Въпрос за ГОЛФ 2 GTD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Пон 10 юли 2006 9:44


Благодаря на всички за споделените мнения. Доста неща научих изобщо от форума. А колко има да уча още.... :insane




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 9:52


А кво стана кола избра ли сиБ?


Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Пон 10 юли 2006 10:13


Не съм тръгнал още по-сериозно да търся по обяви и автокъщи ама кат се поосвободя малко от работа, че сега пък и на друга почнах.... поне за по 2-3 часа да мога да гледам по една кола на ден. Сега поне открадвам по някоя минута да попрочета някои интересни неща във форума и да погледна в нета как вървят возилата като съотношение модел, мотор, година на произв., километри, външен вид, цена и т.н. Обещавам да споделя като се сдобия с машинка.


Потребителски аватар
Kalinn
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Golf IV TDI GTI - 2002
Двигател: ARL
Местоположение: Карлово

Мнениеот Kalinn » Пон 10 юли 2006 11:59


Мога да ти кажа че 1.6TD е със 70кс,а 1.6GTD е или 75кс или 80кс


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 12:24


ОФ пак старата тема за GTD.рочети я и ще разбереш ,че GTD е модификация на купето която върви с турбодизел с или без кулер.75 и 80 са конете на ТД скулер.Един приятел има ГТД с 70 к.с.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 10 юли 2006 12:33


аз дколкото знам 75 к.с. няма
или 70 или 80


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 10 юли 2006 12:48


http://members.chello.nl/y.timmer1/ Ей ви тука да четете-колко коня,има ли турбо,кулер и т.н......иначе ще спорите доста още!


Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Пон 10 юли 2006 13:20


Еееей всичко си го има написано ама да има кой да чете....


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 10 юли 2006 13:39


Аз карам 1,6гтд без кулер 51киловата или 70кс.Може да е на 500 000км.
но върви като самолет.Започвам да я правя кулер дюзи маслен радиатор
турбо много ме кефи не е като новите пълна с електроника. Ако копувате
гледаите входа на студения охлюв дали е омаслен и леко разклатете оста на турбината не трява да стърже и да има голям луфт.Ако си ентусиаст вземаи.


Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Пон 10 юли 2006 14:00


Напълно споделям мнението ти за новите автомобили пълни с електроника, която мисля си още не е за българския манталитет и най- вече джоб. Точно за това и аз си търся таквоз возило, ама още събирам инфо, че да знам горе долу за какво става на въпрос. Та да те попитам какъв е този студен охлюв и дали входа му требе да е омаслен или не. :oops: Разбирам че става дума за турбото, но това понятие не съм го чувал (чел) :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 14:29


А как да я разклатя оста на турбината.Студения охляв е часта която нагнетява въздех.Можеш да я познаеш по това че не е раждясала.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov, PzKpfW и 61 госта