1Z мотора питане за датчик на един от маркучите на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: 1Z мотора питане за датчик на един от маркучите на турбото

Мнениеот znainainai » Пон 27 сеп 2010 12:50


Опааааааа това е твойта снимка ама не гледаш :P
Прикачени файлове
1437310o.jpg




the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: 1Z мотора питане за датчик на един от маркучите на турбото

Мнениеот the_tupan » Пон 27 сеп 2010 13:23


Аз продължавам да твърдя, че на втората снимка мотора е 110 коня. Погледнете турбопътищата. Разликата не е само в мястото на датчика. Различават се по местоположение и диаметър. Снимката, която е постнал колегата преди мен е на 1З, но втората снимка в началото на темата е на АФН!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: 1Z мотора питане за датчик на един от маркучите на турбото

Мнениеот fox_vt » Пон 27 сеп 2010 15:36


Абе не е афн бе човек виж на снимката горе вдясно е релето за подгрева на антифриза и до него където има червен и син маркуч е Н75 който е от байпасна турбина и работи със налягане
Ето ти снимка на моя двигател
Recovered_JPEG Digital Camera_881 (Large).jpg
със червено съм отбелязал Н75 а до него със синьо Н18 за егр.Малко лошо се вижда но се вижда разликата между двата клапана и съответно клапана от тая тема на кой от двата прилича.А иначе маркучите не ги гледайте те мой да ги прекарат и през купето ако искат това не е ориентир mhihi mhihi

пп до автора на темата колегата по нагоре е открил датчика ти което още отначало трябваше да се види при положение че автора на темата на първата снимка е оградил горния маркуч а на втората поради зрителната измама е оградил долния :beat_butt2


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: 1Z мотора питане за датчик на един от маркучите на турбото

Мнениеот the_tupan » Пон 27 сеп 2010 16:52


fox_vt написа:Абе не е афн бе човек виж на снимката горе вдясно е релето за подгрева на антифриза и до него където има червен и син маркуч е Н75 който е от байпасна турбина и работи със налягане
Ето ти снимка на моя двигател
Recovered_JPEG Digital Camera_881 (Large).jpg
със червено съм отбелязал Н75 а до него със синьо Н18 за егр.Малко лошо се вижда но се вижда разликата между двата клапана и съответно клапана от тая тема на кой от двата прилича.А иначе маркучите не ги гледайте те мой да ги прекарат и през купето ако искат това не е ориентир mhihi mhihi

пп до автора на темата колегата по нагоре е открил датчика ти което още отначало трябваше да се види при положение че автора на темата на първата снимка е оградил горния маркуч а на втората поради зрителната измама е оградил долния :beat_butt2

Не ме разбирай погрешно, не искам да се заяждам. Просто ми е интересно защо след като става въпрос за напълно идентични мотори има такива фрапиращи разлики между тях. А твърдя, че мотора на втората снимка е АФН понеже имам приятел с Пасат Б4 АФН и неговия мотор е едно към едно с този на втората снимка. :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта