кърпенето на купето тук там

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта