
Въпрос за ГОЛФ 2 GTD
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- TT
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Не съм тръгнал още по-сериозно да търся по обяви и автокъщи ама кат се поосвободя малко от работа, че сега пък и на друга почнах.... поне за по 2-3 часа да мога да гледам по една кола на ден. Сега поне открадвам по някоя минута да попрочета някои интересни неща във форума и да погледна в нета как вървят возилата като съотношение модел, мотор, година на произв., километри, външен вид, цена и т.н. Обещавам да споделя като се сдобия с машинка.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
http://members.chello.nl/y.timmer1/ Ей ви тука да четете-колко коня,има ли турбо,кулер и т.н......иначе ще спорите доста още!
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Аз карам 1,6гтд без кулер 51киловата или 70кс.Може да е на 500 000км.
но върви като самолет.Започвам да я правя кулер дюзи маслен радиатор
турбо много ме кефи не е като новите пълна с електроника. Ако копувате
гледаите входа на студения охлюв дали е омаслен и леко разклатете оста на турбината не трява да стърже и да има голям луфт.Ако си ентусиаст вземаи.
но върви като самолет.Започвам да я правя кулер дюзи маслен радиатор
турбо много ме кефи не е като новите пълна с електроника. Ако копувате
гледаите входа на студения охлюв дали е омаслен и леко разклатете оста на турбината не трява да стърже и да има голям луфт.Ако си ентусиаст вземаи.
- TT
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Напълно споделям мнението ти за новите автомобили пълни с електроника, която мисля си още не е за българския манталитет и най- вече джоб. Точно за това и аз си търся таквоз возило, ама още събирам инфо, че да знам горе долу за какво става на въпрос. Та да те попитам какъв е този студен охлюв и дали входа му требе да е омаслен или не.
Разбирам че става дума за турбото, но това понятие не съм го чувал (чел) 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa, kukata_pasat, tdi fen, williams_vn и 52 госта